Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Затова вземаш нещата в свой ръце. Аз, като си взема колата , ще сваля пепелника, ясно е че не може да се ползва за нищо и ще огледам има ли как да стане там , с помоща на сръчко , аз сутрин без кафе не мога. Ако ще да си наема жена да го държи , все е тая, аз сутрин в 5:40, кафе и цигара трябва да имам! ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Алекси Георгиев написа:

Аз умирам от яд, че нямам опции за чаши в колата.

 

На О1 нали имаше една сгъваема поставка вдясно от ръчната спирачка? Опция де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, ID A написа:

На О1 нали имаше една сгъваема поставка вдясно от ръчната спирачка? Опция де.

Тоя коментар малко ми звучи като това дето ми каза вчера - Трябва да се научиш да пиеш кафе от задната поставка.... :) Най - накрая ще се ядосам и то няма да е минало много време и как вика малкия , като на москвич ще и забия две консерви с винт.... Все пак колата служи на мен , аз не се съобразявам с нея! 199 лв , нали се сещаш , кога ще дам за една чашка ? :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, то е направено да ти е удобно. Като ти трябва го отваряш, иначе да си стои прибрано. Това че, цената не те устройва е друга тема.

Поставката зад ръчната спирачка не е толкова трудно достъпна за шофьора. А пък що кафета са стояли на вратата на жабката и колко хиляди км, идея си нямаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, ID A написа:

На О1 нали имаше една сгъваема поставка вдясно от ръчната спирачка?


Не. Нищо сгъваемо не е имало. Имаше някво стационарно жалко подобие, толкова плитко, че дори и стотинки не задържаше. Не беше в дясно от ръчната, а зад нея и пред пепелника за отзад. Но смених цялата конзола, за да сложа такава с подлакътник, щото и подлакътник нямаше фабрично. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е за октавия 1, не е толкова рядко като за фабия. Намира се по моргите. Трябва обаче, да си с вдигнат подлакътник при ползване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://images.app.goo.gl/uJ6oMq5gPzdC9soF8

 

https://images.app.goo.gl/wanqr7Mhs7DBJvHe8

 

Внимавай, ако взимаш, че доста са счупени. Имаше някакви дертове при сгъваемия механизъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден,
При смяна на задни амортисьори и пружини прави ли се реглаж на заден мост после?
Колата е Октавия 2 - 2011 ФЛ,  /  2.0 TDI CR

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди малко купих още една винетка за 10 лв за странната , ако купя още една, след тази , ще започна да полудявам .... Писна ми от винетки вече ... :(

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, може ли някой с 1,9тди ф1 ок1 , да ми снима каталожния номер на тоя клапан , че да го видя какви пари е. От лявата страна левия , с бялата шапчица, излизат от него някви маркучи. Другия , до него е 1J0 906 627

IMG-20200607-181644.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.06.2020 г. at 4:20, maxrpm написа:

преди малко купих още една винетка за 10 лв за странната , ако купя още една, след тази , ще започна да полудявам .... Писна ми от винетки вече ... :(

 

Саше, Саше, Сашееееее !!!

Както казва Любо Нейков: Трудно се работи с толкова много Сашета...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, колата ми даде грешка (всъщност няколко пъти) за EVAP purge valve failure. От това, което чета, това е някакъв клапан при резервоара, който не позволява изпарения в атмосферата с цел екологичност? Аз сефте чувам за такова нещо. Дайте субтитри? Къде се намира, трудно ли се сменя? Какво да го правя?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно се сменя, стои до кутията на въздушния филтър( ако колата е от профила ти). Нещо такова представлява.

https://www.google.com/search?q=0+280+142+308&client=ms-android-samsung&prmd=imvn&sxsrf=ALeKk01fLIcRTNNBv_yQJzhm6_w-f98w_Q:1591636786609&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjEyZuK3fLpAhVtyaYKHQq4DI8Q_AUoAXoECAoQAQ&biw=360&bih=612#imgrc=_n5yHZwpKH45NM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти! Чоплил съм по колата, но такова нещо нямам спомен да съм виждал... Явно това е поредната пластмасова жертва на температурата в моторния кош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% е. Моят мотор също е надлъжно (не че има как да влезне по друг начин). Би следвало всичко в коша да е 1 към 1. Другата седмица ще отворя да се разровя за тоя пластмасок. Даже помолих вече да ми го поръчат. То май е някви къси пари. Зачетох, че оказва влияние на разход, работа на мотора и т.н. При мен няма никаква драма на тоя етап...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.06.2020 г. at 16:35, sauber написа:

Пичове, колата ми даде грешка (всъщност няколко пъти) за EVAP purge valve failure. От това, което чета, това е някакъв клапан при резервоара, който не позволява изпарения в атмосферата с цел екологичност? Аз сефте чувам за такова нещо. Дайте субтитри? Къде се намира, трудно ли се сменя? Какво да го правя?

 

Провери има маркучета от и до него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро писах по тоя въпрос в друга тема. При някоя друга кола може да е голяма вероятността да е в маркучите проблема. И при моята също я има, но... С възрастта при този мотор, в този кош се случва едно неизбежно явление. И то е, че всичко, което в пластмасово започва да сдава багажа. Просто температурата е много висока и пластмасарията не издържа. Даже съм се чудел дали да не разкарам кората на мотора с цел по-добро охлаждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да промениш нищо със свалянето н кората, топлината си стои под капака. Виж него ако свалиш е друго....:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Vladi_a написа:

Няма да промениш нищо със свалянето н кората, топлината си стои под капака. Виж него ако свалиш е друго....:D

А ще промени - всичката вода и кал ще облива алтернатор , компресор , ремъци :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.06.2020 г. at 6:21, sauber написа:

Просто температурата е много висока и пластмасарията не издържа. Даже съм се чудел дали да не разкарам кората на мотора с цел по-добро охлаждане.

На едно друго място, един уважаван форумен спец беше казал, че повечето бензини са с топли мотори, затова препоръчва лятото да се кара без кората над мотора, а след дълъг пробег да се остави предния капак отворен за няколко минути докато излезе жегата от мотора. Сега разбирате ли защо ладите са с фуги 2 пръста още от завода :) Хората още навремето са го хванали това явление и са взели мерки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.