Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Японче от Плевен


desislav stanev

Recommended Posts

Ама ти май не ме слушаш какво ти говоря, освен за местонахождението на пробката ;)

С тази лимонена киселина нищо няма да стане! Колкото и да го киснеш. Тук се налага механично почистване. Пробката с какво я проби? С лимонена киселина ли? Знаеш ли кога щеше да стане.... Химическото почистване се налага на недостъпни места. Този блок си е един вид утайник и дори и химия не го чисти при затворен двигател. Там долу няма такава циркулация, за да се мие от течението. Цялото дъно му е с тази мизерия. Вземи я разчопли и го промивай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 148
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • desislav stanev

    63

  • joro-120L

    29

  • Skoda 130LR/h

    15

  • skodko

    9

Най-много писали в темата

Е,пропуснах да кажа че ръчках с отверки,пръсти,рошави медни телове покрай ризите,псле промивах с вода,пак стъргах,пак вода...5-6 пъти така и чак после накиснах с лимонтузу....абе Жоре,лабаво нема бе човек :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така кажи бе човек. Нали тези дето помагаме трябва да имаме и обратна връзка. Аз откъде да знам, че си го правил това.

"Турих лимонтозу и готово"

И на всичкото отгоре съм ти казал какво да правиш и да не слагаш химия. Как да реагирам аз и какво да си мисля.

Това са важни подробности за правилната комуникация. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напрвих и една шашава проба - сложих буталата на кантар и напълних до горе с бензин-за два часа нивото спадна с около 5-6мм,само на трети цил.беше с 2-3мм по-надолу.Сега същото бензинче пробва клапаните на първо четане,преди да са разглобени.Да не кажете сега,че съм разредил маслото,щото ще го сменя....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След всичкото това ръчкане по охладителната система, след като сглобиш всичко обратно, препоръчвам да налееш първо вода и да покараш един ден, защото 100% ще падне още мизерия. После източваш и зареждаш с антифриз. По принцип за промиване има един препарат на Wurth. А ако не ти се дават пари, правиш разтвор оцет и сода и пак така караш малко, за да разгради мизериите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напрвих и една шашава проба - сложих буталата на кантар и напълних до горе с бензин-за два часа нивото спадна с около 5-6мм,само на трети цил.беше с 2-3мм по-надолу.Сега същото бензинче пробва клапаните на първо четане,преди да са разглобени.Да не кажете сега,че съм разредил маслото,щото ще го сменя....

 

Шашава е, щото не води до нищо.

Ходи виж клапаните. Не повече от час е резултата. Аз писах 2-3 за по-сигурно, обаче не взех под внимание, че бензина изветрява и може да те подведе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах клапаните след час и 15мин.Просмукало е от изпуск.канал на 2и3 цил. и всмук. канал на 3и4 цил.Иначе отгоре нивото не е мръднало....затова Жоре ти виках,че трябва да го няма колектора - вижда се всяка капчица по каналите.Едно време съм ги препасвал с шмиргелов прах и масло,сега знам че продават разни пасти но мисля да карам по стария метод,че е по-ефтин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не мърда нивото не е проблем, че след час е просмукал няколко капки. В този случай аз не бих предприел пасване.

Имай предвид, че всяко шлайфане скъсява живота на клапана и леглото, а двигателя е на малко пробег.

На всичкото отгоре, двигателя ти работи, като часовник.

За колектора може и да се съглася, обаче ти казах, че аз ще предприема мерки, ако пада нивото, а отгоре се вижда къде е и е ясно, че на този цилиндър ще се свалят и двата клапана. Сега поне сложи предварително колектора и след това качвай главата. Мисля е по-удобно.

п.п. Стария метод върши работа - фин шмиргелов прах.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си,утре като разглобя клапаните(щото главата ще върви под душа),ако визуално клапаните и леглата ми харесат,само ще ги почистя няма да ги търкам....Нещо съм се загледал в карба,колата върви супер,гори 6/100 на дълго,но втората клапа се движи адски трудно.Да го отварям ли за осн.почистване и как да раздвижа клапата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече, все едно ми пишеш за моята кола :)

И моята втора клапа не мърда. Клеясала е, защото колата не съм я карал с мръсна газ, т.е. цедене на всяка предавка и няма кой да я раздвижи. А и повечето ми е градско. Сега вече не ми се раздвижва. Няма за кога.

Иначе колата си върви съвсем нормално, има динамика, обаче повече от 120 не може да вдигне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората клапа може да не работи поради четири причини;

 

1 Клеясала ос - (развиваш клапата, вадиш оста леко зашкурваш , смазваш и обратно слагаш на место) .

 

2 Спукана мембрана.

 

3 Крив капак на карбуратора ( не прилепват добре двата елементи и вакуума се губи .

 

4 Скъсана гарнитура на карбуратора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да ви отваря втора клапа рязко,се маха една втулка,разпробива се и се запушво 1 канал с оловна съчма и карбуратора става спортен.Втора клапа отваря много по рано и има много повече вакум и не е нужно да я цепиш в луди обороти за да отвори.Вакума се взема по този начин от първа клапа и става като механичен почти карбуратора.Тоест втора клапа се държи като при карбуратор с механично отворяне на двете клапи.Първо се отваря първа и след определено натоварване,може и в ниски обороти,ако настъпиш до

долу се отварят и 2-те дори и при ниски обороти на мотора.Освен това вакума е доста по-силен и няма да залепва.Вакума ще преодолява залепването винаги.

Не вярвам да не го знаете този номер...ама ако не,ще ви го чертая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да ви отваря втора клапа рязко,се маха една втулка,разпробива се и се запушво 1 канал с оловна съчма и карбуратора става спортен.Втора клапа отваря много по рано и има много повече вакум и не е нужно да я цепиш в луди обороти за да отвори.Вакума се взема по този начин от първа клапа и става като механичен почти карбуратора.Тоест втора клапа се държи като при карбуратор с механично отворяне на двете клапи.Първо се отваря първа и след определено натоварване,може и в ниски обороти,ако настъпиш до

долу се отварят и 2-те дори и при ниски обороти на мотора.Освен това вакума е доста по-силен и няма да залепва.Вакума ще преодолява залепването винаги.

Не вярвам да не го знаете този номер...ама ако не,ще ви го чертая.

Въобще не съм отварял такъв карбуратор,камо ли да знам за тези гимнастики с него...но впечатленията ми са,че втора клапа е много мудна и зле конструирана и бих желал да я направя по този начин който предлагаш!Ако може малко повече информация,ще съм ти много благодарен/прощавай за обръщението ми в ед.число/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те чехите са го измислили така с цел икономия. Втората клапа да отвори тогава, когато наистина се налага за повече мощност.

При нормално каране почти не се налага отваряне на втора клапа. Тя и затова оста й клеясва. Това е недостатъка. Един път ще ти се наложи, но не можеш да я ползваш. Десислав да си я раздвижи, смаже и ще работи. Един път ми се случи колата държи високи обороти на празен ход. Бая се чудих от какво е, но с първото гледане видях, че втора клапа не е върнала до край.

Върнах си я и оборотите заспаха. Явно нещо съм я изрязал преди това и се е опитала да отвори и така е останала. Иска поддръжка и смазване на оста, където лагерува.

От мерак си купих чисто нов карб. от Вартбург 353. Той е същия външно, като шкодовия-чешки. Обаче е с мех. втора клапа.

Има разлика в дифузьори, жигльори и горе в капака - няма резба за закрепването на възд. филтър, викам си, ще сложа моя капак, но се оказа, че и отдолу капака е с други отвори за въздуха. С две думи- не става. Или става, ама не е ориджинал. Филтъра можеше да го закрепя и по друг начин. Карбуратора го продадох.

Сами, ако Десислав има интерес му обясни. Аз няма да пипам нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те чехите са го измислили така с цел икономия. Втората клапа да отвори тогава, когато наистина се налага за повече мощност.

При нормално каране почти не се налага отваряне на втора клапа. Тя и затова оста й клеясва. Това е недостатъка. Един път ще ти се наложи, но не можеш да я ползваш. Десислав да си я раздвижи, смаже и ще работи. Един път ми се случи колата държи високи обороти на празен ход. Бая се чудих от какво е, но с първото гледане видях, че втора клапа не е върнала до край.

Върнах си я и оборотите заспаха. Явно нещо съм я изрязал преди това и се е опитала да отвори и така е останала. Иска поддръжка и смазване на оста, където лагерува.

От мерак си купих чисто нов карб. от Вартбург 353. Той е същия външно, като шкодовия-чешки. Обаче е с мех. втора клапа.

Има разлика в дифузьори, жигльори и горе в капака - няма резба за закрепването на възд. филтър, викам си, ще сложа моя капак, но се оказа, че и отдолу капака е с други отвори за въздуха. С две думи- не става. Или става, ама не е ориджинал. Филтъра можеше да го закрепя и по друг начин. Карбуратора го продадох.

Сами, ако Десислав има интерес му обясни. Аз няма да пипам нищо.

Със сигурност ако раздвижа втората клапа тя ще заработи/колкото там си работи/,но предпочитам,ако има начин да я направя по-добре.Искам колата да е пъргава и тази клапа да работи по предназначение,след като е там.Тук не разбирайте погрешно,че искам да правя шкодата бегачка,а това което си може да е на 100%.Предполагам,че тая доработка на карба няма да доведе до повишен разход,когато се кара нежно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата >ustavri< с когото сме съграждани ми даде временно зелената книжка,за което му благодаря,та там пише,че шпилките М6,които са за гайките на капака на клапаните са свързани с охл. система,същото явно като шпилката на колектора.Та смятам да ги развия и да ги подлепя с темп.силикон.Ако тая глава се сетите да има други слаби места - казвайте.Засега обобщавам тези:Тапите под вала с кобилиТе,шпилките за колекторите и шпилките за капака на клапаните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, сега тия хубави шпилки и здраво стегнати що ще се мъчиш да ги развиваш. Но съм сигурен, че ще се пробваш. Ако тръгнат лесно, значи е имало защо да ги развиеш, ако не - отказваш се, за да не скъсаш някоя и тогава ще видиш за какво става въпрос. 6мм. са и изобщо няма да я усетиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, сега тия хубави шпилки и здраво стегнати що ще се мъчиш да ги развиваш. Но съм сигурен, че ще се пробваш. Ако тръгнат лесно, значи е имало защо да ги развиеш, ако не - отказваш се, за да не скъсаш някоя и тогава ще видиш за какво става въпрос. 6мм. са и изобщо няма да я усетиш.

Трябва да елиминирам вероятностите за проблема до минимум,но няма да ги напъвам зверски,за това си прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подстрекан от препоръките на Жоро да не пипам шпилките направих поредната шашава проба - обърнах главата измита и подсушена нагоре с горивните камери с лек наклон обратно на дупката за термостата/понеже е най ниска точка/ и напълних с бензин водната риза на главата.Изчаках около час,като проверявах за теч отдолу по тапите и шпилките.Оказа се сухо.Смятам пробата за показателна.Клапаните ги припаснах,понеже имаха леки язвички по леглата на главата.Използвах шмиргелов прах и масло,а накрая една паста с която съм полирвал алуминий - резултатът е клапани и легла като огледало.Главата и блока са идеално почистени и следва сглабяне на мотора след като набавя необходимите части,което ще отнеме известно време.Благодаря на всички колеги за безценната помощ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно кърбуратора,понеже трябва много до пиша кое къде и как,ще потърся една стааарааа схема и ще я снимам и постна.Само дано я намеря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подстрекан от препоръките на Жоро да не пипам шпилките направих поредната шашава проба - обърнах главата измита и подсушена нагоре с горивните камери с лек наклон обратно на дупката за термостата/понеже е най ниска точка/ и напълних с бензин водната риза на главата.....

 

Да, пробата е шашава и почти не води до нищо. Антифриза е по-пробивен от бензина.

Сега, докато набавяш частите, лъсни идеално тапите до метален блясък и търси язви. Те се появяват като малки черни точки.

Ако има такива, пробвай ги с остър метален връх, игла, дали поддават. Нещо, като сондата на стоматолога, когато търси кариеси. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да провериш главата за пропуски по-тапите ще се наложи да я дадеш на водна проба. Такъв домашен вариант за проверка аз не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще лъсна тапите утре.На пръв поглед двете крайните са прфектни,а средната е потъмняла,но утре ще кажа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви майстори :)

ще ме черпите някой път

Благодаря,колега!Ще помисля върху това и ако видя затруднения ще питам пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.