Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няма мигачи и светлина на таблото, има габарити, фарове и чистачки ?(ФАВОРИТ 91)


cekovski111

Recommended Posts

Здравейте! Става дума за Фаворит със старата платка за бушоните. (Тези кръглите)

 

До тук се стигна след като разкачих клемореда на контактния ключ, заради неработещ стартер, проблема впоследствие се оказа скъсан кабел за масата от двигателя към купето. Сам никога нямаше да се сетя, та мислех шалтер, че не работи, абе много весело :Д.

 

Сега  съм почти убеден, че правилно са наредени клеми на контактния ключ, има контакт, свети датчик на маслото, нивомера на бензина, чистачки има, ама като включа габарити те светят, а таблото - не. Мигачи също няма. А като въртя на стартер ми свети знакът ( ! ).

От бушоните гори 5 или 6 подред пак ще проверя, като го сложа oт 8А, а последно като сложих от 16А, при включени габарити и въртене на стартер, запушиха копчетата за габарити и къси. А иначе има къси и дълги, като на таблото светят само дългите(лампичката когато е на къси не свети). 

 

Мисля, че това е като информация, всичко е разглобено все още, та давайте идеи и съвети. Предварително благодаря за отговорите. :eusa_think:, 

Редактирано от cekovski111
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо си объркал генерално подреждането на клемореда , а може и самия той да е нефелен ... нов ли го взе или е свален от нещо ?

Инак така като чета трябва да работи правилно , ама дорде не видя какви си ги творил не мога да ти дам диагноза.

 

П.П. Мисля , че си разменил местата на дебелите кабели ... ако не се лъжа постоянния плюс беше черен или червен (не помня точно) и трябва да е клема 30 , а плюса след контакт лилав на клема 15 , жълтия е плюса за стартера и на клема 50 , а един тънък червен е за поплавъка на казанчето на спирачната помпа на клема 16.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го сменял. Значи сложил съм обувката с червен и черен на първото двойно краче( ако обикаляме обратно на часовника, и без сваляне на контактния ключ от мястото му), после ведна на крачето до нея жълтия , после нищо, после на следващото двойно - черния, на това дето остава обувката с два червени
 
2hevtbd.jpg

нещо такова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй както си нарисувал схемата на ключа това горе е плюса след ключа ... демек ако при изваден ключ там има напрежение , значи си сменил местата на дебелите кабели ... вземай мултицета и бягай да мериш и ако е така просто смени местата на дебелите жици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.