Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Garde


Vento

Recommended Posts

Ооо, няма по-добър от мен в правенето на планове и организацията, само да има кой да ги изпълнява... :fiu:

Ето какво отнесох преди малко от София - за мен си е находка, частите са чисто нови оригинални на символични цени, отделно 4-5 торби и кашони с употребявани бонус:

036537323-big.jpg036537330-big.jpg036537338-big.jpg036537340-big.jpg036537333-big.jpg036537336-big.jpg036537321-big.jpg036537322-big.jpg036537318-big.jpg036537319-big.jpg

 

 

*Саше - сори, не можах да се обадя, че беше доста напрегната програмата, другия път!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 258
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Vento

    113

  • maxrpm

    32

  • joro-120L

    31

  • SKODA 105 RS

    27

Най-много писали в темата

Добри попадения! Честито! Какво се търси още ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-дефицитното, което ще си изям та...., че изпуснах в Германия:

- оригинални предна и задна брони и спойлер под предната;

 

Освен това:

- въздухозаборник преден капак;

- огледала оригиналните;

- всички гумени уплътнения по стъкла, капаци и врати;

- още един нов фар и още един нов стоп;

- маска Garde между фаровете;

- нови никелираните лайсни на праговете и тези около стъклата;

- оригиналните черни пластмасови лайсни по врати и калници;

- оригинални лети джанти;

 

В общи линии това е, може и интериорните кори на задните калници, че тези са с дупки за говорители. Не е голяма болка - може и аз да сложа говорители на първо време. Ако изпаднат нови или супер запазени употребявани врати, бих взел и тях. Арматурното табло не е перфектно, но по-добро едва ли бих намерил. В интерес на истината интериорът още не съм го гледал подробно, защото досега беше склад и още го разтребвам, но на първо четене нямам притеснения.

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предната маска между фаровете е еднаква, различна е само лайстната. Въздухозаборника за предния капак не е сериен елемент. Продавани са отделно, като за домашен тунинг. Аз не ги харесвам никак, но ако ти си на противно мнение, като я докараш до там, мисля, че ще имам какво да ти предложа.

Успех с проекта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламарината зад радиатора си е находка! Предполагам я намери в някой от магазините, на които ти дадох адреси... и аз бих си взел, има ли още такива или беше останала единична бройка?

Гледам Казаците са ти дали и колектор за хоризонтални карбове, ама от снимката ми се струва че май не е за Шкода, ами предполагам за ФВ мотора... та може да му вземеш някой лев в техния форум ;)

п.с. и аз имам един въздухозаборник, който май няма да ползвам -  точно от старите модели преди фейслифта, напомни ми да го снимам като стигнеш до там.

Редактирано от Krankenstein
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички части от последния пост взех от един фен на старите автомобили, беше ги обявил в auction-а. Иначе и някъде по магазините, дето ми даде имаше, но на двойна цена. Колектори има няколко, не съм ги оглеждал подробно мисля, че имаше и шкодов за хоризонтални карбове. Но на мен не ми е никакъв проблем и да си изработя един, само да стигна до там. Авъздухозаборникът ако ти е излишен - снимай го, че тоя зеленият просто.... :angry_jumping:

 

Днес бях се ентусиазирам да подредя всичко останало като части, но ме изненадаха добри гости и успях само половината... Евентуално другата неделя оставащото. Доста чаркалък има, 80% излишен, но... да има! Ако на някой нещо му трябва, да пише на лични.

036580342-big.jpg036580346-big.jpg036580347-big.jpg036580351-big.jpg036580353-big.jpg036580355-big.jpg036580357-big.jpg036580360-big.jpg036580361-big.jpg036580367-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допреди 6-7 години щях да убия за сухото окачване, ама сега някак си, като знам че съм си оправил моето мокро перфектно, и като знам колко е мека 120ката  и колко всъщност е готино да си я имаш за лятото, по - скоро се записвам за филтъра от лада, ако имаш и 4 шпилки за него направо си моя човек.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е готино в петък да работиш до обяд, трябва да го направя традиция! След обяда може да си починеш и отдадеш на някое хоби и да си изкараш великолепно в това хубаво време... примерно подреждайки части за ретро-возилото. Още малко останаха, утре вече трябва да ги свърша, че кучетата постоянно намаляват инвентара чрез изгризване:

036602648-big.jpg036602653-big.jpg036602654-big.jpg036602657-big.jpg036602662-big.jpg?r=0036602671-big.jpg?r=0036602673-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова капачки и палци за делко сигурно и по складовете за части не са имали ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес излязоха още доста капачки, делка и няколко чукчета - но вие вече ги видяхте, та не съм ги снимал!

Оххх, най-накрая днес успях да систематизирам, опиша, снимам и подредя почти всичко по групи (без няколко кутии с дреболии, които не счетох за важни).

След което да опаковам добре частите в кашони и да ги прибера вътре в колата, защото от 75кв.м гараж в последните дни си държах колата на двора от липса на място вътре... Ами ето - фарове, стопове, решетки, калници, интериорни пластмаси и други:

036606426-big.jpg036606428-big.jpg036606435-big.jpg036606434-big.jpg036606440-big.jpg036606442-big.jpg036606453-big.jpg036606461-big.jpg036606462-big.jpg036606469-big.jpg036606472-big.jpg036606474-big.jpg036606477-big.jpg036606478-big.jpg036606479-big.jpg036606480-big.jpg036606481-big.jpg036606485-big.jpg036606487-big.jpg036606488-big.jpg036606490-big.jpg

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш части като за магазин, даже и маркуч за Шкода 100 :) Честито! Още помня времето в което можеше да се купи оригинална водна помпа за 65лв, тя сега е в на Косьо шкодата, за съжаление тези години май отминаха...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам части за битак по-скоро, за съжаление чисто новите ми части са доста малко. Още се оглеждам за всичко, което се продава неупотребявано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A със заводския фланец за Фела 1,9 D за куплиране на VW мотора към скоростите ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идея си нямам, не съм гледал. Трябва да питам Казака, той го е слагал този мотор...

По този повод - някой форсирал ли е стандартния 1174cm3 мотор - поне 65-70 коня дали може да издържи с малко сгъстяване, повече обороти и по-добър карб от оригиналния? Някой ми беше споменал и за спортен вал, но дали има такова чудо за този ДВГ...

Все си мисля, че ще е много тегаво карането с тия символични 54 коня на 850кг... Навсякъде чета, как имала спортно поведение, как моторът бил бърз - а някак си не мога да си го представя това. И се замислям как безопасно да го позасиля. Ще съм благодарен за всякаква информация и мнения по въпроса.

 

П.П. Ако на някой му трябват части от битака ми (примерно дистрибуторни капачки  :D  :tongue_1:) - да ми пише на лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега , возя се на Шкода 120 от 16.12.1996. През годините тя стана моя и така научих - ако сложиш турбо на този мотор чупи колянов вал, защото има само 3 основни лагера, чел съм за валове, возил съм се в такива коли и мога да кажа, ако искаш колата да ти е документално ок , най - доброто което можеш да направиш с тоя мотор е 100/105 глава, запалване от фаворит и евентуално вече ако си факир в механиката може да му сложиш пълна инжекция от фела 1.3МПИ, аз понеже не съм чак такъв факир съм с карбуратор от лада 2105 1,3 с механична втора клапа.

Като цяло Шкодата е изключително бърз и хубав автомобил по природа, все пак карам я от малък и знам. На магистрала ми се опъва само БМВ , Мерцедес и ауди , даже една фабия навремето караше с мен с 150, шофьора ухилен до уши... вече ако искаш повече от това , няма бъдеще в 120 мотора, нито във фелициевия мотор. Няма смисъл да се сменя вал, да се портва глава и т.н. Ако правиш колата да е за писта , вече сменяш мотора с друг и колата става непродаваема заради номера на мотора , само за писта. Технотест позволява замяната на двигател, само 10% над заводската мощност, срещу такса от 500лв. Диференциала от опит на познати се чупи от мотор над 100 коня, но в клуба сме виждали червена 120ка с фордов мотор турбо, която счупи дифер на шкода среща, но ни събра очите... по думи на хора който се возиха тогава в нея е вдигнала 220...

 

Аз доста съм мислил над това, и смятам че задното окачване е незаменимо и непригодно за интервенции, ако искаш нещо специално от колата, тя трябва да стане предномоторна с много преработки и адски много пари. Има няколко такива чешки проекта, могат да се видят в youtube. Следях един проект от хасково - предномоторна 120ка с мотор от ауди 100 , ама нещо замря изведнъж.

 

Питал съм ги от технотест момчетата викам добре, да речем че направя моята 120 ка 200 коня супер изпипано, и колата си е направена с всичко нужно, каква е процедурата за да стане легална? Те ми казаха виж ся това е невъзможно, трябва да проведем тестове който ще ти струват около 12 000 лв , викам  да , ясно...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за всичката информация.

Да изясня - колата решихме, че няма да се кара по писти повече, ще се реставрира във вид, близък до заводския. Ще й се радвам в слънчевите недели за туристичеси преходи.

Затова и моторът искам да е оригиналният, НО леко позасилен - 70-80 коня биха дошли добре (при всички случаи няма да минава 100 и надявам се няма да чупи нищо). Притесненията ми са относно материалите и типа на двигателя - прекалено архаични са и не знам доколко ще удържат на натоварване - повишени обороти и степен на сгъстяване.

НЕ смятам да вдигам над 120км/ч с нея по ред причини, просто искам да не се задъхва по баирите и да изпреварвам лесно.

Инжекция няма да слагам, разправията е голяма и неоправдана според мен. Имам много карбуратори, вкл. и спортни - ще наглася някой от тях.

Турбо няма да има, но се оглеждам за разпределителен вал с по-дълги фази и голям лифт - ако някой знае, да сподели.

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре се ориентирай към 781 мотор с един двоен карбуратор. Ще получиш съвсем приличен вървеж. За спортен вал, нещата са малко по-трудни, поради факта че в българия няма кой да ти предложи подобно нещо. Вариант е да се поръча от Чехия, но цената не е никак малка. Поне това, което аз съм намирал като варианти започва от 300 лева (без усилени пружини за клапаните) и може да надмине 500 за по-агресивен вал 312 или 320 градуса, който не е подходящ за твоите цели. Може да потърсиш вал от мотор 781.136Х, който се монтира заводски и е доста балансиран като диапазон на работа на мотора, т.е. позволява да се ката в ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без спортен вал няма как да докараш мощността над 80 коня, максимумът е 68 коня с мотор 781х. Спортният вал обаче води и някои странични ефекти, като повишен разход - минимум 10/100 и по-неравномерна работа на празен ход и в ниски обороти. Може да се изработи копир на такъв вал и у нас, но пак ще струва около 300 лв вкючително с циментацията на гърбиците накрая. Освен това трябва и оригинален спортен вал за мостра, понеже от АРЗ Първомай, където ги правят ми казаха, че не пазели данните... евентуално колегата Анастас от Кричим може да ти услужи с мостра - той имаше износен чешки спортен 280 градусов вал, ако не го е изхвърлил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че атмосферен мотор без сгъстяване и валове не става. Все пак съм направил доста силни мотори на колите си (и няколко чужди) - всички са с валове от 262 до 302 градуса и познавам отлично позитивите и негативите им. Разходът на гориво никога не е бил тема за мен, празният ход като на боксер пък ми харесва... Това е 2,0i 16V на Голф 2ката ми с 276 Schrick-ове:

За мен лично оптималното за улична кола е около 276-288 градуса, нагоре не става за нормална употреба.

Не си падам по копирите, предпочитам марков оригинал. Но ако това е единственият вариант - може да се наложи. С цените също съм наясно, доста валове купих и продадох.

Като се освободя малко от останалите ангажименти (вероятно след лятото), ще помоля Анастас да си поговорим сериозно за плановете ми за тази кола.

А колкото до мотора - пак казвам, искам да върна оригиналния, но леко позасилен - 75-80 коня примерно. Ако ще е с друг мотор, сегашният е перфектен, мога лесно да го докарам до 120-130 коня, но нали идеята е да е максимално близка до оригинал колата.

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

781.136 мотор с 280/280 вал и карбуратор Pierburg 2E. Разходът винаги е между 7 и 8/100. Вървежът е приличен, но си иска един двукамерен weber :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя 280/280 стават ли за моя мотор и случайно не се ли продават? И сега се сетих - моторът като е с кобилици (OHV) как му се отразява голям вал, според мен е доста по-кофти, отколкото като е директно над клапаните (OHC). Точно заради старите технологии и материали съм леко притеснен от форсирането на 1174куб. двигател.

Турбото отпада като вариант за малкия шкодов мотор. Правя VR6 turbo в момента - просто от любопитство, иначе съм заклет фен на атмосферните ДВГ.

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя мотор съм с такъв вал от около 10к км. Никакъв проблем. Трудно се намира, за съжаление. Става и за по-старите 742 мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой чуе да се продава, пишете ми моля. Мерси!

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз измъкнах от Филибето 280/280 чисто заводски L/A вал , той е с друг лифт и иска и неговите си повдигачи , иначе много

ще тропа хора и ръченици. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.