Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Аксесоари за моята Skoda Octavia 3, 2.0 TDI Elegance


1000MB

Recommended Posts

 15мм е идеално.То това е и минимума който може да се изработи,защото главинката стърчи 12мм.

Мен мнооого ме е страх от фланци,че ще започне да тресе леко във волана.

Моля те напиши,после дали е ок.това.

Снимай я с фланците,да видим как е застанала.Обърни внимание какво ЕТ са джантите ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коледен подарък за Шкодилака от Чехия   ;)

 

IMG_7087_zps7fb2e4c2.jpg

 

IMG_7088_zps569dce55.jpg

 

IMG_7089_zpsbc317583.jpg

Изглеждат доста добре изработени!

А и цената е съвсем прилична!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 15мм е идеално.То това е и минимума който може да се изработи,защото главинката стърчи 12мм.

Мен мнооого ме е страх от фланци,че ще започне да тресе леко във волана.

Моля те напиши,после дали е ок.това.

Снимай я с фланците,да видим как е застанала.Обърни внимание какво ЕТ са джантите ти.

 

Moнтираха ги вчера веднага още, за 15-20 мин. Изработката им е много добра според мен, пасват идеално и около главинката и на дупките за болтовете. Болтовете са също добре изработени и са с якост 10.9  Имам и снимки вече, ще ги кача после. Пробвах я след това в движение но нямах вазможност да набера повече от 100 км/час в града и всичко си беше нормално. Днес или утре ще пробвам извънградско на по голяма скорост да видим тресе ли или е ОК и ще пиша ;) . Преди да ги поръчам я пробвах с 30 мм и с 20 мм фланци но се оказаха широки и вече на 20 мм колелата бяха  на самия ръб от калника в горната част а пак с 30 мм извън габарита на калника. Така реших че 15 мм са идеални като за мен (елегантен оптичен тунинг) в комбинация с фабричното и спортно окачване с около 20мм по ниско окачване, за повече ще изисква и други дранголии (спойлери, по ниско окачване, работа по калници и подобно) което не ми е идеята да ставам уличен състезател нали :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали ти казах,15мм са идеалния размер.Чакам с интерес,да пробваш с висока ксорост.Пробвай,и като отнемаш леко газта и като подаваш леко,както и по инерция с над 150 я освободи по инерция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обещах ето малко снимков матерял, но не ставам за фотограф това е ясно. Имайте предвид че тук колата е с по малки зимни гуми врху стоманени джанти с тасове 195/65/15. Като сложа на пролет летите джанти с 205/55/16 ще стане още по добре :) 

 

IMG_7090_zps21582f27.jpg

 

IMG_7092_zps636bff8a.jpg

 

IMG_7091_zpsa0d82a9a.jpg

 

IMG_7093_zps9a9e5ed5.jpg

 

IMG_7094_zps586253c0.jpg

 

IMG_7095_zps2153d195.jpg

 

IMG_7096_zpse9c68cbd.jpg

 

IMG_7097_zps79f69238.jpg

 

IMG_7100_zps677ad1a1.jpg

 

 

Тук се вижда найдобре разликата преди и след фланците: на првата снимка гумата е почти до трбите на ауспуха, а на втората е вече по на вън

 

IMG_7051_zps8c0cc524.jpg

 

IMG_7098_zpscf053827.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.