Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с ел. сервоусилвателя на Октавия2


z3f1r40

Recommended Posts

Отказа ми сервото на волана, не иска да се адаптира. Ситуацията стана след неколкократно откачане и закачане на акумулатора, палене на място без да се адаптира. Сега свети оранжевата лампа и колата няма серво. Грешките който излизат са следните:

2 Faults Found:
02546 - Steering Limit Stop
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

00778 - Steering Angle Sensor (G85)
000 - -

Правих адаптация както е описано в сайта на рос тех, но няма промяна. Карах колата 5-6 км пак няма промяна. Взех да гледам в meas block на 007 на първо място трябва да показва някакви градуси на волана според мен, а то е винаги 0. Може ли да е заминал G85 сензора и затова да не мога да направя адаптация, защото си мисли че не въртя волана? Ако да къде точно се намира и как се сваля (някъде под волана е мисля, но самия волан трябва ли да се сваля)? Някой ако има във Варна за проба да ми пише моля! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да направя? Това клипче не е ли за АБС-а? При мен единственатите грешки са на 44-Steering Assist, който съм написал по-горе. Там адаптацията е следната според Ross-Tech:

Sensor for Steering Angle (G85)
Important Note: This applies only for Models with Conti/Teves MK70 ABS/ASR. For Conti/Teves MK60 ABS/ASR/ESP look at Vehicle specific specific Procedures in ABS System documentation.
Prerequisites:
Start the vehicle.
Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
Ensure that the steering wheel is not moved again.
Keep the engine running and do not switch off the ignition.
System voltage at least 12.0 V.

[Select]
[44 - Steering Assist]
[Coding-II - 11] or if that function is not available then use [Sec.Access - 16] instead 
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 1 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was successful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 007
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too.


Special Procedures

Steering Limit Stop Adaptation
(Engine still running)

Center steering wheel (±10°) and hold it centered for 5 seconds.
Turn steering wheel completely to the left and hold it there for 10 seconds.
Turn steering wheel completely to the right and hold it there for 10 seconds.
Center steering wheel (±10°).
Switch OFF engine and ignition.
Switch ON ignition.
Wait 5 seconds.
Steering Assist Warning Lamp should turn OFF. If it doesn't, perform a short test drive.
If the 02546 - Steering Limit Stop 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation fault will not clear after driving the vehicle and completing the VW Golf (1K) Steering Assist procedure, increase the time in-between key cycles to 30 seconds or more.

Но пак не става. Впечатление ми направи , че при мен при въртене на волана изобщо не показва никакви градуси а седи само на 00.0 (в стъпката по-доло)  :(

 

[Measuring Blocks - 08]
Group 007
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.

 

Затова взех да си мисля че сензора за ъгъла на волана е занимал. Доколкото успях да намеря информация номера му трябва да е 1K0959654 Ама дали е той и дали заради това не се тръгва сервото не съм сигурен и затова се обърнах към вас...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрани стееринга по кан в адвансет и пробвай дали ще ти тръгне хидравликата-леко по-стегнато.Ако тръгва ,нещо си прецакал датчика за ъгъла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма други грешки (имам си там за изгорели свещи ама те нямат нищо общо). 

Сега ще пробвам да го забраня, къде точно е това че не съм го правил до сега  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

G85 не показва никаква стойност докато не е преминала адаптацията и свети воланчето на таблото. Внимавайте много с многократното откачане на акумулатора и палене, без да адаптирате рейката!

И при забранен КАН просто лампата на таблото изгасва, грешката се запазва и волана остава също толкова тежък! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на сензора за градусите и някаква ненормална адаптация докато тръгне... След като се оправи пак си правих експерименти с нея и се адаптираше от 1-вия път. Нещо се беше побъркала изцяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 години по-късно...

При мен след многократно откачване на батерията ми свети лампата за сервоволана как да елиминирам проблема опитах с въртене ляво-дясно но не се изчиства на ход още не съм я пробвал,но иначе волана лесно се върти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да завъртиш от волана край до край, но не помня дали беше първо наляво или първо надясно. Завърти волана на място докрай наляво, после докрай надясно, после пак наляво. Ако не изгасне я закачи на компютър да се види дали има проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.