Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Garde


Vento

Recommended Posts

Aдмирации това трябваше да се махне много отдавна. Капака си е чиста бройка брак .Крив е и има ръжди. Според мен ако става лесно, поиграй си, ако става трудно , зарежи го и я карай така , докато падне снега, все пак за теб е нова кола и трябва да я покараш преди да започнеш да я правиш , за да имаш мотивация. Колата ти не обича сняг и луга включае семейната 120 ка, която издържа 3 -4 зими и се откъсна предната част цялата от купето, не окачването, цялото със все подкалника,(16.12.1996 - 2000) след нея още три шкоди , карани по 2 зими изгниха без време , като падне сняг ,вкараи я на сухо и събирай ламарини. Така мисля аз. Моята седи в двор и не мърда, ама не я бие солта и си е ок  Аз затова си имам Шкода за лятото и Шкода за зимата ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 258
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Vento

    113

  • maxrpm

    32

  • joro-120L

    31

  • SKODA 105 RS

    27

Най-много писали в темата

Не я карам още, защото нямам време за нея - напролет. Искам да я попретегна преди това и да реша какво да правя с нея (засега нещата клонят към реставрация). Иначе направих навес, който сега затварям отстрани, за да стоят колите на сухо и на завет. И да има къде да си човъркам, ако остава свободно време... Лепенките се махат трудно, защото е студено и се цепят - искат нагряване с топъл въздух. Капакът освен, че е крив и ръждив - има и около една кофа кит, както и калниците... Ясно е, ще се сменя цялата предница.

 

Четох тема, че някой търсеше уплътнения на стъклата - иска ми се да ги сменя всичките, че са тръгнали и не ме кефят, но май са доста дефицитни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади/Ustavri/ търсеше уплатнения за своя Рапид.Може би е наясно по въпроса с тях.Като цяло са дефицитни,но някъде бях чел,че се продават на метър в Чехия.Ако той не прочете тук,можеш да му драснеш лично...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уплътнения няма , имаше 2007 за по 25лв ,ама вече няма. обади се на Булдим на телефона в казанлък 0431/65576 : 0879635005 попитай за Радо, той е собственика и е наш човек , говори с него ако може да ти достави от Чехия ... булдим има и магазин в Пловдив, но е най - сигурно да си говориш директно с него ! Винаги се е държал добре с мен , помагал ми е ,и не ме е прецаквал

 

Попринцип има един чешки сайт в който дебнем , аутодили.cz ли беше аутозили.cz ,нещо такова , чешко е, излизат интересни работи и той може да поръчва от там. Питай го как се казваше сайта и ми драсни едно лично, може да си харесам някоя благинка за 120ката...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос - тези калници стават ли за Гардето, че ми се виждат различни долу при бронята (или аз греша)? И цена от 110лв. за двата не е ли височка или е нормално?

8515832T.jpg

8515833y.jpg

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това са калниците за теб.Има само два модела калници-Естел1 и Гарде и другия модел-Естел2 и Рапид.

Ще ги различаваш по изрязания от страни мигач,по- голям/нисък/ спойлер под бронята и по изрязани/големи/овали за колелото.Това за тези,които не стават за теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, поръчах ги... На мен ми се струваше, че където е вдлъбнатината за предната броня има разлика, но явно съм се заблудил.

В най-скоро време трябва да направя опис какво имам и какво ми липсва още, за да мога да продължа с покупките на части, без да се дублират.

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли съм карък или тази кола? В понеделник поръчах калниците, веднага ми ги прати човекът и... дотам! Губят им се дирите, Еконт трети ден не могат да ми отговорят къде е пратката и защо не я получавам. След няколко разговора на висок тон днес ми казаха, че аз не съм никакъв и повече няма да ми се обясняват, изпращачът е собственик на стоката (докато не я получа - логично) и той да започне цялата процедура по рекламацията отначало. Как да го занимавам сега човека с тия глупости... За пръв път ми се случва такава простотия, за 15г. имам хиляди пратки по Еконт!  :angry:  :angry_jumping:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да го занимаваш, просто му звънни и го питай за номера на товарителницата /трябва да го има в бележката, с която после ще си получи парите от Еконта/. Ако не могат да си проследят товарителницата, то по-добре да си върнат лиценза за куриерски услуги! Другият вариант е нищо да не правиш и да изчакаш по-добра оферта за калници - тези наистина ми се струват доста скъпички, при все че дори не са нови и имат видими дори на снимките забележки.

 

п.с. понеже явно си решил да пазаруваш с размах, пращам ти на ЛС тел. номерата на 2-та софийски магазина, разпродаващи някои залежали при това НОВИ части на доста добри цени + един добре известен на повечето стари шкодаджии търговец - Жоро от баня Мадара ;)

Редактирано от Krankenstein
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз номерът го имам, следя движението на пратката онлайн. Но качена в бус от Шумен за Стара Загора в понеделник вечер, следите й се губят... Никой нищо не знае - нито в Ст. Загора, където е трябвало да се претовари на буса за Пловдив, нито в централата на Еконт, нито по офисите в Пловдив.

Както и да е, преди малко ми се обадиха от офис на другия край на града, че пратката ми била при тях. Разбрахме се утре да ми ги доставят при мен, дано не са ги повредили от премятане.

А офертата аз не съм разбрал - той ми каза 55лв., и помислих, че за бройка, а то било за двата калника, което е супер, защото за втора ръка ми искат по 50. Но нека първо ги видим... човекът твърди, че са чисто нови, питах го защо са оранжеви - били грундирани да не ръждясват... утре ще стане ясно.

 

Мерси, утре ще прозвъня да видим какво имат за мен. А за размаха - първо съм много ентусиазиран и с мерак и искам да събера части, преди да са се изпарили, второ прочетох (и напълно споделям!), че части за стари коли се купуват, когато има, а не когато ти трябват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито. Цена от 55лв за двата е много добра найстина, стискам палци да не са ги млатили , дай по - хубави снимки като ги вземеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах през Еконта да ги видя, наистина са нови и нямат кривини и забележки, само са омазани доста грозно с някакъв грунд, но това не е проблем. Платих ги, но не ги взех, че бях без кола, после ще ги прибера и снимам - но са добри!

Следобед като остане време ще прозвъня магазините от ЛС.

 

Отново благодаря на всички за съдействието! :hi:  :doubleup:  :flag_skoda:

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два часа с пистолет за топъл въздух и лепенките са вече в историята! Предпочитам да гледам спукан кит и ръжди, отколкото тях.

Махнах и зелената решетка с рамки около фаровете и наложих черните, за да видя как е с тях. Домързя ме да слагам елипсовидните фарове, но и това ще направя следващия път. Този изглед вече не ме дразни като преди.

036388023-big.jpg

036388026-big.jpg036388030-big.jpg036388032-big.jpg036388043-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако визираш въздухозаборника (това е боя, не стикер) - ще се сменя с друг, заедно с капака. А лепенката горе на стъклото ми харесва. Лошото е, че се е нацепила от слънцето, затова сигурно и тя ще си заминава.

 

П.П. Сега на снимките видях, че имам за махане и винетка, стикер за ГО и ГТП. Отивам...

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визира друго, ама ще му оставя кефа да се разпише жорето. Ако имаш питанки по демонтажа на калниците/фаровете звънкай смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евалата Венто ,във какъв филм си се вкарал от много епизоди и все край немат:) А честито и като стане ша дадеш едно кръгче на Калояново например ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Лорде! То и вашите филми не са по-малки, но там нещата поне стават с по-малко мъки като имаш пари... За кръгчето - винаги, само да я направим!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин се събудих с порив да поработя по Шкодата. Въпреки че имам доста по-важни задачи, реших да ги отложа за следващите дни.

Специално за joro-120L - надписите на задния капак. Постарах се много да са с оригиналния размер и шрифт, изгледах много снимки, за да спазя и точното им разположение. Мисля, че се получи добре, Жорка - надявам се да ти допадат (на мен да!) и да не ме критикуваш за белите стопове, просто искам да видя с тях как изглежда и дали отиват. Големи благодарности на skodko, че ми ги изпрати! Останах без нокти докато изчопля двойнолепещото на буквичките, ужасно е, особено като е "подсилено" и със секундно лепило, което ти обръща ноктите при чопленето!  :angry:

Чехите ме изненадаха с доста странни инженерни решения докато я разглобявах, някои от които добри, други - не дотам. Но ми е много интересно да си човъркам по тази кола и да я изучавам!

Докато сменях стъклата, пръснах всички ръжди с бял спрей, хем да не е толкова грозно (временно), хем поне малко да забави ръждата. От далеч дори не си личат и не ми вадят очите.

Между другото, направих повечко лепенки Skoda и GARDE, защото цената за 1 или 10 е почти еднаква - да има. Не вярвах, че ще ги уцеля от първия път, пък и тези са временни, за боядисването ще се свалят, след него вероятно пак ще сложа. Та ако на някой случайно му трябват - подарявам ги!

Весели празници и много щастие на всички!

036400236-big.jpg036400238-big.jpg036400239-big.jpg036400240-big.jpg036400241-big.jpg

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващото, което ще разкарам, е "спортното" гърне. Вече не се връзва с идеята и стайлинга. За съжаление без гърне не мога да карам, затова временно ще го прибера зад маската или ще измисля друго в моторния отсек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надписите къртят! За стоповете, компромисен вариант е да са с червена горна част. Иначе изцяло бели не стоят много естествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тази сутрин се събудих с порив да поработя по Шкодата. Въпреки че имам доста по-важни задачи, реших да ги отложа за следващите дни.

Специално за joro-120L - надписите на задния капак. Постарах се много да са с оригиналния размер и шрифт, изгледах много снимки, за да спазя и точното им разположение. Мисля, че се получи добре, Жорка - надявам се да ти допадат (на мен да!) и да не ме критикуваш за белите стопове, просто искам да видя с тях как изглежда и дали отиват......

 

Да знаеш, че ако има критика, тя е градивна и само доброто ти мисля. :) В крайна сметка ти си решаваш. По-точно ме разбирай - какво бих направил аз.

Надписа е перфектен! Хоризонтирането, също. Само позиционирането не е точно. Разбрах, че си гледал примери. Само да не са били на пребоядисани коли. Сещаш се, че тогава собственика решава къде да ги сложи. Според мен надписа Шкода трябва да мръдне в ляво. Т.е. да започне от позицията на спойлера, където завършва надписа Гарде. И надписа Гарде трябва да мръдне 1см. в ляво. т.е малко преди да започне скосението на спойлера. Така има някаква симетрия и логика при позиционирането. И е по-приятно за окото. Това ми направи впечатление и аз реших да проверя в нета. Трудно се намират фронтални снимки на задница на Гарде,/или поне аз трудно ги намирам/ но успях да открия една, макар и в далечен план, с оригинална боя.

Не харесвам бели стопове. Това е една безлична задница. Все едно нямаш стъкла, а си само с рефлектори. Освен това са увехтели и е загубена бистротата на бялото. Варианта, който Пепи предлага е по-добър и ми харесва, но пак заради изгорялата пластмаса не си заслужава. Но, ако искаш, опитай. Значително по-добре стои. Ето пример :

 

car0001151266.jpg

 

...и следващата задачка. Ако можеш да избараш и една такава допълнителна лайстна на предната маска.

 

Весели празници!

 

0274562644001e3bc0.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, радвам се на градивната критика, няма проблем. Аз намерих фронтална снимка на разположението на надписите (може би сменяни) и съм мерил много по нея - спрямо стопове, скосяване на спойлера, решетки на спойлера и т.н. Това беше максимално близкото, което сътворих спрямо нея. Пак повтарям, колата ще се боядисва цялостно, така че това е временно.

036401321-big.jpg

Вариантът с червено/белите стопове също не е лош, мога много лесно да ги направя със специално фолио за целта или много трудно - да си играя внимателно да сваля червената горна част от оригиналните (всичко е на отделни парчета - червено/бяло/оранжево) с огромен риск да ги счупя (но имам много оригинални стъкла). Тези стъкла ги взех набързо да пробвам, по-нататък ще купя нови, ако ми харесва с бели или червено/бели, а защо не и чисто червени - варианти доста.

Вече голям проблем ще е допълнителната лайсна на предната решетка. Почти съм сигурен, че няма намиране. Имам вариант да я изработя от алуминиева или неръждаема шина, изрязана на лазер и да стане на 90% същата.

Няколко еретични снимки, но докато си размествах джантите, сами се озоваха там. Споко, няма да ги слагам! Ще търся оригиналните лети за модела, може да реставрирам в оригинален вид и стоманените, има време.

036401323-big.jpg036401324-big.jpg036401326-big.jpg

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, да знам, че това са пробни временни варианти. внимателно чета мненията ти. Затова казвам и какви корекции за в бъдеще може да има.

Дори и на тази примерна твоя снимка надписа Шкода стои по-в ляво. Ориентирай се по охлаждащите отвори на задния капак. Виждам, че се стараеш и следиш да е точно до мм. Затова ти пиша тези неща. И все пак те навих за надписите, и най-важното, че се вслуша, което само по себе си е по-доброто решение. Вече как ще ги сложиш зависи от теб. Важното е , че ще ги има и не на последно място - намерил си начин сам да си ги изработиш.

За предната лайстна е абсурд да намериш. Идеите ти са чудесни - с алуминиева шина или нещо подобно. Както се вижда леко сивее. Някакъв мат е. Не мисля, че ще те затрудни. И на надписите си факир вече. За ширината й ще се ориентираш по ребрата на решетката, които покрива.

И за стоповете си открил правилните варианти за различните видове. Оригинални двуцветни само от Чехия, но и там са дефицит.

За изцяло червени - от КАТ изискват мигача да бъде с оранжева светлина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.