Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Ама не се прави така ... алтернатора може само да дозарежда , но не и да зареди акумулатора ... сложи го на зарядно за ХХ часа и после ако сгъне найлона направо го сменяй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За О1 тока е 15 мин след изключване. После се чува едно отчетливо "цък" ако си в колата и...до там. Има и една друга далавера /поне при О1 де/. Ако заключите задните прозорци, автоматично гасне и запалката. Та ако си имате О2 и нещо включено в запалката, което не искате всеки път да махате/слагате - пробвайте въпросния бутон :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Мица и след три дни седене в гаража ток в запалката си има  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слушам, Гена, утре още сутринта боцкам зарядното.

За бутона за задните прозорци - при мен са заключени непрекъснато заради децата - запалката си работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ако заключите задните прозорци, автоматично гасне и запалката. Та ако си имате О2 и нещо включено в запалката, което не искате всеки път да махате/слагате - пробвайте въпросния бутон :)

 

Което означава, че има някаква врътка, за да се спира това нещо и не е директно вързана за акумулатора :) Явно пази от деца, да не цъкат там запалката, да запалят нещо в колата... За мене е супер странно връзването директно към акумулатора и да не се управлява това нещо, ама не знам... по "жици" имам 4-ка, колкото да завърша, затова говоря от практиката :)

 

Поздрави

 

ПП: Хрумва ми нещо друго - мисля си, че съм виждал зарядни за акумулатор (CTEK), които се включват в запалката пък... ако това нещо се управляваше и спираше?! Мдаа... може да има някакъв смисъл, да не са го направили да се спира.

 

За мен си е факт, че телефонът не беше зареден, а щом врътнах на контакт - светна всичко и си почна зареждането.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарантирам ви, че на всички Ф1, Ф2, О1, О2, С1, С2 и Р запалката е захранена директно. Единствено при най-първите Октавии от 98, 99 съм чувал от собственици, че и в ЕТ са вдигали ръце, защото имат тотални разлики в ел. инсталациите от показаните в ръководствата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво гарантираш Иво, ама аз ти гарантирам, че на моя италиански кенеф, запалката гасне след около час. И е супер досадно, щото като сме на къмпинг я ползваме за осветление... и ни казва кога да си лягаме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Те са някъде тук...между нас...

Току-що видях цял автовоз със новия Супърб в Северна Италия!

В Еуратек го чакат последната седмица на Юни...,щот' сме по-далеч от Европа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също не е директно захранена.

Никога не е пипано по инсталацията на колата, но след 15 мин си цъка и до там с тока! А относно логиката с бутона за заключване на задните прозорци съм си го мислил, че може да е или това, което спомена Венци, или за да нямаш възможност да запалиш цигарка, докато децата са отзад, а не може да се проветри...

Аз лично съм си свикал с тея 15 мин и нямам грижи де

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Установих, че след пребоядисването са ми лепнали надписите на задния капак с плюнка и почти бяха паднали, та ги свалих да не изпаднат сами.

Въпреки че не съм изчистил лепилото напълно, задницата ми харесва повече така (с един черен спойлер като на старата Бегачка на Сами щеше да е още по-добре, ама нещо сега не ми се дават пари за това). В същност надписите са последния хромиран детайл, останал по колата.

Сега се чудя дали да я оставя така, дали да ги залепя обратно на местата им, или да ги преместя в долния край на капака както са при Октавия 3?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супърбчета... Яко изглеждат. Захранват вече, или са тестови за разни журналя... А още няма топ спийд, акселерейшън тестове хич по тубата... Не откривам... При РСката имаше доста скоро след премиерата... Ама там е друга бира - то беше хвалба, най-бързата шкода и т.н.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,благодаря!Съжалявам за лошото качество,направих я в движение с телефона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извървяха се една камара чешки и немски Шкоди в посока южна Италия...Мисля,че ще има нещо някъде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има Джиро и затова може да карат новите Шкоди!!! Шкода спонсорира много колоезденето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нямах работа , и аз си пойграх , като PRR, естествено си е пак на 217500км

Първо като го сглобих, не стоплих че започва да брой от 20, после след калибрирането, пак не го уцелих , но си е адекватно. При скорост от X км/ч , показанието е X+5. Торкса за черните винчета е Т6

IMG_20150506_205335.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От около година ползвам такава джаджа и чак днес проверих - 5 часа след заключване пак си свети, т.е. при мен запалката си е постоянно захранена :eusa_think:(първо поглеждам през джама и после отключвам)

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво гарантираш Иво, ама аз ти гарантирам, че на моя италиански кенеф, запалката гасне след около час. И е супер досадно, щото като сме на къмпинг я ползваме за осветление... и ни казва кога да си лягаме :)

 Предобряния по инсталацията, няма как да се отразят. Оригинално е директно свързана. Схемата е една и съща за всички О2. За О1, схемата е подобна, пак директно свързана.

post-508-0-64064700-1430936474_thumb.jpg

 

post-508-0-25780700-1430936501_thumb.jpg

 

post-508-0-63558400-1430936556_thumb.jpg

 

post-508-0-49366100-1430936571_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, защо на някои спира, на други не... Много е куцо това - но както обичам да казвам - "една с една няма еднакви"... Всяка Шкода е индивидуална.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво нищо предобрено няма. Приеми го като факт, а ако си такъв неверник ти давам отверката и разглобявай.

 

Иначе обяснението го дава Шафта - тия Шкоди една с една няма еднаква в електрическата част.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо да съм неверник? Схемите са от ElsaWin, което си е официалното ремонтно ръководство на ВАГ групата. Аз не отричам, че ти гасне модула, казвам ти че това не е направено фабрично така. Откъде знаеш, какво е правено преди тебе? Нали си втори собственик. Достатъчно си грамотен технически, ако управлението е  през модул, значи през VCDS можеш и да определяш времето на забавено изключване на запалката. Можеш да си сравниш номерата на централ електрик с този на Стефан или нечии друг, който не гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.