Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Японче от Плевен


desislav stanev

Recommended Posts

Да ви попитам колеги,които сте разглабяли карбуратора,как да разглобя оста на втора клапа,защото ми се струва запресована и от двете страни?Също моля да ми препоръчате марка свещи и антифриз.Маслото за мотора вече съм го решил-Елф10W40,полусинт.,до сега беше с такова и мога да кажа,че мотора отвътре няма абсолютно никакви отлагания и утайки,а за скромните 1100км,които съм навартял на колата съм долял 300гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 148
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • desislav stanev

    63

  • joro-120L

    29

  • Skoda 130LR/h

    15

  • skodko

    9

Най-много писали в темата

Аз ползвам свещи Бриск. Антифриза ми е син на Адинол. Имай предвид, ако наливаш червен( Г12, Г13 и т.н.), че е по-пробивен от синия и може да ти текне от някое гумено съединение. Иначе в Плевен има магазин на Шкода и можеш да си вземеш оригинален антифриз на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно смущаващо нещо в карба - клапанчето за вентилация на поплавъковата камера!Аз се чудех що от вр. на време мирише на бензин в колата!Иде ми да го запуша.Че и боклуци може да влязат от там....файда от бензиновия филтър после :eusa_clap: Но все пак чакам вашите компетентни мнения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи - Бриск. Сега, каква им е номерацията не знам. Не, че са най-добри. Просто съм с такива. Антифриз - син, не го помня.

Маслото 15W40 минерално. Карбуратор до сега не съм отварял, само веднъж преди 20г. да му видя нивото, не знам защо. Та, по този въпрос не мога да помагам. Сигурно, щото я карам на газ и затова не съм имал проблем с карбуратора. Зимата само за едното палене е била на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NGK BP 6HS и по добре червен антифриз , че го дават за ал. блок. А ако искаш мога ти кажа номера за бош , шампион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Ванка,номерата на свещите са ми ясни,интересува ме марката,че са се навъдили едни ментаци...На тебе разчитам да ми кажеш как да извадя втора клапа,че да не я почвам с теслата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Ванка.На тебе разчитам да ми кажеш как да извадя втора клапа,че да не я почвам с теслата :)

Значи за да извадиш оста на втора степен е нужно да направиш следните операции;

 

Първо- Развиваш гайката на първа степен , за да извадиш рейката на газта и лоста , който ограничава преждевременното отваряне на втора степен.

 

Второ- Развиваш болтовете , които захващат самата клапа за оста.

 

Трето- Вадиш дроселната клапа и издърпваш оста , от към страната на вакуума

 

 

П.п. Оста ти трябва да се движи съвсем свободно и без усилия...

Редактирано от Skoda 130LR/h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за да извадиш оста на втора степен е нужно да направиш следните операции;

 

Първо- Развиваш гайката на първа степен , за да извадиш рейката на газта и лоста , който ограничава преждевременното отваряне на втора степен.

 

Второ- Развиваш болтовете , които захващат самата клапа за оста.

 

Трето- Вадиш дроселната клапа и издърпваш оста , от към страната на вакуума

 

 

П.п. Оста ти трябва да се движи съвсем свободно и без усилия...

Лелееее,да си жив и здрав Ванка,клапата излезе като пич!Аз мислех,че е едно цяло с ония джаджи от другата страна,а тя не била.Отнесе и ти черпнякааа :D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да кажа на какъв етап съм.

Карбуратора отдавна е почистен, смазан и чака. Втора клапа след зашкурване с финна шкурка така леко заработи, че сърце не ми даде да се мъча да я преправям по начина на колегата бега4ката. Главата, както писах й припаснах клапаните, но понеже имаше едни язвички /като гърмяно със съчми/ покрай изп. клапани на 2 и 3 цилиндър,ги понатиснах на шлайфане повечко, в следствие на което не уплътняваха добре!

Реших да занеса главата на шлайфист, стар майстор,  при когото съм шлайфал много блокове.

Та той гарантираше, че като я направи ще е бетон!

 

Купих два нови изп. клапана и я занесох. Вчера я взех срещу 60лв. и веднага-проба с нафта.

Да, ама течеее, отвсякъде. Веднага му я върнах. Днес пак отивам и пред майстора-проба. Пак течеее. И ми върна парите и чао.

Наистина леглата ги е райберовал, клапаните също ги е обработил....

Като се загледах внимателно, шлайфа който е направил е оставил мини деруги по окръжностите, та отидох и купих паста за клапани.

Утре ме чака голямо търкане.

Килипира от цялата работа ми е, че вече няма въпросните язвички по леглата следствие на райбероването и другото-шлайфал е главата и сега е като огледало/от към гарнитурата/

Негативите са ясни-нерви.

Иначе набавих термостат WAHLER 80гр. и всички гарнитури (основната - благодарение на Петър-SKODA105RS, който ми я подари. И Влади - ustavri, който ми я донесе до къщи).

Благодаря ви искрено!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес следобед милата ми Шкодичка литна по пътищата!

С безупречно направени глава и карбуратор,ново масло и свещи,двигателя просто пее!

Япончето е готово за Копривщици,Соколски манастири и т. подобни.

Благодаря още веднъж на колегите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На хаирлия и хубави моменти да е Деси! :) Пет градуса предварение и разход 6 на сто!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха честитио и от тук на сетне само гориво и течност за чистачки !

 

Пет градуса предварение и разход 6 на сто!

Може и 10 градуса и 4.50 (лв.) на сто :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Десо! Какви свещи сложи в крайна сметка?! Пусни някоя снимка от процеса на работа, ако имаш. Може и един клип да направиш, та да чуем как работи мотора след ремонта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Десо! Какви свещи сложи в крайна сметка?! Пусни някоя снимка от процеса на работа, ако имаш. Може и един клип да направиш, та да чуем как работи мотора след ремонта!

Благодаря на всички за отзивите!

Не съм правил снимки,защото качването във форума ми е непосилна задача.В началото на темата,като побликувах снимки на колата,синът ми ми помогна,но и той видя зор.Бих направил клип,но проблемът си остава.

Ако може нещо да ме светнете с тия снимки....

Сложих свещи Беру 14-7BU,защото търговеца ми е познат и ме убеди,маслото е Елф10W40,полусинт.

Цял ден се занимавам с водната система-промивки,добре,че имам градински маркуч и улична шахта близо до колата.Сега за през ноща кисне с лимонтозу.Въпреки,че системата е доста чиста излезе много мръсна вода/ръждива/,накрая стана напълно бистра,но след като сипах лимонтозуто пак я загрях до 80гр. и водата стана пак мръна.

Интересно е,че водата като направих разтвора/15пакета+1бут.яб.оцет на 12л/,беше адски кисела,а сега след 4-часов престой в колата вече

не е!Има вкус на ръжда!

Явно хим.реакция е на лице.

Сега съм се замислил като източа водата и още не съм купил антифриз/финансов проблем/,

дали няма да ръждяса повече докато купя антифриз!?

Мисля да я оставя пълна с вода,защото така не ръждясва,а ако паднат температурите

ще залягам спешно с ключове 13 и 17 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица живот и здраве съм намислил да докарам шкодичката в Плевен, че нещо зъб я боли, понакуцва. Та мисълта ми е че може да направим един клип как работи и ще го качим  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица живот и здраве съм намислил да докарам шкодичката в Плевен, че нещо зъб я боли, понакуцва. Та мисълта ми е че може да направим един клип как работи и ще го качим  ;)

Хайде де,че тръбата за топъл въздух ще стане излишна с тия температури вън)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си розов антифриз G12 на минус -30 , 35 градуса. :) специално за алуминиеви блокове и тикви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си розов антифриз G12 на минус -30 , 35 градуса. :) специално за алуминиеви блокове и тикви.

G12+дестилирана вода от аптеката :PDT_Armataz_07:

Ама е скъпо пустото му червено патоки,то се не издържа.Днес за 6-7лв за оцет и лимонозу си обръщах портфейла на опаки :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде,честит й G-12 антифриз на Шкодата! Български е, русенски, ZZX или нещо от сорта му е името.

Една туба четворка + две по един литър - 45лв общо.

Не знам колко е качествен. Иначе на цвят са го докарали - розовишкав.

Утре го наливам и дано да си седи там, където му е мястото!  :cleaning:

 

пп. Метлата е против уруки!  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътнах едни бързи 450км след ремонта на главата.След първите 150км допретегнах главата и регулирах клапаните-разтоянията след претягането на главата бяха маалко намалели,пластините влизаха,но едвам-едвам.Предполагам,че е от улягането на клапаните.

Новият антифриз след 300км си стои на макс,не мърда!Температурата е закована на 80гр. и загрява много бързо - за 1 - 2км.

Вече няма и помен от кондензи под капачката за маслото.

Колата върви много,голям принос към което има и вече работещата втора клапа,даже вече

си я познавам като се отвори - прави едно"мууу",а колата леко сецка при отварянето.

Толкоз по главата и водната система.Спирам за сега с ремонтите,че децата нема вече кво да ядат,а жената ....... :threaten: :boxing:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След първите 150км допретегнах главата и регулирах клапаните-разтоянията след претягането на главата бяха маалко намалели,пластините влизаха,но едвам-едвам.Предполагам,че е от улягането на клапаните....

 

Не е от улягането. Напр. винце може да уляга в некое буре. :)

Когато се стяга или притяга главата се натягат клапаните, защото повдигачите са в блока, клапаните на главата и като притягаш главата, разстоянията между главата и блока се намаля. По тъпо не мога да го обясня.

Ранко си я притегнал. Поне едно 5-600км. Стягай болтовете на 8кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.