Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Имиджът на Шкода: 2014


PUF-PAF

Recommended Posts

Истината е, че чехите са правили коли много преди фолксваген. Другата истина е, че Шкода от марките на концерна търпи най-голямо развитие въпреки опитите на фолксваген да ги ограничават защото създават прекалено голяма вътрешнофирмена конкуренция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    6

  • PUF-PAF

    6

  • bega4kata

    6

  • Стоян

    5

Най-много писали в темата

Малко да възродя темата следствие на моето обикаляне на няколко места за търсене на джанти. Сега новият лаф дето чувам за Шкодата е "ми то това си е Фолксваген"...

 

Гледам как и ние сме заформили такава дискусия в темата за новия Супърб и това не ме кефи. Жалко, че политиката на концерна е да си оптимизира разходите и затова колите са толкова сходни - вече освен екстериора и интериорите им изглеждат еднакво. Масово Шкодата се възприема от хората като по-евтиния Фолксваген.

 

Аз искам Шкодата да си е уникална и индивидуална кола и затова винаги съм я възприемал като такава. Сори за спама, ама трябваше да споделя :)

Павка, на мен също много хора ми го казват. Но повечето след това добавят, че не виждат смисъла от 20% повече пари заради другата емблема и Шкода е перфектния избор за хора с мозък, които нямат нужда да доказват чрез марката на колата си колко са велики.

Не се кахърете за глупости.

Именно!

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А чували ли сте приказки като:" Ей ти как можа да дадеш 30 бона за Шкода аз за тези пари щях да си взема такова БМВ,Мерцедес или Ауди"

А за мен шкода си е идеалният автомобил,който ти предлага всичко най- необходимо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А,дали човек имаш средства за нов мерцедес,бмв или ауди би си купил шкода? Шкода е посредствен автомобил,за хора с по малък  бюджет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А чували ли сте приказки като:" Ей ти как можа да дадеш 30 бона за Шкода аз за тези пари щях да си взема такова БМВ,Мерцедес или Ауди"

А за мен шкода си е идеалният автомобил,който ти предлага всичко най- необходимо. 

И тези съм ги чувал. И съм ги виждал. Ако знаеш един приятел какво БМВ си взе за парите, които струва моята Октавия! 535 xDrive автоматик

После като му се скапа скоростната кутия на 5 годишната кола на над 200 000 хич не му хареса, ама  :sorry:

 

А,дали човек имаш средства за нов мерцедес,бмв или ауди би си купил шкода? Шкода е посредствен автомобил,за хора с по малък  бюджет!

Нова кола от марките, които казваш, струва 1,5 до 2 пъти повече от Шкода от същия клас. Ако някой иска да си увеличи размера на дедовия чрез марката на колата - Welcome! Аз предпочитам да съм "посредствен"!

Ако става въпрос за нещо, което Шкода не предлага - примерно голям SUV или лимузина - въпроса е съвсем различен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За д...я дето каза, има виагра. 

Щкода е и моят избор,но аз не се заслепявам от емблеми,имам сериозен опит и с други марки. 

 

за цената си е много добре :champion:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А,дали човек имаш средства за нов мерцедес,бмв или ауди би си купил шкода? Шкода е посредствен автомобил,за хора с по малък  бюджет!

 

Има има  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам избира какво да кара,затова има различни марки и класове автомобили.Аз съм избрал,какво да карам и ЩЕ карам и данък обществено мнение не плащам.

За пример давам зет ми,който се беше навил за новото X5,но си тръгна с новото Санта Фе .

Е,викам защо бе?X5 е убийствен жип.Отговори ми:"Ми като влязох вътре,нещо не ме грабна,Санта фе-то повече му хареса" :o.Не го бъркаше цената,но все пак X5 излизаше доста по скъп с всички екстри(така си искаше човека :) )от Санта Фе-то.

 

 

п.п.Между другото,корейците са се справили много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха , имаше един таксаджия , дето казваше "погледни го тоз , носи пионерки за 15 лв. , а кара Мерцедес за 15 000"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами няма как да носи пионерки за 15 000 и да кара мерцедес за 15.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и една друга гледна точка по повод имиджа и тя е посегателствата върху марката, които за съжаление са функция на имиджа. Предполагам за всички е видно, как изчезват цели, или на части - вагени, баварки, аудита и т.н. :BangHead:   Само мога да се радвам, че имиджът на Шкода е такъв, какъвто е  ;)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за имиджа, но ей таз гадинка я подготвяхме за експедиция към една клиентка. Е направо се Флюбих. Покарах я малко да я заредя с нафта и после и махах найлоните и фолиата. Голяма красавица е.

 

034945348.jpg?r=0

 

034945352.jpg?r=0

 

034945351.jpg?r=0

 

034945353.jpg?r=0

 

034945354.jpg?r=0

 

034945346.jpg?r=0

 

034945347.jpg?r=0

 

034945350.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ги качат в Супърб 3 тогава ще забравят за Шевролет,Додж,форд и т.н :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безспорно че германците ги знаят тея работи. Хем по търговски, хем по дизайнерски нюх са много по напред от японците и американците.

Плана за "завладяването на автомобилния пазар" на групата VAG продължава успешно след като закупи Сеат и Шкода.

Мести дизайнерите (Валтер Де Силва, Джозеф Кабан) от марка към марка, преправя външния дизайн към обща черта.

 

Специално за Шкода, 2014 с О3 пламна новия факел. А с новия СюперБ факела се развихри. А след като излезе наяве новия SUV,

на пазара ще стане много весело.  :banger_2:

 

New-Skoda-SUV.jpg

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Безспорно че германците ги знаят тея работи. Хем по търговски, хем по дизайнерски нюх са много по напред от японците и американците.

Плана за "завладяването на автомобилния пазар" на групата VAG продължава успешно след като закупи Сеат и Шкода.

Мести дизайнерите (Валтер Де Силва, Джозеф Кабан) от марка към марка, преправя външния дизайн към обща черта.

 

Специално за Шкода, 2014 с О3 пламна новия факел. А с новия СюперБ факела се развихри. А след като излезе наяве новия SUV,

на пазара ще стане много весело.  :banger_2:

 

New-Skoda-SUV.jpg

Даа вече е крайно време да изкарат на пазара един такъв СУВ :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Не знам как е имиджът на Шкода, но напоследък често ми се налага да пътувам към Враца в различни дни от седмицата. Без изключение, всеки път срещем между 4 и 6 автовоза с нови Шкоди. Другото, което ми направи впечатление е, че камионите са с румънска регистрация?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последния брой на "АутоБилд" /България/ от днес-08.04.2015 г., има сравнителен тест, на 9 асистента за автоматично паркиране. Класирането по места, е следното: 9 - Mini Cooper, 8 - Hyundai I40 kombi, 7 - BMW 2 Actlv Tourer, 6 - Peugeot 308, 5 - Audi A3 Sportback, 4 - Mercedes S Classe, 3 - Ford Focus Turnier, 2 - VW Passat, 1 - Skoda Octavia Combi !!!

При това, Мерцедес участва с най-новата си система, при която автомобила върши всичко - завива, спира и подава газ...

Пасат пък, е единствения в теста, който паркира и напречно /перпендикулярно/ с "муцуната" напред...

Шкода Октавия паркира сама успоредно, перпендикулярно и дори излиза сама от паркомястото. При това, се нуждае само от 60 сантиметра повече от собствената си дължина, а се паркира на само 3 до 5 сантиметра от бордюра, при това абсолютно успоредно и с изключително прецизни маневри.

За сравнение - БМВ се паркира най-често на около 40 см. от бордюра, на МИНИ са му необходими 2.10 минути за криво паркиране и още 40 см.място; заради кофа за боклук, Пасат толкова се обърква, се се опитва да паркира перпендикулярно, при успоредно паркиране...

И така, 1-во място за Шкода !!!

В същия брой, има и ревю-сравнение на новата Шкода Фабия Комби - позиционирана в клас "Малки автомобили", с Форд Фокус Турниер, позициониран в клас "Компактни автомобили" - резултата почти във всички сравнения е в полза на Фабия.

Извода на редактора е, че не са подходящи за сравнение /заради разликата в класовете/, но именно в такова сравнение, Шкода показва колко добра е станала. Шкода - 1.2 ТСИ, 110 к.с., Форд - 1.0 Екобууст, 125 к.с. /три години - двигател на годината/. От 0 до 100 - 9.6 сек. за Шкода, 11.2 сек. за Форд, но и 160 кг. по-малко за Шкода...

Поредни успехи за любимата марка !!!

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последния брой на "АутоБилд" /България/ от днес-08.04.2015 г., има сравнителен тест, на 9 асистента за автоматично паркиране. Класирането по места, е следното: 9 - Mini Cooper, 8 - Hyundai I40 kombi, 7 - BMW 2 Actlv Tourer, 6 - Peugeot 308, 5 - Audi A3 Sportback, 4 - Mercedes S Classe, 3 - Ford Focus Turnier, 2 - VW Passat, 1 - Skoda Octavia Combi !!!

При това, Мерцедес участва с най-новата си система, при която автомобила върши всичко - завива, спира и подава газ...

Пасат пък, е единствения в теста, който паркира и напречно /перпендикулярно/ с "муцуната" напред...

Шкода Октавия паркира сама успоредно, перпендикулярно и дори излиза сама от паркомястото. При това, се нуждае само от 60 сантиметра повече от собствената си дължина, а се паркира на само 3 до 5 сантиметра от бордюра, при това абсолютно успоредно и с изключително прецизни маневри.

За сравнение - БМВ се паркира най-често на около 40 см. от бордюра, на МИНИ са му необходими 2.10 минути за криво паркиране и още 40 см.място; заради кофа за боклук, Пасат толкова се обърква, се се опитва да паркира перпендикулярно, при успоредно паркиране...

И така, 1-во място за Шкода !!!

В същия брой, има и ревю-сравнение на новата Шкода Фабия Комби - позиционирана в клас "Малки автомобили", с Форд Фокус Турниер, позициониран в клас "Компактни автомобили" - резултата почти във всички сравнения е в полза на Фабия.

Извода на редактора е, че не са подходящи за сравнение /заради разликата в класовете/, но именно в такова сравнение, Шкода показва колко добра е станала. Шкода - 1.2 ТСИ, 110 к.с., Форд - 1.0 Екобууст, 125 к.с. /три години - двигател на годината/. От 0 до 100 - 9.6 сек. за Шкода, 11.2 сек. за Форд, но и 160 кг. по-малко за Шкода...

Поредни успехи за любимата марка !!!

:flag_skoda: :champion: :PDT_Armataz_07:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.