Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги !
Имам питане относно Blow Off клапан за 1.8Т AUM
Не съм наясно с материята и затова реших да се допитам до вас.
Четох и разбрах, че клапана трябва да е двубутален за да не създава проблеми на място и при смяна на предавките. Да ми препоръчате клапан на който мога да разчитам, че няма да счупи турбината и малко повече инфо като цяло.
ПС: колата не е чипната и 
турбото си надува на 0.6 бара, ще има ли добър ефект. Гледам, че тези са най масовите - Най-много се купуват и най-много се продават

http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1QT6uHVXXXXcpXpXXq6xXFXXXN/PQY-STORE-Slivery-1-25MM-Dual-Piston-Blow-off-font-b-valve-b-font-font-b.jpg

Публикувано

Колега , този блоъ оф , не ти върши работа , защото не е рецирколационен , демек когато освободи налягането , го изхвърля в атмосферата, а оригиниланият го връща обратно преди търбото!

Освен това при сток автомобил няма нужда да пипаш блоу оф-а въобще. Дори аз , с 200 к.с към момента съм с оригиналния. Ако смяташ да засилваш колата с 200 + пак ще ти трябва рециколационен , но с по твърда пружина. Блоу Оф-ите , който изхвърлят налягането в атмосферата се ползват при коли с изолиран дебитомер, но тук говорим за 400 + к.с и за коли , които не са ежедневки,

Публикувано

Този който съм показа за пример е двуботален и това трабва да стане. Поне такова ми е инфото до сега

Публикувано

Този който съм показа за пример е двуботален и това трабва да стане. Поне такова ми е инфото до сега

 

Какво трябва да стане според теб? И какво ти е инфото? 

Публикувано

... Да ми препоръчате клапан на който мога да разчитам, че няма да счупи турбината и малко повече инфо като цяло.

ПС: колата не е чипната и 

турбото си надува на 0.6 бара, ще има ли добър ефект. ...

В какъв смисъл "добър ефект" търсиш, колега?

Ако твоя стоков клапан не ти прави проблеми, няма нужда да го сменяш.

Публикувано

До колкото разбирам, търсеният ефект е, да "съска" при отнемане на газта. Ако трябва да съм честен и на мен ми е детска мечта този ефект, и бих му се радвал с голям кеф. От това което съм прочел до сега, както и Данчо (roodnb) спомена, че blow off-a на нашите автомобили трябва да е рецирколацинен (несъскащ), но пък в ауди форума дъм чел, за не един и двама, които карат със "съскащи" и то без проблем. Ще се зачета отново, за да достигна до конкретна марка и модел клапан :)

 

Поздрави!

Публикувано

Извадете маркуча дето влиза обратно във всмукателната тръба и пробвайте как е! Запушете отвора към всмукателната тръба преди проба. Ако ви харесва резултата, слагайте такива клапани.

Публикувано

При някои не гасне наистина,пробвайте.

Публикувано (Редактирано)

До колкото разбирам, търсеният ефект е, да "съска" при отнемане на газта. Ако трябва да съм честен и на мен ми е детска мечта този ефект, и бих му се радвал с голям кеф. От това което съм прочел до сега, както и Данчо (roodnb) спомена, че blow off-a на нашите автомобили трябва да е рецирколацинен (несъскащ), но пък в ауди форума дъм чел, за не един и двама, които карат със "съскащи" и то без проблем. Ще се зачета отново, за да достигна до конкретна марка и модел клапан :)

 

Поздрави!

Не карат с к03, к04 и тн малки турбини за да сложат такъв клапан! Имам на суперба фордж рециркулационен, който съска, дори е с приставка, която се навива и може да се наглася според желанието за сила на звука. https://www.google.bg/search?q=forge+2+piston+bov+1.8t&newwindow=1&espv=2&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIyMyu3obfxgIVQY5yCh0vCwBW#imgrc=IF8EZ4NWcMTWqM%3A цената е малко висока, има го ХЕД-91

Редактирано от b3lq7a
Публикувано

Да колеги, търся съскащия ефект, най вероятно бързо ще му се нарадвам, но съм си навил на пръста.

С двубуталните няма проблем за наще коли. Има момчето от VAG групата който карат с китайчета като на снимката която качих в началото и нямат проблем.

В събота мисля да монтирам един, да видя какъв е ефекта и ще кача видео :)

Публикувано

Като за начало ще вдигне разхода на гориво и ще стане по-бавна - всеки път щом пуснеш газта ще празни турбото(съскане) и после като дадеш газ ще го пълни. 

Публикувано

Реално погледнато , времето , което ще отнеме да напълни наново не е кой знае колко голямо , но тук идва и момента в който дебитомера веднъж вече го е сметнал този въздух и ти като го изкараш навън , ЕКУ-то трябва да го смята отново.

Публикувано

Реално погледнато , времето , което ще отнеме да напълни наново не е кой знае колко голямо , но тук идва и момента в който дебитомера веднъж вече го е сметнал този въздух и ти като го изкараш навън , ЕКУ-то трябва да го смята отново.

Това имах предвид и малко да е на теория ще е по-мудна! Интересно какво е станало?

Публикувано

Здравейте колеги :)

От събота съм с Blow Off клапан и искам да споделя мнение.

Клапана си го бива, взех двубутален с настройка на налягането.

Монтирах го и голяма радост голям кеф. 

След 3000 оборота се чува хубаво съскане и съм с кора на двигателя. Очаквах да не се чува, но сгреших :)

Колата е стокова AUM мотор и както в някой форуми четох нямаше изпушване на черен пушек, забиване и клатене на обороти.

До тук хубаво, а сега и малко кофти мнение.

Колата стана мудна особено в ниските, не стига, че там си е куца ами стана и още по куца. Разпитах познати и те ми казаха, че трябва да се настрой на това налягане на което е моята турбита и, че ефекта е много по добър при чипосани коли :)
Радостта и "газерията" беше само за ден. Сложих си моя оригиналния :)
Мнението ми е, ако колата е чипната сложете си, готино е. Ако е сток като моята не се занимавайте с глупости и не харчете излишни пари :)
Поздрави

Публикувано

Колега :) нали и ние това казавахме :)

Публикувано (Редактирано)

Така си беше, но око да види, ръка да пипне, ухо да чуе в моя случай. :banger_2:

Редактирано от MorganCreek
Публикувано

Някой ден ако решиш да го надуеш тоз двигател на 400 конье примерно тогава може да си го сложиш :)

Публикувано

Не мисля, че ще се случи с тези 400кс, но като я чипна пак ще го монтирам и ще видя дали е по добре.

Публикувано (Редактирано)

Не бързай, запознай се малко с материята - какво е "чип", какво е "ремап", какво искаш да направиш с колата! Съвет - като ще се сменя "чипа" направи го след сложен клапан, свалени катализатори,запушен ЕГР и спортен въздушен филтър! 

 

пс - задължително нови свещи, изчистен дросел и гориво, с което ще я караш догоре в резервоара(95, 96, 98, 100окт)...

Редактирано от b3lq7a

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.