Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вакуум в кутията на въздушния филтър


nesor

Recommended Posts

Здравейте!

 

Колата е Фабия 1, 1.9 СДИ.

 

Гледам, че в кутията на въздушния филтър влиза маркуч за вакуум. Някой ще поясни ли каква е ролята му, и какво задвижва евентуално?

 

Успешен ден на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На VW-на ми, който обаче е бензинов има в кутията на въздушния филтър един маркуч, през който се командва отварянето или затварянето на една клапа, която според външната температура вкарва топъл или студен въздух. Може би и при тебе е нещо такова. Едно време на Жигулка-та това се правеше ръчно като се завърташе капака на въздушния филтър - в едното положение вкарваше въздух директно от вън, а във второто положение вкарваше затоплен въздух през един сребрист гофриран въздуховод, който стига до генерацията.

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположих нещо такова, но при мен филтъра засмуква само от едно място, или поне аз не намирам другото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На VW-на ми, който обаче е бензинов има в кутията на въздушния филтър един маркуч, през който се командва отварянето или затварянето на една клапа, която според външната температура вкарва топъл или студен въздух. Може би и при тебе е нещо такова. Едно време на Жигулка-та това се правеше ръчно като се завърташе капака на въздушния филтър - в едното положение вкарваше въздух директно от вън, а във второто положение вкарваше затоплен въздух през един сребрист гофриран въздуховод, който стига до генерацията.

Общо взето ако не си наясно за какво е конкретния маркуч там е по-добре да не пишеш неща (глупости) или да сравняваш коли които нямат нищо общо с тази.

Не за друго но колегата вече е почти съгласен с теб на база жигула и подобни какво е предназначението на маркуча му и защо е поставен там.

Няма клапа или друго нещо движещо се в кутията.Друго е предназначението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето ако не си наясно за какво е конкретния маркуч там е по-добре да не пишеш неща (глупости) или да сравняваш коли които нямат нищо общо с тази.

Не за друго но колегата вече е почти съгласен с теб на база жигула и подобни какво е предназначението на маркуча му и защо е поставен там.

Няма клапа или друго нещо движещо се в кутията.Друго е предназначението.

 

И предназначението е ...? Много загадъчен отговор си дал на колегата - доста полезен. :crazy:

 

Моля модераторите да изтрият мненията ми в тази тема за да не заблуждавам човека, писал съм за бензинови двигатели, неговата е дизел.

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И предназначението е ...? Много загадъчен отговор си дал на колегата - доста полезен. :crazy:

 

Моля модераторите да изтрият мненията ми в тази тема за да не заблуждавам човека, писал съм за бензинови двигатели, неговата е дизел.

На мен ми е по-любопитно защо при полужение,че в конкретната кола има общо три вакуум маркучета колегата пуска тема за тях а не вземе да си ги проследи отговора е много прост.

И понеже аз нямам такава кола и предположението ми е базирано на спомени като не се вглеждам в неща които не ме интересуват към даден момент и не желая да пиша и аз глупости мога само да предположа.

Конкретния вакуум е там за да се осъществи вакуумно процентната работа на егр-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е по-любопитно защо при полужение,че в конкретната кола има общо три вакуум маркучета колегата пуска тема за тях а не вземе да си ги проследи отговора е много прост.

И понеже аз нямам такава кола и предположението ми е базирано на спомени като не се вглеждам в неща които не ме интересуват към даден момент и не желая да пиша и аз глупости мога само да предположа.

Конкретния вакуум е там за да се осъществи вакуумно процентната работа на егр-а.

 

В кутията на въздушния филтър вакум? Там си е атмосферното налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кутията на въздушния филтър вакум? Там си е атмосферното налягане.

Е така де в кутията атмосферно в системата вакуум по средата един клапан ги регулира а от кутията взима филтриран въздух за смесването.

Това пак по спомен си го обяснявам.

Вникни в идеята ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fabia-mk1-627.png

 

1 -  Air guide hose - To intake manifold

2 -  Spring strap clip

3 -  2 Nm

4 -  Air filter top part

5 - Filter insert

6 - Air filter bottom part

7 -  2 Nm
8 -  Air deflector - to the lock carrier

9 -  Connection for ventilation hose 10 -  Retaining clip

11 - Intake manifold temperature sender -G72-

12 -  Gasket ring

 

Източник

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.