Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Octavia 2 RS 2.0 PD


Recommended Posts

На диагностиката дюзите бяха с отлични показатели. Миналата година, когато купих колата, смених 3 бр по кампания.

 

Притрисането е много леко и се наблюдава само, когато колата е студена.

 

@srservice, дано да е така.

Редактирано от joropet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафта в маслото е отговора.В някой по-тежки случаи нивото на маслото даже се вдига.Но ти ще го смениш с по-гъсто и ще се оправи.Maybe.

 

как по-гъстото масло ще спре нафтата да влиза в маслото и кое ще се оправи. от къде влиза нафта в маслото. Да си помирише щеката тогава. трябва маслото в картера да мирише на нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има противоречие, но това са наблюденията ми. Като гледам колата на живо, пушека ми се струва сив. На клипчето наистина е синкав.

 

Нафта може да влезе в маслото при неизвършена регенерация на дпф, но той при мен е изключен.

 

Утре ще помириша.

Редактирано от joropet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега пък сив пушек. Последно какъв е. :) 

не изгорялата нафта е бял, като конденз през зимата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото забравих да спомена, че двигателя, въпреки че припушва си работи чудесно, без прекъсвания. На клипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и на мен ми се струва така, въпреки пушлявенето. Ще я погледна още на едно място, защото това й състояние е от около месец и не смятам, че е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

адаш, сега пак прочетох, че притриса само студена. Нещата вървят към дюзи, да знаеш. Ама няма да е син пушека тогава. Да не би в последствие да се появява синия пушек. А като студена да е бял. Ти си дал клип при загрял мотор вече.

по-лошия вариант е да влиза по малко антифриз в някой цилиндър и да прекъсва в началото докато го изгори.

да, това прекъсване е важен симптом.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, ще вземе утре, стига да не забравя, да взема фотоапарата и да я снимам при палене каква чад е и после съответно като загрее. Дано това да помогне да се изяснят нещата.

 

Поздрави и лека!

Редактирано от joropet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих две клипчета:

 

  • Палене студена кола:

 

 

  • Загряла, след 15 мин каране и работещ двигател. За съжаление има много шум от разни флексове и къртачи, като фон. :)

 

Редактирано от joropet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си пали и работи съвсем нормално. Както на празен ход, така и в средни и високи обороти.

Усеща се едно "замисляне" или прекъсване при рязко подаване на газ. Или прехода от празен ход към средни обороти. От средни към по-високи няма проблем. Т.е ако задържиш към 1200-300 оборота и рязко подадеш газ към високи, прекъсването няма да го има.

Има и еднократно бял пушек при първото подаване на газ, който след това се губи. най-вероятно от не изгоряла нафта, поради прекъсването. Не мога да кажа какви са причините за тези мои констатации. Не са дюзи. Аз мислих, че още като я запалиш тресе на празен ход и пуши.

Освен Пепино да я преслуша. Това е, с което мога да ти помогна. Поздрави.

 

п.п. на втория клип прекъсването май го няма. Не мога да бъда сигурен, заради страничните шумове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Усеща се едно "замисляне" или прекъсване при рязко подаване на газ. Или прехода от празен ход към средни обороти. От средни към по-високи няма проблем. Т.е ако задържиш към 1200-300 оборота и рязко подадеш газ към високи, прекъсването няма да го има.

Не съм обръщал внимание на това, но май си е така откакто я купих.

 

 

Има и еднократно бял пушек при първото подаване на газ, който след това се губи. най-вероятно от не изгоряла нафта, поради прекъсването. Не мога да кажа какви са причините за тези мои констатации. Не са дюзи.

Да, днес е много по-малко отколкото беше преди. Клипа от предната страница го правих при заредено гориво в Еко, а буквално след това я напълних в Шел, т.к. бях решил. че е от нафтата им.

 

 

Аз мислих, че още като я запалиш тресе на празен ход и пуши.

Не, не се е държала така. Винаги пали, както на клипчето. Притриса съвсем леко, докато загрее на празен ход.

 

 

Освен Пепино да я преслуша.

Говорих с него, но миналата седмица имаше много почивни дни и нямаше как.

 

 

п.п. на втория клип прекъсването май го няма. Не мога да бъда сигурен, заради страничните шумове.

На втория клип двигателя работи и отидох да я форсирам, но няма как да се разбере от шума.

 

 

Това е, с което мога да ти помогна. Поздрави.

 

Адаш, благодаря ти! За съжаление този форум няма бутон за благодарности под мнението. Ще черпя!

 

Поздрави!

Редактирано от joropet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не се е държала така. Винаги пали, както на клипчето. Притриса съвсем леко, докато загрее на празен ход.

 

 

На празен ход мотора работи ПЕРФЕКТНО! Ако усещаш притрисане, то може да е от нещо друго. Напр. тампон. Но не и от прекъсване на двигателя. То пък като загрее изчезва, значи не е тампон. Двигателя работи идеално гладко. Ако някой цилиндър прекъсва, тогава се получава дебаланс на мотора и ти го усещаш като притрисане. НО, аз не чувам такова нещо. Работи, като часовник.

 

Благодаря за мнението. Черпенето - лесна работа. Поздрави. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги, чаденето продължава! Фактите или нещата, които се случиха от последния ми пост.

 

  • Маркуча, който идва или отива (извинете ме, не съм наясно) към кулера (най-долната точка) е съвсем малко омаслен.;
  • От турбината не тече масло. Имаше малки капки върху някакви маркучи. Предполагам е нормално, все пак колата е стара;
  • В горивния филтър няма масло;
  • Маслото мирише остро. Сравних го с колата на баща ми;
  • Вчера ми светна лампата за маслото. За около 9 000 км съм сипал около 700 мл;
  • Днес, вечерта, тръгвам от националния към къщи. Паля я, всичко ОК. След около 20 м започва едно леко претрисане и в огледалото белия пушек. Този път количеството беше по-голямо. Срам! Седя в задръстването и колата чади отзад. Измъкнах се след малко чакане и я изфорсирах, за да изчисти.;
  • След около 10 мин, почти загряла (~70 гр), спирам в поредното задръстване и колата на празен ход почна да потреперва. Потеглям и пак белия пушек. Сега по-малко.;
  • След около 2-3 мин, загряла кола, пак съвсем леко потреперване, но бял пушек няма.

Хората, които са я гледали до сега, казват че е ОК. Нормално било при махнати ДПФ и катализатор да пуши. Не знам, не мисля, че мога да я карам така...не ми изглежда наред.

 

Имам предположения, но поради факта, че съм дилетант, ще ги спестя за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах нещо вчера -- при това притрисане, моментния разход е 0.8 л, а в моментите, когато колата работи нормално, разхода е 0.6 л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не претендирам да разбирам, но според мен проблема ти е в дюза/и и съм убеден, че ако закачиш колата в момент, в който проявява симптомите, то стойностите на дюзите няма да са ОК. Успех в търсенето и решаването на проблема!

 

Поздрави,

Никола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е едно от предположенията ми, Никола. Миналата година в ЕТ ми смениха по кампания 3 от 4 дюзи. Оказа се, че тази несменената е от новия вид. Не знам как така в Швейцария, ако е било по кампания, са сменили само една, но е факт. Пикаеща дюза/и може би е и причината, да има остър мирис маслото. Според разни форуми, попадането на нафта в маслото е в следствие на о-пръстени на дюзи или въпросното пикаене.

 

След празниците, мисля да сваля дюзите и да ги закарам на стенд да ги проверят. При загряла кола, показателите на 3 от цилиндрите са със отрицателна стойност (по спомен около -0.3), а на 4тия е с положителна стойност 0.25 (пак по спомен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.