Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Добавяне на екстри след поръчка на автомобил ?


miro_gsx

Recommended Posts

Имате ли представа при поръчан автомобил възможно ли е да се добави оборудване след като сте подписали договора.(разбирасе в съмото начало на поръчката седмица-две)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, давай смело. Не се сърди обаче, ако колата ти се забави:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да правиш всякакви промени докато излезе седмица на производство. Зависи какво искаш да променяш. Някои от тях могат да удължат времето за доставка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес намерих време и раазгледах на PUF-PAF снимките, с пакет хром колата изглежда още по красива.

Като влязох в конфигуратора забелязах и други допълнителни неща които ги нямаше когато поръчах колата преди две седмици.(Lane Assistant - асистент предотвратяващ напускането на пътната лента) -O лв.

Така и неразбрах имали друга разлика освен 1-инч радиото Swing(което в Елеганс е стандартно) и Bolero.Заслужава ли си разликата в цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bolero-то определено си заслужава пред Swing-a. Поръчай го. Разликата не е само единият инч. Най-малкото, че Bolero-то е с цветен дисплей. Индикацията на парктроника е различна, на радиостанциите и т.н.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lane assist не очаквай да работи много коректно в БГ, а и цената явно не е заредена в конфигуратора. Базиран е на камера пред огледалото за обратно виждане. Повече тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:doubleup:

 

 

Това е за Голф и не е 0 лв :)

Асистент за спазване лентата на движение - "Lane Assist" в комбинация с асистент за регулиране на дългите светлини "Light Assist" PFA - 1 029,-

Асистент за спазване лентата на движение - "Lane Assist" в комбинация с динамично регулиране на дългите светлини "Dynamic Light Assist" PFB - 1 214,-

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм малко скептичен към този lane assist - струва ми се, че може да се получат много ситуации, където само ще пречи. От друга страна, бързо ще научи шофьора да пуска винаги мигач при маневра, което може да е добре! Не са малко хората, които се престрояват и правят всякакви манерви без никакъв мигач

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип има бутон за активиране/деактивиране на лоста на мигачите, системата работи над 50 или 60 км/ч, а и шофьора има по-голям приоритет и реално  завъртането на волана отменя каквито и да е автоматични корекции.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lane assisst е супер безсмислен за БГ пътищата. Иска равен и сух път с ясна маркировка. Не е за нас просто. Единствено според мен може да си струва заради вградения спирачен асистент, макар и той да си има изисквания.

 

Потърси в briskoda forum имаше няколко теми за него, хората го бяха пробвали, даже един беше блъснал баща си пробвайки :) Съвет от мен е да спестиш от това и от режимите на шофиране. Сложи биксеноните, а Болерото за мен е средна работа - ако не ти се пести обмисли голямата навигация, там поне можеш да си пускаш и видео файлове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачният асистент(City Emergency Brake), до колкото знам е част от адаптивния круз контрол(АСС) :eusa_think:

 

Не е, спирачният асистент може да се поръча отделно - т.е. трябва да се казва front assist.

 

Lane assist влиза в ACC и са 2 в 1, ако не се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павка струва ми се, че си се объркал. Lane assist служи за автоматично центриране на колата в лентата за движение, като върти самостоятелно волана наляво или надясно. Няма нищо общо със спирачките или спиране. Има два режима на работа - първия само информационен, втория активен като подава команди към сервотроника. Системата не работи под 50 или 60 км/ч и не служи за избягване на препятствия. Рекламират я че може да се води както по двете линии на платното, така и само по една - централната или крайна.

Според мен си е безмислена не толкова заради липсата на маркировка, такава по първокласните и второкласните пътища има, колкото заради множеството кръпки и дупки и поради които, редовно караме настъпили или престъпили хоризонталната маркировка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в първия си пост се бях объркал после се коригирах. Спирачният асистент се поръчва отделно от lane assist.

 

Тествал съм го актуалния все още Пасат и на Хонда CRV -по магистралата работи, т.е. като си махнеш ръцете от волана системата те държи в лентата като коригира волана. Като слезнеш от магистралата го забравяш това. Не знаех, че работи само над 60км/ч, мерси за уточнението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След разговор с ЕТ се оказва че колегата drago_O3 е прав: "Може да правиш всякакви промени докато излезе седмица на производство".Благодаря на всички които се включиха :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.