Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Потъмнял антифриз


jethro

Recommended Posts

Здравейте,

 

Вчера малко я настъпих Фабията по магистралата карах с 150-160км/ч на моменти.

Тази сутрин забелязах, че антифриза в казанчето си е сменил цвета и е потъмнял.

Възможно ли е да е от водната помпа?

Има до ролката на помпата, розово петно изсъхнало и стържещ допълнителен шум.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен антифриза ти се е омешал с грестта на водната помпа , заради износени лагери. Смени помпата или лагерите, ако се разглобява, за антифриза не се притеснявай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях на СО тест за изгорели газове в антифриза.

Теста потвърди, че има и трябва да се отваря главата, нямам избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се извършва този тест ... при по старите модели имаше чалъм с един манометър на капачката да се премери налягането на загрял мотор и всичко над 1 бар се считаше за гарнитура , ама да мерят газове в антифриза :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теста е химически, с добавка която е като индикатор за киселинност. Ако си смени цвета след теста в моя случай стана зелен цвета е показател за газове в антифриза.

Може ли да ми кажете човек в София който е наясно със чешките мотори и може да смени гарнитурата както трябва, без да има последствия после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , увери се първо , че налягането в охладителната система е по-голямо от необходимото и тогава пристъпвай към бърничкане на мотора , а това става при загрял мотор водните съединения не могат въобще са се стиснат , отделно колата губи нормална циркулация , понякога прегрява , а зимата е много вероятно да няма парно.

Аз лично не бих се доверил сляпо на тези лакмуси , защото за прецизността на теста най-малко антифриза трябва да е разреждан с дестилирана вода.

Колкото до разглабянето най-важно е прътите да се подредят така , че да се върнат на същите места , където са работили ... другото е като на старите модели Фелиция/Фаворит.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никакво желание да отварям мотора, защото в случая нямам и човек на който да се доверя.

При загрял мотор маркучите наистина не могат да се стиснат. Антифризът го разреждам само с дестилирана вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом немогат да се стиснат маркучите,значи нещата наистина клонят към сваляне на главата,както каза колегата по-горе.   Преди известно време и аз минах по същият път със същият двигател,само че при мен нещата бяха малко по-сложни и блокът ми беше пукнат и се наложи да го сменям. Аз се справих сам с ремонта.Като цяло няма нищо сложно и почти всеки майстор би трябвало да се справи,но знае ли се. Главата се сваля много лесно и бързо,защото разпределителният вал е отдолу и няма нужда от зацепване и сваляне на вериги и ремъци ,както е при други автомобили и има много пространство в моторният отсег. Като се отвори е желателно да се сменят и гумичките на клапаните ,да се почистят от нагара и да  се припаснат . Също е важно да се обърне и внимание  на цилиндровите втулки (ризите), защото отдолу имат едни медни уплътнения,които могат да създадат проблем,ако се разместят,като цяло това е най-страшната част от ремонта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.