Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Не знам, според мен зависи от дълбочината на дупката или височината на бордюра :)

  • Отговори 80
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • NightWalkeR

    14

  • b3lq7a

    9

  • svenn1

    7

  • stefan l

    5

Най-много писали в темата

Публикувано

За незапознати, като мен, с производителите на джанти бихте ли могли да дадете по няколко производителя на джанти разделени в 3 категории:

1. нисък клас - тип лачени ментаци - пример: DEZENT са нисък клас джанти с мека сплав

2. среден клас - шир потреба

3. висок клас - за "карачи" с особено мнение и възможности

хареса ми
Публикувано

За незапознати, като мен, с производителите на джанти бихте ли могли да дадете по няколко производителя на джанти разделени в 3 категории:

1. нисък клас - тип лачени ментаци - пример: DEZENT са нисък клас джанти с мека сплав

2. среден клас - шир потреба

3. висок клас - за "карачи" с особено мнение и възможности

 

Ето ти отговор на някой от въпросите:

 

 

Публикувано

По отношение на ментетата и имитациите - така е. Зад тях не стои производител със запазена марка.

Публикувано

Второто клипче е по скоро реклама на Made in Japan :tongue_1: . Според мен и в тайван все ще има качествени джанти, те колко по-чувствителна техника правят, че една сплав за джанти ако нямат срам :eusa_liar:  .

Публикувано

Днес си купих джанти за Октавия 3 за зимните гуми от Sportive прави като струна доволен!

 

image-52F7_564CB4CA.jpg

Публикувано

Мога да кажа, че джантите заспаха.. Особено в комбинация с чисто нови michelin alpin 5. :)

За сега не съм усетил да закача, но и не мисля, че ще го прави...

Доволен съм от избора :)

Публикувано

:doubleup:

 

 

 

Карам 10 години Dezent мека ама друг път !!!

:doubleup: За зимата взех още един комплект. Р-р 7/17 ЕТ 38. От снимката се вижда ниското им тегло, а цената е точно 1000 лв., барабар с доставката от http://www.vktyres.com/

  • 5 месеци по-късно...
Публикувано

Здравейте, харесал съм си  Ето такива джанти . Въпроса ми е много ли се променя возията като преминеш от 15" на 17". Гумите ще са 225/45 R17.

Публикувано

Ще почне да возия осезаемо по-твърдо, но ще е доста по стабилна, за 225 ширина търси 7J.

Публикувано (Редактирано)

От 15 на 17 ще го усетиш много. После ще свикнеш, ще почнеш леко да минаваш дупките и неравностите, след това ще свикнеш пак и само като се сетиш за 15 ще ти се повръща...

 

Колата става много по-стабилна /изчезва клатенето, като в лодка/, имаш повече обратна връзка от волана, обаче по-мудно ще ускорява, но когато набере ще е машина... Повече спирачки натискаш, също така и разхода малко ще се вдигне - повече се тормози моторът.

 

Определено за 15ки няма да се сетиш вече никога, иначе трябва свикване за ден-два-три...

 

Който седи отзад ще те благославя и може да не се вози вече при теб. /при мен с 16ки беше така/

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Публикувано

...Ускоряването и разхода го очаквам - все пак става по-голяма повърхността/съпротивлението, но се надявам да не e чак толкова брутално. Абсолютно същото каза колегата ми за стабилността , люшкането, визията и удоволствието от 15" към 17", само че той е с БМВ исках да го чуя от хора с Шкоди ;) . Притеснявам се само за това, което каза за задната седалка, че там е основно заето от деца да не им се отрази prekaleno по-твърдото возене, макар че и 2те откъртват винаги на 10-тата минута. Иначе за гумите - джантите са с монтирани  225/45 R17 и стоят добре , надявам се да не се малки. Мисля все пак дори и да взема 17-ките , 15ките да си ги оставя за зимни, като се има в предвид какво става по нашите пътища. 
Определено няма вариант само с плюсове, ще се смятат плюсове/минуси и като сложим чертата накрая ще решим  :D

Публикувано

Действай, не е чак толкова страшно на задната седалка ;) както си го решил е супер :) най-оптималният вариант за лято и зима е това за мен - за лека кола.

 

Аз на джипа съм с 18ки всесезонни вече, но гумата е малко повече от на 15ки на лека кола... Първоначално приплаках, като видях колко твърдо вози, почнах да гледам за 17ки, карах този на съседа със 17ките и “е*ати как се клати“... След два месеца го гледам вече е с 18ки той... Свикнах с возенето - свиква се и е супер.

 

Поздрави

Публикувано (Редактирано)

Карал съм о2ката с 15ки, после 16ки, след това 17ки и сега пак се върнах на 16ки. Венци ти каза - става доста по-твърдо, но и по-меко минава през леки неравности(по-голяма е площта, с която поема...), колата се чувства по-стегната на пътя. Волана е по-директен. Разхода леко нагоре, във вървежа разликата е минимална - все пак си с към 400НМ, няма да ги осети като на атмосферка с 200НМ! Лично на мен в о2ка ми е най-добре със стандартната 16ка - не се притеснявам за дупки, а и съотношението комфорт/стабилност ме устройва. Но визията със 17ка е по-красива. Хубав модел си си избрал, но са 7,5 - широчка е, не мисля че ти трябва повече от 7ца, мойте бяха 7ци на ЕТ35 с 225/45/17, каквато е и стандартната 17ка за модела.

Редактирано от b3lq7a
Публикувано (Редактирано)

Петко, изобщо не се поддавай на митовете и легендите за размера на джантите и височината на гумите, с оглед състоянието на родните пътища!

Съби тежи скромните 1740 кг., а дойде от Швейцария обут в джанти 17-ки, на 6..5 j, с гуми 205/55/17!!!

Пълен абсурд, но както се оказа, най-популярната за въпросната държава, комбинация.

Две зими го търкалям с тези джанти и гуми, и никакъв проблем не съм имал, ако изключим смешната визия.

Тъй като са ниски, въпреки че са безкрайно тесни, автомобилът е доволно стабилен, дори с четири човека и доволно висока скорост.

А, по същите причини /широчина на гумата и прочие/, на сняг и лед, е като залепен.

Изкривих леко една джанта /гумата е без поражения/, три дена преди да сложа летните, след спиране от висока скорост и среща с повече от 5 сантиметра дълбоко изрязан асфалт /с цел ремонт и естествено - необозначен/, покрит с вода. Интересното бе, че гумата дори не се отлепи, камо ли да спадне налягането.

15-ка щеше да е поне с балон /жабка/.

Изобщо, плюсовете на по-големия размер /в рамките на разумното/, с правилните джанти и гуми, са повече от минусите, спрямо по-малкия такъв. Разликите във возията са малки и/или съвсем приемливи, останалото са плюсове.

Поздрави.

Редактирано от Боре
Публикувано

...по принцип се оглеждам за 16ки, но без да бързам. За мен те са оптимални като визия/удобство/възможен избор и не на последно място цена на гумите (не обичам да правя компромис с тях). Въпреки това си бях решил и че ако ми изпаднат 17ки които ми харесват (с читави гуми) може и да се възползвам. Сега се водят преговори :call_you:  ако има резултат ще пусна една снимка после.
Благодаря за мненията , дано сме полезни и на други колеги, които се чудят за същото. 

Публикувано

Виж, на 17ка не е чак като на картинг, не е фатално друсане и тн като да ти изпаднат пломбите. Една идея по-твърдо(стегнато) е от 16ка. Говоря за стандартните размери гуми. Но визията е друга... Аз взех оригинални петолъчки за о2ФЛ от колега във форума 600-700лв с гуми на 2месеца нокиан, продаваше си колата на байбек в ЕТ и не му даваха повече пари за колата с лятите джанти и за това ги продаваше отделно. Доволен съм.

Публикувано

...И тези съм ги гледал и ми харесват много, но са ми последен вариант ако не намеря нещо което ми харесва до на пролет ;). Че съм си заложил бюджет до около 1000лв с гумите, а с тези джанти леко го надхвърляме, а и избора на 16ки е наистина голям. 

Публикувано

Здравейте

 

Може ли малко помощ за такива като нас които искаме да минем от 15 ки на 16ки и по големи какви са възможните комбинации от допустими ЕТ.например аз съм на 6Jx15H2 с Ет47 мога ли да мина на  7Jx16H2 с ЕТ37 например

Публикувано

 Ей този сайт може да ти даде представа до някъде, но и аз предпочитам да питам патило ;)

 

Публикувано

Аз съм зимата с 15-ски, лятото със 17-ски...

Е няма да лъжа, ако кажа, че с лек трепет чакам да сложа 17-ските, за да си върна значително по-добрата визия. :) :)

Като возия - въпкреки, че съм претенциозен към твърдостта не усещам със 17ските да е чак неприятно твърдо... (отзад не съм се возил, а не съм и возил много много хора).

За стабилността, от друга страна, за мен поне има голяма разлика. Даже жената като ходихме зимата (с 15-ските) извън София и бяхме по магистралата казва "някак си много се усеща скоростта"... Със 17ските не е така.

Единствено внимавам на някои по-високи легнали полицаи, защото се е случвало ако мина по-бързичко и да притропа отдолу...

 

Мислил съм си и аз да минавам на 16ски (заради цената на гумите :)), но за сега не съм предприел това... харесват си ми големите джанти :)

Публикувано

...Намерих един много приятен сайт за допустими размери на гуми спрямо джанти , за хората които се чудят какви гуми са възможно на каква Ширина(J) на джантата.  Много приятно и нагледно обяснен в табличка ;)

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

...И все пак май ще са 17ки, харесал съм си  тези Джанти :
 post-2088-0-83441800-1468790639_thumb.jpg post-2088-0-94193500-1468790643_thumb.jpg

..Въпроса ми е , понеже ги дават за Супърб и са с ЕТ 49 и 7.5J има ли от какво да се притеснявам. Някъде из форума бях чел , че препоръчително ЕТ за О2 е 35-50 т.е. би трябвало да са ОК ? И точно такива гуми си бях харесал ако се спра на 17ка -  225/45 R17  което е почти на 0 със сегашните, само това 7.5J да не дойде малко широко :( .... ама пък джантите са много добри. Мнения ?
А някой виждал ли е Шкода с такива , как стоят?  

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.