Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

За нас е ясно, ние сме направили 2 хубави неща - Ловешкия Москвич, който само се сглобява в България , за кратко и Шкода клуба. Братушките са ясни , 40 години повтарят "совершенство не требует изменений" и като видя новия УАЗ или ЛАДА, падам от стола от смях, а ако човека ми е познат и си е купил руския бо**ук, само се усмихвам от уважение ....

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , любимците ти от БМВ си купиха Ровър , за да имат Х- драйв ;)

Във века на глобализация и автомобилни шампионати за меки китки , никой не измисля нищо , а само мажат с мистрията .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не знам на кой пазар, коя жена ти го каза ?, но разликата между халдекс и хдрайв и другите подобни е начинът по който се задейства зацепването на съединителя на другия мост. При халдекс се разчита на маслена помпа, като в зависимост от поколението, тя е електрическа, електрическа + хидравличен акумулатор за мигновено зацепване, до последното поколение когато се задвижва директно от кардана.

При хдрайв зацепването е от ел. двигател посредством безконечен винт, който зацепва съединителите.

 

А приказките кое е по-добро е вид мерене на пишки от хора, които не карат нито едното, нито другото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, ID A написа:

...

А приказките кое е по-добро е вид мерене на пишки от хора, които не карат нито едното, нито другото.

 

Най-доброто е това, което не те оставя в калната локва и не те кара да слезеш от колата, да ходиш за трактор или лебедка, за да изкараш колата от там :)

 

При паркетниците, които си нямат пълноприводно 4х4 - нито едно от тях не е "по-добро" :) Всички стават за в града, за полянката, за горската "пътечка", където минава и обикновена прежалена жигула. Най-важното там е софтуерът на ESP-то и управлението на съединителите...

 

Та, дали е хуй-драйв или хуй-дай или е хуй-декс - имат една обща част помежду си - всичките са какво... хуй. :)

 

Моята пръчка с е "Borg Warner`s ITM 3e multiplate clutch coupling system", която същата се слага и при Порше, ама кво от това, като има отворен тип диференциал :D Предава усилието към най-лесните места - например колелата без сцепление и разчита на ABS-a да спре свободното въртене на колелата, за да завърти другите с по-голямото сцепление. Колкото и газ да подавам в такава ситуация се получава само едно - грр гррр грр от ABS-a и колата хвърля камъни и кал и мърда с по 2-3см - най-често си остава на място, докато не върна малко назад, за да избягам от "кантара".

 

Закантарчвал съм я няколко пъти при какви ли не условия и излиза или само с много газ и с чисто прав волан, или с връщане назад. С прав волан, защото ESP-то е измислено да ти позволява да подаваш газ само с чисто прав волан, иначе отнема газта, за да не се завъртиш, като и.д.и.о.т (да махнем "и.д.и.о.т" от цензурираните думички на форума, защото това не е обида, а е състояние на духа) :) Без ESP колата изобщо няма никакво 4х4.

 

Тааа.... пи6комерието в случая е ненужно, защото всичките са един тип... хуй. На прав участък, в кал, в дъжд, в сняг, по пясък на плажа и при катерене по баир и моят Borg Warner няма засечка никога-никъде. Тази зима го тествах в сняг до решетката на колата отпред - правих партини по селото аз... обаче това не променя, че на диагоналния тест е за смях в залата :)

 

Знам, че на пресен неотъпкан сняг и баба знае, нали, ама го избутах с муцуната на Прасето:

 image.thumb.png.0cd6fa7b08987c70452f5c40100ad3d1.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, shaft написа:

.... Най-важното там е софтуерът на ESP-то и управлението на съединителите...

 

Това важи само за паркетниците :) Истинските "катерачи" просто имат блокаж на всички диференциали (да подчертаем - ДИФЕРЕНЦИАЛИ) и с това се приключват нуждите от електроника. Останалото е магарето зад волана и гумите. За съжаление много малко истински джипове останаха на пазара ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Exactly my point. Всичките са един дол дренки, имитация на блокаж на средния диференциал с някакви минимални разлики в програмирането на това кои и колко трябва да се задействат спирачки. Всяка система има някакво предимство в определена ситуация и недостатъци в друга.

Това за паркетниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, PRR написа:

Това важи само за паркетниците :) Истинските "катерачи" просто имат блокаж на всички диференциали (да подчертаем - ДИФЕРЕНЦИАЛИ) и с това се приключват нуждите от електроника. Останалото е магарето зад волана и гумите. За съжаление много малко истински джипове останаха на пазара ?

 

Точно, да... Всичко става “имитиращ продукт“ и толкова. Нито е по-леко, нито е по-евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво се превъзнасяте по тия скапани варели. До преди един месец имах Круйзер 150ка. От тая кола нищо не става. Верно, голям, красив, сигурен (или поне така си мисля, защото си на високо вътре) и до там. Возия, вървеж, поведение на пътя...Тия неща въобще не присъстват. Да, газеше по някакви интересни места, катерил съм го по яки бабуни, правил съм си кефа в снега, но само и единствено защото го има. Иначе не виждам къде в България в 2019г. ще ти се наложи някакво газене, с което да не можеш да се справиш със средностатистическа Шкода ?

 

п.с. - И за допълнение - Поради размера на джиповете, дори по-малките от Круйзера, едно 40% от паркирането си е приключение. Дали стърчиш и някой няма да те отнесе, дали колата ще се събере изобще там... Да не говорим, че на един ремонт на една полузатворена улица в центъра се бях заклещил и имаше мърдане само назад. Просто оградите на ремонта бяха сложени като за нормална европейска кола да мине, не като за Джуган.

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета не спорете . Ето ви два хубави автомобила , да оплакнете очи! С гордост седях помежду им, ама още не знам как се карат 2 наведнъж...

0-02-04-de45a5205e752b2bcbbb3cb75f03d2dd

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е36цата да те кефи...

 

П.П.: С този кен на земята, внимавай да не разбереш какво е да се возиш на ГТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , за да не повтарям култовата реплика , ще кажа само , че нямаш вкус за коли ;)

П.П. Към момента в кв. Факултета има повече Е36 от колкото в моргите на  Мюнхен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taзи е специална - пълен оригинал на малко километри, всичко и работи, салона е перфектен, нищо не скърца и не тропа. Няма нищо общо дори и с тези в Мюнхен. ;)

 

За вкуса ми към коли , аз съм го казал - да караш Шкода не е призвание, а е привилегия на богоизбраните. А за БМВ то, човек и добре да живее , трябва да има кола с задно, защото предното прави хората пенсионери. Скучно е и те кара да си забравяш уменията.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, Сашееее... имаш много силни включвания на моменти!

??

 

Редактирано от Алекси Георгиев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

Москвича също е със задно , че и мотора му е по лиценз на БМВ ;)

 

БМВ-то никога няма да настигне Москвич-а!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми точно ;) Палиш и караш, стигаш, всичко е точно - значи няма нужда от промяна. Пък и Ладата е танк...

 

Е' го е', те тАва е:

image.png.930daa776e58f9f2a964324493f1fdce.png

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, The Best Forman написа:

Москвича също е със задно , че и мотора му е по лиценз на БМВ ;)

 

Зависи от Москвича. Модела 408 е на Опел. 412 - БМВ

Руснака май собствен двигател не мое да направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

 

Зависи от Москвича. Модела 408 е на Опел. 412 - БМВ

Руснака май собствен двигател не мое да направи.

Само ракетен ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! Отското съм тук, но надявам се за дълго :)

Някой да чу, че VW се отказват от рисърча си за построяване на завод в БГ поради това, че са споменати в кампанията на ББ?! 

Ей това ако е истина пък ..... затъваме все по-дълбоко и безвтзвратно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той никога не е парадирал с това. Призовава да не се шуми по темата. Но други вече се тупат в гърдите, че те са довели VW в България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има време до октомври/ноември. Като минат изборите и се види на къде ще задуха вятъра - ще се разбере за завода :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.