Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia MK II Project Dark Shadow!


roodnb

Recommended Posts

Гледам че Tъмната сянка е пак на линия след събора :plate_skoda:

Поздрави от паркинга на SAC :hi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...
  • Отговори 184
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • roodnb

    46

  • masterOne

    19

  • bega4kata

    13

  • sharpshooter_

    12

Най-много писали в темата

Такам, мисля,че дойде време да поизтупаме темата от прахта , особено след миналогодишния събор и безславно натоварената на рапатрак Фабиа.

Мина бая време , време , в което реших да не наливам пари в колата, но видиш ли събор пак идва. :)

 

Ще започна с джантите. Миналогодишните се намери 1 човечец, който буквално ми даде цената , за която ги бях купил и след всички Софииски дупки директно заминаха.

Паралелно с това , мернах 1 Борбет с бордове в Кюстендил и след 2 дни мислене не издържах и отидох да ги видя. Исках да видя как ще застанат на колата , защото ме беше страх да не са много Широки. Макар,че предните са 8J , а задните 9.5 J застанаха доста добре , колата придоби приятно тумбеста задница , а и гумите не старчат прекалено и натрапващо много.

 

Джанти :
post-8821-0-22853100-1461086498_thumb.jpg

 

Кола с Джанти :)

post-8821-0-91054000-1461086528_thumb.jpg

post-8821-0-35598800-1461086542_thumb.jpg

post-8821-0-43177800-1461086557_thumb.jpg

 

Всичко прекрасно , но вече наистина беше крайно наложително да се направи нещо с тия спирачки.

В краина сметка равносметката е следната : Нови задни дискове + накладки. Предни Дискове АТЕ , не са нови ( на а4теch старите), които минаха през стругар. Но нямаше как и за предни дискове да се доредя. Но пък ще изкарат месец два.

Параленло с дисковете , Апаратите придобиха леко рацинг облик ;)

 

Задни:

post-8821-0-45898800-1461086748_thumb.jpg

post-8821-0-06731200-1461086787_thumb.jpg

post-8821-0-44021200-1461086809_thumb.jpg

post-8821-0-27495500-1461086828_thumb.jpg

 

И предните от днес, като обаче снинмка на цялата кошница нямам, защото трябвя да мине баня !

post-8821-0-32901000-1461086909_thumb.jpg

Стар Шенкел

post-8821-0-89039400-1461086931_thumb.jpg

VS "нов" Шенкел.

post-8821-0-00882300-1461086968_thumb.jpg

Апарата на място

post-8821-0-51985100-1461087000_thumb.jpg

 

Естесвено не мина без драми , то нямаше и как иначе. Не можаха пустите германци едно с едно нещо да направят еднакво ...

1.Се оказа , че конусовия отвор на шенкела с отлят супорт (оригиналдъ за тази Фабия ) е на опаки в сравнение с този от О1 1.8Т ( от каквато взех новите ). и реално обърнахме накрайниците на кормилната рейка , левия стана десен и обратно.

2.АБС датчиците са тотално различни , че остави това ми и куплунзите и те... в следствие , на което , в момента не ми работи километража , колата не мове да си сметне аджеба с колко се движа и колко бензин ми остава ... Истината е ,че е забавно :D

АБС-а ще го оправям тези дни а като я измия ще я щракна да видите и вие.

За сега толкоз , скоро пак , щотото нали събор идва. Пък и рожден ден ;)

Редактирано от roodnb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има брутална стойка! Чакаме снимки след баня!  :plate_skoda:  :banger_2:  :beach_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво ! Страхотна стойка с тея джанти ! Супер си направил и със спирачките , но според мен трябваше от фваген поло или от купра да търсиш за да пасне всичко !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи търсих, аз исках още от началото от Руумстер дизел да взема , но почнаха да ми обявяват едни цени ..... по 250 лева за шенкел + супорт и апарат на страна , което за нещо масово ми се стори прекалено много. Нищо де като цяло всичко си дойде на мястото с мн леки неточности, но ще ги изгладим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да супер, аз още не мога да си намеря катъв секрет :tongue_1: иначе знам какво да права.

Редактирано от mtz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ta колеги :) В крайна сметка , не мина без да си побия главата малко. Както по-горе каза Пепи , за което е прав, трябваше още от самото начало да взема комплекти от румстер.

 

В крайна сметка пак стигнат до този вариант.

 

Взех Шенкели от румстер . всичко си дойде на мястото , абс датчици , километража работи и всичко е на 6 :).

Интересното е,че при октавиа шенкелите , конусите на за накрайниците на кормилнат арейка са наопаки. При нас накрайниците влизат от долу а при ОК1 отгоре. Вследствие , биеше грешка , светеше лампата на таблото и волана чат пат се втърдяваше.

 

Lessons learned :)

 

Неделя и снимки ще има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво ! Радвам се че сте я нагласили ... То всеки минава през такива перипети , но малко от тях си признават!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това и понаучих някои неща.

 

П.С леле , гледам си горния пост и ми става лошо сутринта с колко правописни грешки съм го написал... :D

 

Иначе реално бях поставен пред въпроса дали да купувам ОК1 карета и лагери + да преправяме софта заради абс-а и скоростомера , рейката незнам какво щяхме да я правим.И за това взех просто шенкели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Зеленко малко :)

 

post-8821-0-93621200-1462943170_thumb.jpg

post-8821-0-06810900-1462943186_thumb.jpg

post-8821-0-99797400-1462943203_thumb.jpg

 

Не съм я мил , ама в София в момента с това време , слънце грее дъжд вали .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама, Данчо, "молим ти съ", погрижи се да стане така:

  

silver_coated_fabia_2.jpg

 

Матово сивичко - направо ушите ми заглъхнаха... :plate_skoda:

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са добри джантите! "Тичат" й страшно! Венци е прав за цвета ;) , Данчо! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сакън, молЪ ви сЪ! Ше утрепете колата с толкова сиво! Данчо, не ги слушай изобщо и не сменяй цвета на джантите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналия ден имах честа да я видя - джантата много добре седи. Аз лично съм съгласен с iavkata за сивото - ще стане много. Ще помоля колегата shaft, ако му се занимава - бяло и зелено като старото лого! Мисля, че би се получил добър контраст. Хубав ден на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе хора... Не се сещам на кое ще й отиват бели или светли джанти - всичко е тъмно - дори и фаровете.  Ако те бяха светли, решетката отпред светла, може и да ходят добре, но така ми изглеждат обикновени джанти, които са сложени на тунингована кола. Общо взето такова усещане оставя снимката :) Не мога да се хвана за нищо светло, към което да й паснат. Затова ги направих тъмни, но не и черни, защото черните джанти изчезват тотално и няма смисъл от такова нещо... по-добре "железарки", ако ще са черни - дизайнът липсва при черните джанти.

 

Това за бялото и зеленото не го разбрах - как да го направя? Да го пробвам :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Това за бялото и зеленото не го разбрах - как да го направя? Да го пробвам :)

 

Поздрави

 

Вероятно зелени спирачни апарати и бяла джанта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе хора... Не се сещам на кое ще й отиват бели или светли джанти - всичко е тъмно - дори и фаровете.  Ако те бяха светли, решетката отпред светла, може и да ходят добре, но така ми изглеждат обикновени джанти, които са сложени на тунингована кола. Общо взето такова усещане оставя снимката :) Не мога да се хвана за нищо светло, към което да й паснат. Затова ги направих тъмни, но не и черни, защото черните джанти изчезват тотално и няма смисъл от такова нещо... по-добре "железарки", ако ще са черни - дизайнът липсва при черните джанти.

 

Това за бялото и зеленото не го разбрах - как да го направя? Да го пробвам :)

 

Поздрави

 

Напълно споделям мнението ти Вуйче, четеш ми мислите направо  :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе хора... Не се сещам на кое ще й отиват бели или светли джанти - всичко е тъмно - дори и фаровете. Ако те бяха светли, решетката отпред светла, може и да ходят добре, но така ми изглеждат обикновени джанти, които са сложени на тунингована кола. Общо взето такова усещане оставя снимката :) Не мога да се хвана за нищо светло, към което да й паснат. Затова ги направих тъмни, но не и черни, защото черните джанти изчезват тотално и няма смисъл от такова нещо... по-добре "железарки", ако ще са черни - дизайнът липсва при черните джанти.

 

Това за бялото и зеленото не го разбрах - как да го направя? Да го пробвам :)

 

Поздрави

Идеята ми беше да се получи някакъв контраст - с бяла джанта на зелените спирачни апарати или зелена джанта. Мисля, че би се получил добър контраст!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега няма да ги пипам тази година , за догодина ще видим. Факт е ,че всички линии на колата са тъмни , но със тъмни джанти няма да се откроява апарата според мен. Ще видим има време :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми беше да се получи някакъв контраст

 

Ей това е ключовата дума - контраст! Разберете го бе, хора, като направите всичко сиво - сива кола, сиви фарове, сиви джанти - нито един от тези детайли няма да изпъква и да се откроява. За мен лично визуално една кола трябва да има контраст, да изпъкват детайли, за да се акцентира върху цялостната визия на колата. Ако всичко е в една тоналност - нито джантите ще оцениш, нито който и да било друг елемент от колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.