Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Загрява при висока скорост и изкачване


igeorgiev82

Recommended Posts

Здравейте колеги,днес изкачвах Шипка и ми направи впечатление че при изкачване колата загря до 110 градуса и след това се нормализира до средата(90гр.)същото се случи и на магистралата при скорост 140-150 на изкачване посока София.Преди не ми мърдаше стрелката от 90гр.без значение баир,магистрала....В града нямам проблем,не качва температурата седи си на 90гр. и не мърда.Имате ли идеи?Проблем с термостата ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не я чувам,но след тези 100-110гр. започва да пада температурата и заковава на 90гр.което ме навява на мисълта че работи :eusa_think: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,как стигна до това заключение,след като колата загрява при движение и висока скорост :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом започва да охлажда от такава висока температура. Би трябвало да почне да охлажда от малко по-малко без да се ангажирам с конкретни цифри.

Примерно стигне до 95-100 градуса тръгна на първа степен, ако не смогне да охлажда тогава отново ще вдигне тези 110 градуса. При което перката тръгва да втора степен и охлажда.

Така като пиша се замислям, че може  да е и позапушен радиатор. Варианта е да се окъси датчика на първа степен за да се пробва дали работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При висока скорост не ти трябва вентилатор, особенно сега през зимата. Ако колата е на километри ти е заминала водната помпа. Аз го имах този проблем на старата ми кола (Опел Астра 1,6), от кофти антифриз които не е сменян 10 години перката на помпата беше износена (почти нямаше перки) и не правеше достатъчно дебит. Когато натовариш двигателя просто няма кои да циркулира водата и да охлажда двигателя. Всичко друго си бачкаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно ако всичко е наред не трябва да мърда от 90 стрелката-не при изкачване а дори и 180 да я караш пак не трябва да мърда.При теб определено има нещо за смяна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А водната помпа от ангренажа ли се върти,че преди 40к е сменян в официялен сервиз в Ст.Загора и май нея не са я сменяли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя негативен опит с водна помпа е, че се троши изведнъж и няма оправия, оставя те там дето си. Аз по скоро залагам на термостат или въздух в системата (причината за което вече е съвсем друга тема).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посъветваха ме да измия радиаторите.Днес погледнах и в долната част на радиатора имаше полепнали доста мухички,а м/у двете пити не се знае какво е.Не вярвам някога да са мити а колата е вече на 280к :flag_skoda:

Днес я ръчках доста из града,но така и не премина 90гр.стрелката не мръдна,и перката си се включва.

Редактирано от igeorgiev82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посъветваха ме да измия радиаторите.Днес погледнах и в долната част на радиатора имаше полепнали доста мухички,а м/у двете пити не се знае какво е.Не вярвам някога да са мити а колата е вече на 280к :flag_skoda:

Днес я ръчках доста из града,но така и не премина 90гр.стрелката не мръдна,и перката си се включва.

Ва колко градуса включи? Ако е около  и под 100 датчикът отпада като вариант.

Като направиш условията, при които е загрявала преди тогава трябва да се правят заключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да напиша някой неща, но ще излезе че се опитвам да ти втълпя че автомобилът ти е повреден.

Дано нямаш повече ядове и се окаже това истинският проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посъветваха ме да измия радиаторите.Днес погледнах и в долната част на радиатора имаше полепнали доста мухички,а м/у двете пити не се знае какво е.Не вярвам някога да са мити а колата е вече на 280к......

 

Кой е този майстор, който те посъветва и ти му повярва? Точно от полепналите мушици по радиатора грее колата.......

Това са несериозни неща.

Склонен съм да мисля, че по- скоро термостата не работи точно когато си поиска, т.е. непълно отваря.

И дано да е така, защото другите причини са по-сериозни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би трябвало да е термостат. При мен беше така, загряваше в най-големите студуве, но на мен ми светна ЧЕК-а и при проверка с VAG-COM ми даде отворена система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де,а в града като вися по задръстванията защо не мърда стрелката от 90гр.Вчера всеки от София знае какво беше около паметника Левски,стрелката така и не мръдна.Не би ли трябвало и тогава да ми загрява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега какво ще караш и ще разчиташ на късмет ли?Не знам какъв е тоя твоя майстор,ама хич не ми вдъхва доверие.Като ти е загрявала на магистралата я изкарай пак там и я изрежи малко.100 човека ти писаха за съмнения с развален термостат-ама не добре била по светофарите.Чакай я да роди така....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега какво ще караш и ще разчиташ на късмет ли?Не знам какъв е тоя твоя майстор,ама хич не ми вдъхва доверие.Като ти е загрявала на магистралата я изкарай пак там и я изрежи малко.100 човека ти писаха за съмнения с развален термостат-ама не добре била по светофарите.Чакай я да роди така....

Точно, редно е да се тества в усовията при които е загрявала. На празен ход как да загрее? Това е като да се изпотиш от лежане(при нормални температури).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега какво ще караш и ще разчиташ на късмет ли? .Чакай я да роди така....

 

Не колега няма да я чакам,но ми е интересно,че ако имам голям проблем той би трябвало да се прояви и в града.(поправете ме ако греша).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де,а в града като вися по задръстванията защо не мърда стрелката от 90гр.Вчера всеки от София знае какво беше около паметника Левски,стрелката така и не мръдна.Не би ли трябвало и тогава да ми загрява?

 

Ама, разбери, че измиването на радиатора не решава проблем с охлаждането. Цитирай ми инструкция по обслужването на който и да е автомобил, където пише, че радиатора трябва да се мие външно и кога.

 

Ако искаш да свършиш качествено работата, свали радиатора и го носи на автомивка!

Пиша глупости :dash:

 

п.п. Нямаше да се намесвам в темата, обаче с начина, по който си "решил" проблема, подвеждаш хората. Нищо лично към теб. Ти нямаш вина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега няма да я чакам,но ми е интересно,че ако имам голям проблем той би трябвало да се прояви и в града.(поправете ме ако греша).

Грешиш разбира се.Има една много хубава поговорка "Ако едно нещо се случи веднъж, не е задължително да се повтори, но случи ли се два пъти, то със сигурност ще се случи и трети път."Като толкова държиш да я пробваш я изкарай на магистралата и й стъпи на врата и след това като се убедиш че не си прав сменяй майстора и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не съм казвал,че съм мил отвън радиаторите,за да подвеждам някой,беше ми предложено като съвет и го споделих тук.Не съм решил проблема, тъй като както обясних,в града не го прави,което не значи,че няма да му обърна внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси къде е проблема.

Щом си забелязал нещо - има причини.....

А ако в града не го прави - запитай се каква е причината да го прави само при висока скорост.

Има някаква причина, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.