Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Днеска... минути след катастрофата на околовръстното минах оттам... Момчето още лежеше на платното, решихме, че е заминало - дано да оцелее.

 

Веднага видях Кайена и разбрах, че тия турци са направили белята, защото никъде не смеят така да летят, само в България. Защото знам, че в Турция, ако стигнеш по-бързо до другия пункт за плащане те глобяват, защото си карал с превишена скорост. Тука "няма" никакви ограничения и си карат супер смело.

 

Дори да не бяха турци... гадно е - момчето лежеше в локва к**в на шосето... и всички гледаха тъпо, напълно безучастно и безпомощно...

 

Поздрави

 

ПП: А, за да се откъсне така гумата и джантата - не е с 90км/ч, както казват самичките те... Много повече е - направо джипа беше смазан... 10-тина коли имаше спрели.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак, би трябвало да има техническо обяснение, защо не може да и стане нищо! Сметнах въпроса за интересен или поне за мен е така. 

Модула на Халдекс взима сигнал от датчика за позицията на педала на газта, ако педала не е натиснат, ел. помпата при 4-то и 5-то поколение не се задейства, а при 1-во до 3-то поколение клапана за освобождаването на налягането е отворен. Тези 4% постоянно предаване към задния мост реално са да оберат загубите и при нужда задействането да е мигновено, а не като при 1-во до 3-то поколение да има леко забавяне, макар и от порядъка на 1 секунда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модула на Халдекс взима сигнал от датчика за позицията на педала на газта, ако педала не е натиснат, ел. помпата при 4-то и 5-то поколение не се задейства, а при 1-во до 3-то поколение клапана за освобождаването на налягането е отворен. Тези 4% постоянно предаване към задния мост реално са да оберат загубите и при нужда задействането да е мигновено, а не като при 1-во до 3-то поколение да има леко забавяне, макар и от порядъка на 1 секунда.

Благодарен съм за компетентното мнение! Това ми избистря картинката. Поздрави 

 

пс. Дали знаеш каква е разликата между 4то и 5то поколение халдекс или къде мога да намеря информация по темата?

Редактирано от belqta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-во и 2-ро поколение изискват да има разлика между скоростта на предните и задните гуми, за да се задействат, поради вида на помпата на халдекса, 3-то поколение е напрактика същия модул като 1-во и 2-ро, но с добавена захранваща помпа, която върти маслото постоянно вътре в самия модул, като поддържа едно минимално налягане и когато се появи разлика в скоростите на преден/заден мост повишаването на налягането и самото активиране на Халдекса от механичната помпа става по-бързо.

При 4-то поколение механичната помпа е премахната, остава захранващата помпа, но е добавен т.нар. акумулатор, който държи налягане и при нужда го освобождава към съединителите, напрактика така се постига мигновена реакция при нужда, този акумулатор се оправлява от един доста сложен блок от клапани.

При 5-то поколение този акумулатор е премахнат, а помпата е променена - задвижва потока на маслото в самия модул на Халдекса и подава директно налягане към съединителите, при нужда да се прехвърли върт. момент към задните колела, се затваря с клапан изхода на потока на маслото из неговия кръг и вдига налягането веднага директно към съединителите.

 

5-то поколение се явява опростена и олекотена версия на 4-то поколение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-во и 2-ро поколение изискват да има разлика между скоростта на предните и задните гуми, за да се задействат, поради вида на помпата на халдекса, 3-то поколение е напрактика същия модул като 1-во и 2-ро, но с добавена захранваща помпа, която върти маслото постоянно вътре в самия модул, като поддържа едно минимално налягане и когато се появи разлика в скоростите на преден/заден мост повишаването на налягането и самото активиране на Халдекса от механичната помпа става по-бързо.

При 4-то поколение механичната помпа е премахната, остава захранващата помпа, но е добавен т.нар. акумулатор, който държи налягане и при нужда го освобождава към съединителите, напрактика така се постига мигновена реакция при нужда, този акумулатор се оправлява от един доста сложен блок от клапани.

При 5-то поколение този акумулатор е премахнат, а помпата е променена - задвижва потока на маслото в самия модул на Халдекса и подава директно налягане към съединителите, при нужда да се прехвърли върт. момент към задните колела, се затваря с клапан изхода на потока на маслото из неговия кръг и вдига налягането веднага директно към съединителите.

 

5-то поколение се явява опростена и олекотена версия на 4-то поколение.

:doubleup:  Много полезна информация! Мисля, че обогатихме форума със систематизирана и важна информация за принципа на действие на 4х4 при Шкода. Освен това, аз разбах защо няма да се счупи Йетито при ГТП! Тъй като не започнах темата в правилния раздел, ще предложа мненията да се преместят в раздел Йети - сигурен съм, че няма да съм първия и последния собственик на Шкода 4х4, който се интересува от тези въпроси. 

Редактирано от belqta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бяха много шокиран от факта, че ми дадоха преглед за 1 година вместо за 2. Ако съм бил минал на 24 щял да съм да получа за две години  :dash:

Е*** съм и' в държавата и в чудото. От тук насетне само коли N1 ще си купувам и ще и плащам по 12 лева данък  :ranting:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бяха много шокиран от факта, че ми дадоха преглед за 1 година вместо за 2. Ако съм бил минал на 24 щял да съм да получа за две години  :dash:

Е*** съм и' в държавата и в чудото. От тук насетне само коли N1 ще си купувам и ще и плащам по 12 лева данък  :ranting:

 

Еми, като при мен миналата година :) По същия начин ме прецакаха :) Отидох на 10-ти Януари, а трябвало до 5-ти Януари... Прегледа ми изтичаше точно на 5-ти Януари...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде могат да се напишат отзиви за промените направени в olx.bg .

Искам да им изкажа поздравления за разваления интерфейс, който сигурно ще разтовари сървърите им. И ще им спести разходи. :))

 

p.s. Тъкмо повод да се пооживи вътрешнофорумната търговия. Не е истина - с това е-майлът ти да ти е логин направо се обърках тотално .

Защо винаги нещо читаво трябва да се разваля като се разрасне. :(

Редактирано от FAV135
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бяха много шокиран от факта, че ми дадоха преглед за 1 година вместо за 2. Ако съм бил минал на 24 щял да съм да получа за две години :dash:

Е*** съм и' в държавата и в чудото. От тук насетне само коли N1 ще си купувам и ще и плащам по 12 лева данък :ranting:

Ама много си в грешка, колега - данъка е 6 лева!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама много си в грешка, колега - данъка е 6 лева!

5лв и 17ст ми взеха преди месец в община Илинден! Страхотно е данък на стойността на една кутия цигари ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал по-скоро, че би било прекрасно, като плащам стотиците левове за пътен данък, то поне да карам по пътища и с ръка на сърцето си признавам, че бих си плащал данъка с кеф и усмивка, при наличие на гладки безкратени пътища. За съжаление грубата реалност показва, че дори и данък равняващ се на кутия цигари им е много :BangHead:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имате ли проблем с мобилната версия на форума, или на мен ми се бъгна прехваленото HTC?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, при мен няма проблем. Явно телефона е с характер и след като го похвали, сега си показва магариите :D

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М...ка му, сега вече го прИбих... Отваря ми нормалната страница, а на мобилната ми пише че в ремонт... Дори го рестартирах и пак нищо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти остави, ами в момента забелязвам зародиш на проблем на дисплея, който беше отстранен гаранционно преди доста време :D Човек да не си по'фали имАнето, ей...

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То, че от юрист - програмист не става, е ясно, ама пък чак такъв галфон да съм... Днес, докато съм писал с малките ми пръстчета, съм чукнал отметка, да ползвам само нормалната версия, а после машинката ми била виновна...

Вече всичко е О.К. и мобилната лети...

Добро HTC, добро и послушно. Тъп собственик.

Дано си въобразяваш за проблема!

Поздрави

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се чудите какво да правите със старите си смартфони, ето ви решение: :D

 

http://fakti.bg/technozone/141013-napravi-si-sam-navigacia-ot-star-smartfon?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се чудите какво да правите със старите си смартфони, ето ви решение: :D

 

http://fakti.bg/technozone/141013-napravi-si-sam-navigacia-ot-star-smartfon?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage

Найс, наистина оригинално :) Интересно ми е, как е реализирал, да се включва осветлението на телефона на контакт. Ще съм благодарен на разбиращите, ако се включат с коментар :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-веоятно с функция "backlight ON when charging" според мен. 

 

Преди 2год тези юнаци го показаха с таблет същото упражнение...

 

https://www.youtube.com/watch?v=u-ALYArl5S4https://www.youtube.com/watch?v=u-ALYArl5S4

Редактирано от belqta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, на моя телефон G2 не откривам такава настройка, а има какви ли не щуротии. Това нещо характерно за ябълките ли е и ако да, то как е реализирано при китаеца от клипчето на Влади :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам таблет АСУС FONEPAD 7 с киткат 4.4.4. На него в менюто го имам. На Моторола гсм с 5.0.2 го нямам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всеки телефон има едно Developer options. Това меню се показва, когато отидете на About в настройките, където гледате коя версия е андроида, ъпдейти и т.н. Там се ”тапва” няколко пъти бързо върху номера на билда (build number) и се появява в предното меню още един ред Developer Options. От там се пипат доста неща, можете да си намалите анимациите и други неща да се пипат - телефона става по-бърз, но внимавайте, че ако увеличите анимациите и ще почне да бави много. Там има и опция Stay Awake - не се изключва екранът.

 

Ето снимки:

При LG G2:

lg-g2-developer-options.jpg

 

Samsung:

68633d1368950728t-s4-screen-when-chargin

 

Докато сте в Абаут менюто, цъкайте на версията на андроида и ще видите какво излиза - скрита игричка при някои версии, а при други закачка... Официално от Гугъл.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опасна работа си Венци, признавам те :D

Много благодаря за полезното инфо :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опасна работа си Венци, признавам те :D

Много благодаря за полезното инфо :)

 

Поздрави!

 

Хахахаха!!! Маааани...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.