Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

 Шкода 1000мб  на 33:43 перфектно лъсната с черен номер , направо бонбонче http://play.novatv.bg/programi/novinite-na-nova-tsentralna-emisiya Епизод 241 Сезон 20  новините от вчера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всеки телефон има едно Developer options. .....

:banger_2:  На 5.02 има много полезни функции. Много е яко да го знаеш. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам един малко нелеп въпрос. Номерата на частите от фактурата от ЕТ, ако не съвпадат с тези на колата какво е според вас? 

Редактирано от belqta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ми ожулиха прясно боядисаната броня! Бесен съм- една лелка даде назаден и точно като в тъпо клипче в ютюб направи почти 180 градусов завой и спря в предната ми броня. Загубих си почти 3 часа с КАТ, протоколи и обяснения, понеже тя отказа да си признае вината и да пишем протоколи. Сега отнесе акт, като е много хитра, но аз пак ще трябва да ходя по бояджии :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, моите съчувствия. И аз, като теб, съм за пребоядисване на задна броня. Само дето при мен джигита офейка без да чака полиция. Та, ако можеш да споделиш контакт за броня и преден капак (камъчета) ще съм благодарен :) Може и на лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Напълно в стила му е, вероятно е достоверно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния капак на аудито ми го боядисват в Ауто Дъ Бест (http://autothebest.alle.bg/%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%8F/%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B8%D0%B7/) в момента. Като стане, ще споделя отзиви, но човека много го хвалят. Лошото е, че е много- много затрупан с работа. Иначе щетите са основно по лака и много малко в дълбочина до боя на бронята, но е разместена от държачите и трябва да я махна, напасна, подозирам ,че ще имам разпънато/-и уши за закрепване към държачите и ще се наложи да стабилизирам с една рапидка, но ще се наложи да сваля фара, за да я сложа и после да го слагам при закачена броня, което е малко неприятно, но имам тренинг.

Лелчето твърдеше, че съм и излязъл рязко и съм я засякъл, докато аз бях извън колата- хахахаха. Полицайте много и се смяха и те. Да сме живи и здрави, утре ще посетя нейните застрахователи по ГО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охохох. Стикам палци щетите да са по-дребни. При мен бронята си е основно за боя. Дори не съм сигурен дали ще и трябва какъвто и да било кит. Но те ще си кажат.

 

Мерси за инфото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, съчувствам ти, за преживяното и резултата. По аналогичен начин, пострада Съби преди около месец. На паркинга пред кантората, един чичи с Лада Самара, така маневрира на заден ход, с навит до край волан, че успя да ми ожули бронята с неговата, а после и с рег.номер! Тъпото е, че аз пушех на прозореца и гледах ужасено, безпомощно и издавайки нечленоразделни звуци, от около 50-60 метра...

Още проучвам и питам за читави бояджии - ще очаквам, да споделиш резултата при теб!

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До нашия офис разчистиха за голям хипермаркет и с цялата си интелигентност, вдигнали будката на охраната си, да не се набутват за почивните дни с охрана. В резултат цялата им джелезна ограда откъм малката улица е обрана, а пътьом обрали и един хубав дебел телефонен кабел от ново табло на БТК. Най ми бяха смешни екипите на БТК, които безпомощно се почесваха по главите и се чудиха какво да правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфахахахаа, хитрооо!!! Много хитро... и обикновено от много хитрост, все си пати човек :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко е хубаво винаги да има план Б ... тъпата ми настолна тенекия почна да прави странни проблеми пак - работи ТВ тунера , включваш мозила и звука спира. Реших , че пак се е бъгнал драйвъра на тунера и го преинсталирах и същата гадост. Звуковата карта беше хипер - супер , ама преди 10+ години (някакъв Креатив 5:1) и се сетих , че вградената звукова карта не е ползвана и един ден (незнайно защо не се включваше сървиса Windows Audio) и съответно зук нямаше с нея , та реших да пробвам какво ще стане и О чудо звук има и даже може да се разцъква мозилата докато работи тунера  :banger_2: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем ... са ме е яд , че един час духах прашинка по прашинка :D

То за това е тръгнало, не от друго. Един час духане, той сигурно и процесорната мощ е вдигнал!

 

Я и един въпрос - на няколко места по форума пише, че колата на 30тата минута от заключването гаси всички консуматори. Това важи ли и за запалката? Че акумулатора ми падна тотално за 9 дни, а единственото включено е бил радар детектора на запалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не! Запалката е директно свързана към акумулатора през предпазител. Но може да  предобриш схемата с едно реле, което да сработва само на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Ивчо, значи трябва да внимавам когато няма да я карам по-дълго да съм изключил разклонителя на запалката. Въпреки че не очаквах един нищо и никакъв радардетектор да го източи. Тъпа Кобра, Уистлъра си имаше вградено реле и след 120 минути се гасеше сам.

Само дано не съм прецакал акумулатора, че му е втори срив - първия път беше седяла два месеца в сервиз за оправяне щетите от градушката и той естествено паднал, че няма кой да се сети да го прибере на топло, пък януари и февруари бяха студени.

А за предобряне - след две години и половина като изтече гаранцията.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъъъ...?!?! Аз лично съм си оставял телефона в запалката да се зарежда - след 30 мин или когато я заключа - ток няма там, защото не се беше заредил... Пътувах до Македонско, батерията падна на 3% някъде, заради навигацията - зарядното не смогваше, защото беше само 1 ампер, и оставих телефона под седалката за около 30 минути, но съм заключил колата и т.н., гледах през прозореца и видях, че свети диода на зарядното... връщам се, като свърших работа и телефонът зареден на 4%, а обикновено трябва да отиде до към 20% поне, с 2 ампера зарядно за 40 минути е на 100% (Samsung Fast Charge - направо насира батерията това нещо, но много ме кефи как под час зарежда до 100%). Така, че няма ток там в моята кола, след като я заключа.

 

Седял съм и съм чакал над 1 час в колата - слушал съм музика, докато чакам - след 1 час ми спира радиото автоматично, прозорци и всичко... трябва да дам на контакт, да отворя вратата, и пак почва да пее за 1 час.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност знам , че плафона се гаси (забравял съм го и на сутринта нямаше проблеми) , радиото ми не се гаси , щот съм го превръзвал на плюса за паметта , а той не се гаси , но запалката не съм пробвал ... знам , че на изключена кола поялника работи , ама колко време след заключване изключва всички тоци нямам идея ... чел съм за таймер от 10 до 30 мин. , но явно при различните модели всичко е различно .

Ице , по-добре отиди някъде да го погледнат с товарна вилка и да си кажат мнението , може да е тръгнал вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е различно, при всички, защото при мен, всичко умира след 1/2 час.

После, пак давам на контакт и почва нов 1/2 час.

Възможно е, да са настройки, които можеш да променяш - аз обаче, не съм запознат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалката е директно свързана към акумулатора според Елзата! Който твърди друго да постне схема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалката е директно свързана към акумулатора според Елзата! Който твърди друго да постне схема.

 

Ивчо, твърдя, че на моята кола не се беше заредил телефонът в запалката, след като излезнах и заключих колата. Когато съм седял в колата, без да я заключа си е работило зарядното, но след час гасне всичко... Иначе, ако отворя багажника, след 5 минути ми спира осветлението (мерих го, като слагахме диодните ленти - подава 3 волта и диодът свети супер слабо, но обикновената крушка не може да сработи), а след колко точно време спира тотално - не знам.

 

Да не са измислили някакви хитри КАН бозички и тука.. моята е 2010-та, на Ицо е по-нова... идея нямам, само на практика мога да кажа каквото ми се е случило... схеми не съм гледал :)

 

Поздрави

 

ПП: Определено гася всичко отвсякъде, когато я оставя, нищо не оставям в колата включено където и да било, когато я оставям, всичко вземам, откакто ми строшиха прозорчето... В горния пример (в Македонско) съм я оставил на охраняем паркинг. Гасете всичко навсякъде и това е рецептата да няма изненади... Колата трябва да е на разположение точно когато ти потрябва.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Ице , по-добре отиди някъде да го погледнат с товарна вилка и да си кажат мнението , може да е тръгнал вече.

Ще го меря разбира се. Надявам се да е ок. От тогава, след като успях с триста зора да я запаля с кабели и направих един тур до връх Шипка (там я оставих да работи, не посмях да я загася докато водих щерката в паметника) и обратно до Павел Баня, пали само като види ключа. Пък днес и след 200 км до София трябва да е вече съвсем в час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.