Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3 - Представяне и новини за модела


bega4kata

Recommended Posts

77 хил.марки-звучи не лошо,ако цената е същата за БГ,че в паунди цената доста ме стресира!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 218
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    27

  • Samo

    17

  • simichoil

    13

  • igeorgiev82

    13

Най-много писали в темата

~20% по-скъп от Супърб 2, при горе-долу съизмеримо ниво.

Почти сигурно след първите 6-9 месеца ще поевтинее. Особено ако и в него като в октавията сложат евтини пластмасови детайли.

Редактирано от dimibo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супърбът е по-красив от Пасата,но влизах в Германската Шкода и не видях да го предлагат нито в отровножълтото,нито 20ките да са налични а само до 19.Колата си плаче за 20ки.Сигурно ще ги пуснат като опция по-късно.За двигателите в които се предлага-от тези към момента единствено 190к.с. дизелът подхожда на тази кола.150к.с. са малко за тази лимузина било то дизелови или бензинови.Въобще колата си иска мощ над 200к.с. ,а дали ще е ръчка или ДСГ,всеки знае себе си.

 

Skopda-Superb-5.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви, така е било, така и ще бъде. Като искаш големи двигатели - купи си Ауди... Да де, ама аз не искам Ауди, искам Сюперб или Пасат примерно - искаш, ама няма, големите двигатели, са само за премиум марките от Групата. Голяма тъпотия, но факт. Преди поне имаше Passat R, сега - звънци.

В Щатите, Пасат се предлага само с три двигателя - 1.8 ТСИ - 170 к.с., 2.0 ТДИ - 150 к.с., и 3.6 ФСИ - 280 к.с., толкова, други няма.

А Шкода изобщо пък няма...

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=NyB8NfH5pyQ

Редактирано от nelasms
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за този цвят? Дали ще се предлага в реална продажба, вкл. зелено-жълтите шевове в интериора

Редактирано от шкодиво
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Охооо и хубаво ревю имало вече:

 

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онемях..., за кратко.

Смешен звук, смешна динамика след 120 км/ч !

Ако наистина, това са възможностите на новия "Флагман", ще си карам "архаичния" V6, докато умре...

Интересно, ако има и пътници, какво ще се случи ?!?

Единствения вариант, е МТМ и подобни, за да върви, колкото стокова вРС.

Проклет "даунсазинг", скапана ВАГ - моделна и позиционна политика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слава Богу, не съм само аз разочарован от динамиката... Мислех, че нещо не разбирам - повече коне, малко повече тегло, но пък не върви хич като РСката...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това и дву литровия мотор с 220 коня.

 

Ми... хич не е 220-ка :) Ако беше - да го разбере човек, но това е 280 коня. Има си в коментар пусната статия на чешки:

http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/zkusili-jsme-novou-skodu-superb-2-0-tsi-4x4-takhle-jede-nejsilnejsi-skodovka/

 

Там ясно пише следното:

"Nový Superb má jako první produkční Škoda pod kapotou 280 koní. Co to s ním dělá? Dívejte se." - тоест, 280 коня е това от клипчето. Тежал "nový Superb 2,0 TSI 4x4 přece jen není nejlehčí (1 615 kg)", което е с около 300 кила повече от Октавията, а конете са 60 отгоре... Но, 4х4 има и т.н. - затова явно е тромава. Даже по-горе във видеоревю-то пичът каза, че не ускорява с ряз, ами постепенно - на други места пак четох за това ускорение, че не е рязко, ами е като за Лимузина - все пак това не е спортна кола и не трябва да дърпа рязко, за да не си разлее кафенцето "шефчето" отзад, но трябва да може да държи 250км/ч без проблеми за дълго време... затова е измислена така.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От клипчето 0-100 е 7 сек, 0-200 е 27 сек.

---

Но при положение, че го дават по каталог да е 5.8 сек вероятно нещо не е направено както трябва...

Нищо не знаем за наклон, вятър и други подробности...

Редактирано от chavdarlk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Техническите данни на 2.0TSI 220 6DSG

 

Motor, Getriebe, Elektrik
Kraftstoff
Super E10
Motor - Bauart
4 Zylinder in Reihe
Hubraum
1.984 cm³
Bohrung
82,5 mm
Hub
92,8 mm
Max. Leistung
162,00 kW
Max. Drehmoment
350 Nm / 1500 - 4400 1/min Nm / 1/min
Verdichtung
9,6 - 0,5
Emissionsklasse
Euro 6
CO2-Emission, kombiniert
142 g/km
CO2-Emission kombiniert (Gas)
Effizienzklasse
C
Gewichte
Leergewicht mit Fahrer
1.505 kg
Zul. Gesamtgewicht
2.050 kg
Zuladung mit Fahrer
620 kg
Zul. Anhängelast gebremst bei 12%
2.000 kg
Zul. Anhängelast ungebremst
750 kg
Zul. Gesamtzuggewicht
4.080 kg
Dachlast
100 kg
Fahrleistungen
Höchstgeschwindigkeit
245 km/h
Kraftstoffbehältervolumen
66 l
Kraftstoffverbrauch innerorts
7,8 l/100km
Kraftstoffverbrauch ausserorts
5,3 l/100km
Kraftstoffverbrauch kombiniert
6,2 l/100km
Beschleunigung von 0-100 km/h
7,0 s
 

 

Технически данни на 2.0TSI 280 4x4 6DSG

 

Motor, převodovka, elektrika
Palivo
petrol
Počet válců
4; in line
Objem motoru
1.984 cm³
Vrtání
82,5 mm
Zdvih
92,8 mm
Max. výkon
206,00 kW
Max. točivý moment
350 Nm / 1700 - 5600 1/min Nm / 1/min
Kompresní poměr
9,6 - 0,5
Exhalační norma
Euro 6
Energetická třída
D
CO2 emise - kombinované
165 g/km
CO2 emise - kombinované (plyn)
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost s řidičem
1.615 kg
Celková hmotnost
2.215 kg
Užitečná hmotnost s řidičem
675 kg
Brzděný přívěs při stoupání 12%
2.200 kg
Nebrzděný přívěs
750 kg
Jízdní souprava
4.415 kg
Zatížení střechy
100 kg
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost
250 km/h
Zrychlení 0-100 km/h
5,8 s
Objem palivové nádrže
66 l
Spotřeba - město
8,7 l/100km
Spotřeba - mimo město
6,0 l/100km
Spotřeba - kombinovaná
7,0 l/100km
 
За 280 коньовия ускорение от 5.8 до сто е много добро при тази големина на купето, 4х4 и тегло над 1.6 тона.
Прави ми впечатление, че въртящият момент и при двата варианта е еднакъв - 350Нм. Предполагам са го скопили с цел да пазят ДСГ-то и да не слагат по-усилена кутия. Същата работа като при Октавия 3 1.8ТСИ - 250Нм с малката 7ДСГ и 280Нм с по-голямата 6ДСГ.
Редактирано от Драгомир
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На видеото колата изглежда много прилично. Не блести, но впечатлява достатъчно. Който иска спортно поведение, не е това модела, ако ще и с най-мощния бензин. Съчетанието комфорт със спорт се постига на доста по-висока цена. За ценовия диапазон, колата дава повече от конкуренцията. Белия цвят й стои много аристократично :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

http://www.skoda-auto.com/en/models/new-superb-combi/pages/overview.aspx

 

Ето го и комбитоооо.Е,това вече е.......... :doubleup: .

Редактирано от igeorgiev82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбито вече къса нерви. :plate_skoda:

 

Започвам да търкам усилено билетчета от лотарията :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях в неделя звяра на живо на изложенито в Истанбул.

Отблизо изглежда много по характерен.

(на снимката не съм аз, а е бил директора на Шкода Турция)

 

fft107_mf4615059.Jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.