Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Японче от Плевен


desislav stanev

Recommended Posts

Здравейте момчета!Обичам Шкодичките,отрасъл съм в 100S,но като тинейджър позволих да си отиде...съжалявам!После имах друга100,след това 120,имахФаворит...и Фелиция...разделих се с всички.Но с годините като че ли поулегнах,помъдрях и сега Обещавам да се отнеса подобаващо с Душичката,която имам от десетина дни-беличка 120L,90г.,5ск.На 56 хиляди е,от вътре е кукличка,а от вън предният собственик решил,че няма гланц и я наръсил с бял спрей-ужасен резултат.Е,някой Хубав ден ще я боядисам.Но искам да започна по-отдалеч,както много от момчетата и момичето от форума-дълбок поклон пред Вас!..Сега за мен-не се занимавам професионално с коли,но доста чернилка е минала през ръцете ми.Нямам удобствата на много от вас,които явно сте професионалисти...,но твърдо съм решил-няма да я карам в мокро време(имам  друг ),ще я ползвам рядко и за удоволствие,за да компенсирам бавнотата на проекта си....Сега помогнете малко-смущава ме лек шум в скоростите,най-вече на 1ва и 2ра при по ниските обороти,също на място при натиснат съединител изчезва,при пуснат-лек шум.Все още не съм гледал маслото в ск.,възможно ли е да е от това?Имал съм 120ка с 5ск.-тя пък виеше като вълк,но само на 5-та.Май са капризни малко петиците,как мислите?Ако сменя маслото и сложа добавка за скорости?Моля,помогнете!...Засега-това е от мен...и обичайте си Ги,Те имат душа,нали ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 148
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • desislav stanev

    63

  • joro-120L

    29

  • Skoda 130LR/h

    15

  • skodko

    9

Най-много писали в темата

Когато има реализации по проекта,тгава ще бъде поставена темата тук.За сега ще е в раздела 120.Там повече помощ ще получаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато има реализации по проекта,тгава ще бъде поставена темата тук.За сега ще е в раздела 120.Там повече помощ ще получаваш.

Ми добре :) Надявам се на помощ,та дано си прав!....Днес спасих от една морга два предни мигача,като нови са,моите са малко помътнели от времето,та се радвам за тях,купих и предната решетка(двойна),не че ми трябва(имам 2резерва),но според това,което чета във форума ми се струва,че са дефицитни...,взех и някои дреболии.Господин циганинът от моргата заяви,че другата седмица отива за скрап,а не е лоша японка,от тия маслено синйо-зелените,с ориг.боя(поизгоряла)....жалко.А за моята ск.кутия ще ми каже ли някой дали ще трябва да я развалям за някой лагер....?Имам и други питанки,но...Иначе съм готов да помагам на колеги,както мога,подобаващо на духа на тоя форум :eusa_clap:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и добре дошъл. За шума при натиснат педал на съединителя, може да опиташ да регулираш празния ход на лоста на втората помпа, която избутва вилката, заедно с изключвателния лагер. Ако имаш зелента кника (Аз ремонтирам Шкода), там е описано как се процедира и колко точно трябва да е свободния ход на вилката (ако не изчезне шума, значи лагера е за смяна). А за шума в скоростите, може да източиш маслото и да сипеш някакво по-читаво, но без добавка. Честно казано се съмнявам, че ще има някакво значително подобрение, но поне ще знаеш, че маслото ти е точно колкото трябва и каквото трябва. Заедно с тази операция ти препоръчвам да почистиш и двете пробки на скоростната кутия от събралите се стружки, както и да смениш и гумените маншони на полуваловете, защото така или иначе ще си източил вече маслото, а и не вярвам да са сменяни до сега.  Направи няколко снимки, да й се порадваме и ние на тази запазена лелка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... За шума при натиснат педал на съединителя, може да опиташ да регулираш празния ход на лоста на втората помпа, която избутва вилката, заедно с изключвателния лагер.

 

Петре, човека няма шум при натиснат съединител. Не го карай да прави гимнастики с привода на съединителя.

 

Здравей колега и добре дошъл!

И моята е като твоята 90та г. но е на повече км. И аз съм отрасъл в Шкода 100. Баща ми само такива караше. От 70та г. :)

Шума като леко виене ли го чуваш или е друг? Ако е виене е от лагерите на първичния вал на скоростите. И при мен има такъв. Трудно се чува, но го има. Може така да караш.

Вече за виенето на 1ва и 2ра не знам. Сигурно е от зъбните колела. Не ми се е случвало. Като за начало си провери нивото на маслото в скоростите. Ако ще го сменяш, може да сложиш 90ЕР. Ако ти се набутва, може и някакво уникално добро масло да й сложиш.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петре, човека няма шум при натиснат съединител. Не го карай да прави гимнастики с привода на съединителя.

 

Не виждам какъв е проблемът да го провери ?!? Още повече, щом кара колата от скоро, кой знае как са си оставили ръцете по нея. Не го карам да сваля скоростната кутия !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама не се ядосвай сега, ами прочети добре цитата в моя пост какво си писал.

п.п. там ще пипа, ако има проблем с отделянето, превключването на предавките. Единствената полезна проверка, която може да направи е да види дали вилката има свободен ход. Т.е да не е напънат акс. лагер.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и благодаря!Акс.лагер е добре,но има едно лееко ромолене,когато кутията се върти,т.е.,когато не е натиснат съединителят.Шумът го има при всички скорости,но е лек,най-силно се чува на 1ва и 2ра,но при малките обороти,в началото.Ще сменя маслото!Едно време сум купувал една руска добавка за скорости,на база микро частици от цветни метали,действаше добре на старички скорости,пообирва им хлабините...ще я потърся.Не си мислете,че не познавам чаровния звук на шкодовите кутии,но при мен има и леко паразитен звук...Честно казано,не ми се разглабя на този етап.Ще сменя маншоните,както ме посъветва Петър!Жоро,благодаря ти,че си прочел задълбочено поста ми!Утре ще я снимам и ще пробвам да кача.Бъдете здрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Не си мислете,че не познавам чаровния звук на шкодовите кутии,но при мен има и леко паразитен звук...

 

 

Това е добре, че познаваш Шкодите и си техн. грамотен. С малко приказки ще се разбираме. ;)

 

И моята 5-ца така вие, обаче го чувам само на празен ход при работа на място.

 

Точно така е. Много е слабо. В движение това виене си го има, но то не се променя, просто се заглушава от други шумове.

В движение се появява другото виене, характерно за всички Шкоди - /на коя повече на коя по-малко/. Но то вече е от диференциала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес купих масълце за скоростите-Адинол80-90,оргинал немско на добра цена.Кога ще го сменям незнам,че немам гараж а тук заваля,а мойта Шкодичка мрази водата :eusa_naughty: Пък и трябва да се позагрее масълцето хуубаво,че после да се източи,нъл тъй ;)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двор, ако имаш пак става, и ние нямаме гараж. От къде го намери тоз Адинол, по принцип фирмата, в която работи баща ми са вносители за БГ? Добри химии са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам двор,но от на дядо ми 100S-ката кола не е влизала вътре,не става.Адинола го купувам от представител в Плевен,но той е до изчерпване на количествата,нещо не му вървяло,а иначе е супер масло-карам и буса и мотора(2т) с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен интериор! Чисто нов! Много ме кефи! Ръжди има ли някъде? - по прагове и олуците на предните калници - горе болтовете в багажника. Като свалиш да изпереш мокета, ще кажеш и дъната как са. Тази кола не е карана много. Да не би да е стояла на открито? Стоповете са яко изгорели. Оообаче тапицерията е като нова. Ако е стояла отвън щеше да изгори. Каква е историята на колата? Къде я намери?

На трансм. масло му дават 80- 100 000км. мисля без значение колко години е стояло.

Ама щом си взел, сменяй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я карал някакъв дядо до 35хил.км и я е съхр. в гараж,след това човека от който я взех е държал колата на вън,но е покривал интериора.Сега и аз така правя.Ръжда няма избила никъде,но отдолу като я гледах е започнала повърхностна ръжда по незащитените детайли(без шегре).Спирачните тръбички са ръждясали на места по-сериозно.Бърках през дупчиците към вътрешните прагове-усещам лека повърхн.ръжда...Сега е момента да се защити колата с разни препарати(преобразувател,парафини,масла и др.)Но тук е и момента да помоля за помощ от колегите как е най-правилно да се отреагира.Дали ще е уместно да свалям калниците за евент.скрити язви?..Ще приема всякакви съвети за да направя най- доброто за колата.Благодаря ви и ще чакам!Отделете ми малко от ценното си време,моля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са плановете за външния вид на колата? Как би искал да изглежда. Ще търсиш майстор или ти ще си я правиш?

Ламарините се правят, но такъв запазен интериор няма откъде да намериш. Аз затова толкова много му се радвам :)

Предните калници трябва да се свалят. Под тях и по тях на местата за закрепване сигурно вече работи ръждата. Другото слабо място е предния капак и по-точно предния му ръб. Има технологични отвори за консервация, запушени с тапи. Трябва да се свали капака, и вътре да се налее с масло или парафин. Праговете също имат отвори за консервация. Ръждата работи отвътре навън. Отдолу колата може да е перфектна, но ръждата тръгва по дъната под мокета. Така е и с предния капак, калници и прагове. Задните калници са по-здрави. Най-много да е тръгнала някоя вежда. Най-ефикасния препарат за борба с ръждата е преобразувател на Вюрт. Трябва добре да огледаш детайлите, които не можеш да свалиш, дали не са ги избили "младежки пъпки". Ако има такива места, ще трябва кърпене, защото на втората година след боядисването пак ще цъфнат.

Има и разни препарати на Боди за антикорозионно покритие на ламарините отвътре, но аз не съм толкова запознат с тях, за да ти препоръчам. Сигурно нещо пропускам. Някой ще допълни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата ще си я оставя оригинал,не искам дори други джанти.Под ръба на предния капак наистина работи ръжда,защото бялото тук-таме е станало жълто.Ще я правя аз,защото друг няма да се заиграе така като мен,ще я разглобя тотал,подготовка мога да направя,в час съм,но за боята ще я карам на майстор.Трябва да помисля за гараж под наем,че на улицата не става.Въобще ще ми е трудно като зяло и няма да стане бързо,но ще направя някакъв план.Искам да стане като Хубавите 120ки във форума,дет са вика B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам така, като части, само нови стъкла за стопове и мигачи ти трябват. Купи ги сега, защото после могат съвсем да изчезнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мигачите ги имам,по горе писах за тях,наистина са нови,а за задните ще ида да потърся...как стои въпросът с прозрачните?На бяла Шкода мисля,че много ще и отиват?

 

Като гледам така, като части, само нови стъкла за стопове и мигачи ти трябват. Купи ги сега, защото после могат съвсем да изчезнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мигачите ги имам,по горе писах за тях,наистина са нови

Забравил съм, че имаш мигачи. Търси страничните.

 

 

...как стои въпросът с прозрачните?

Е, нали оригинал щеше да я правиш

 

Кои? Само мигачи или и стопове.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоповете.Оригинал ми харесва,но кристалните стопове на бяла кола е супер,съгласи се....и ти имаш едни емблеми отстрани на калниците :) ,но това не и пречи да е Прекрасна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Табелките на калниците ги сложих, за да не ги хвърля. Бях ги взел с друга цел, но идеята пропадна. А и те не са толкова видими и не обуславят толкова външния вид колкото едни стопове напр. Освен това на тях пише Шкода. Да се разбира и отстрани каква е колата, че след някоя година младежите ще се чудят. ;)

 

И отпред ще бъде с оранжевите мигачи? Нещо не се вързват нещата.

Мразя бели стопове! Все едно си без стопове - Без стъкла, само с рефлектори. Дефицит са. Дано да не намериш. :)

Има компромисен вариант. Бяла и червена половинка. Още по-дефицитни. Но по-добри, като визия според мен.

 

пример:

 

">http://car00011.jpg

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.