Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Garde


Vento

Recommended Posts

Мерси, после ще ги попитам!

Днес започнах разархивиране на частите, изрових мотора и главата... която леко ме разочарова, че не е от 120, а с някакъв друг номер, който само на едно място в нета излизаше, че е от 130. Не знам дали е достоверно и това по-добре или по-зле е от 120, но ще потърся дали нямам и друга глава някъде. Не намирам и новите ризи и бутала, но частите са страшно много и трябва да пренаредя купчини, ще отнеме време.

039057151-big.jpg

039057152-big.jpg

039057153-big.jpg

039057154-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 258
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Vento

    113

  • maxrpm

    32

  • joro-120L

    31

  • SKODA 105 RS

    27

Най-много писали в темата

Помолих хората от двата линка по-горе за съдействие за намиране на спортен вал, дано са отзивчиви...

Утре започваме да оглеждаме блок и глава бива ли ги да се прави мотор от тях.

 

Актуализирам списъка с издирвани части за закупуване:

- предна маска (или както се казва) - това, дето държи фаровете - от калник до калник цялото;

- оригинални предна и задна брони и спойлер под предната;

- нови предни мигачи в бронята;:

- въздухозаборник преден капак;

- огледала оригиналните;

- всички гумени уплътнения по стъкла, капаци и врати;

- маска Garde между фаровете;

- нови никелираните лайсни на праговете и тези около стъклата;

- оригиналните черни пластмасови лайсни по врати и калници;

- някакви лети джанти 4х130 (да ми харесат, не държа да са оригинални Skoda);

 

В общи линии това е, може и интериорните кори на задните калници.

Ако изпаднат нови или супер запазени употребявани врати, бих взел и тях.

Арматурното табло не е перфектно, но по-добро едва ли бих намерил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те отчайвам, ама повечето неща в България няма да ги намериш. Оглеждай се в разните чешки и словашки "продавалници". Въпреки, че там идва другия проблем с плащането и изпращането на нещата в чужбина, но все може да се намери някой търговец ентусиаст. Може да пуснеш запитване и до skoda-chasti.com дали и какво биха могли да ти доставят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се отчайвам - нито я бързам, нито съм се вманиачил до побъркване. Имам желание да стане, пари ще вложа, но в крайна сметка ако не се получи няма да е краят на света. Опитвам се да търся в западни сайтове, но повечето чешки нямат превод на английски или немски и не се получава.

Само да намеря нещо, плащането и доставката не са проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Търся глава от 120, може и да не е перфектна. Ако някой знае за продаване, моля да ми сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и колянов вал ПЕРФЕКТЕН обаче, че моят не е съвсем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро се продаваше чисто нова глава за 105. Мога да ти пратя координати на човека на ЛС, ако имаш интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава си имам, искам от 120...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Хвърлете някоя глава и вал насам де, за да мога да вървя напред... Не може толкова да са дефицитни... Повечето 120-ки изгниха, а моторите им са здрави.

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички ПИЧОВЕ, които ми помагат, съдействат и подкрепят в това начинание! 
Няма да ги изброявам, не са малко - те си знаят!
Искам да кажа също, че за момента НИЩО от частите НЕ ПРОДАВАМ (а все още купувам), защото искам да имам много неща и да подбера най-добрите, докато не го завърша.

След това ще обявя излишните ми неща, но ще е може би след година или повече живот и здраве, че върви супер бавно и трудно с всякакви пречки. А и правя 100 неща едновременно.

БЛАГОДАРЯ ОТНОВО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Приятели, понеже тая кола не ми е съвсем на сърце, знаете - взех я, за да не отиде на желязо, та приемам БАРТЕР за 110-ка в състояние, годно за каране. Може и за Volkswagen Karmann Ghia, но са доста скъпички... трябва да е доста изстрадал, за да си го позволя.

Не държа да е перфектна, нито реставрирана до заводски вид (АКО обаче е така - още по-добре), просто да може да се експлоатира веднага.

Нямам време за ремонти и срещам трудности с майстори, части и т.н.

Не спирам да стягам Гардето, но винаги съм искал 130RS, което разбира се е блян, но пък и 110R си е добър вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега, ама предложението ти е леко несериозно. Все едно да искам някой да ми даде Порше в бартер за 120ката, пък макар и 924, а не 911. ? Бъди търпелив, събирай знания и части и ще си станат нещата. Това което си захванал изисква много,много, много време и почти толкова средства.

 

Ще ти кажа нещо, което леко е извън темата, но все пак ще ти даде ориентир. Наскоро попаднах на един клип, в който от завода на Фолксваген в Мексико взимат Бийтъла на една леля за реставрация, в знак на признателност, че си го кара вече 50 години откакто го е взела чисто нов от магазина. Колата си беше доста прилична, присто годините са си казали своето малко или много. Познай колко време им отне, за да я реставрират ... скромните 365 дни (приблизително). Та представи си на нас простосмъртните какво и колко би ни коствало подобно нещо. 

 

Всеки иска да се качи на нещо готово и да кара, ама тогава тръпката и удовлетворението от постигнатото липсват. Така че не се предавай, събирай си части когато и колкото можеш, пък майстор все ще се намери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще се отказваш, продай ми една скоростна кутия... или да купя направо всичко което си взел от Казаците + колата, за сума близка до тази която си платил, хем ще разчистиш, хем ще си върнеш парите, хем ще знаеш, че колата е в едни от най добрите възможни ръце, хем ще можеш да си търсиш това което ти е на сърце. 

Имаш ми телефона, ако решиш очаквам твоята оферта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, SKODA 105 RS написа:

Извинявай колега, ама предложението ти е леко несериозно. Все едно да искам някой да ми даде Порше в бартер за 120ката, пък макар и 924, а не 911. ? 

Никъде не съм споменал за суми, доплащане и т.н., нали?! Не пречи да предложа бартер и за "Чесна" смятам. ;) Като спомена Порше, и за 356 приемам, но там вече ще се наложи да продавам недвижимости за разликата. Да кажем, че разполагам с достатъчно пари, но не и с време и нерви да се боря с елементарни глупости. Имам започнати 5-6 проекта и ми идват в повече емоционално вече. Не мога да повярвам, че 2 месеца не намирам глава и колянов вал за супер масова евтина кола... А компромиси да я събирам с части, които не ми харесват не искам да правя.
malkiq - Да, говорехме по темата, имам те предвид. За момента или ще я правя (ако намеря начин), или търся бартер за готова за каране. Продаването е съвсем краен вариант, който още не обмислям. Доста хора искат неща - сухото, други ценни части, но засега НЕ.

 

Дайте един читав колянов вал и глава от 120-ка да събера мотора де...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://skoda-chasti.shop/index.php?route=product/product&product_id=2254&search=Колянов&page=4

 

https://m.olx.bg/ad/dvigatel-shkoda-120l-na-chasti-CID360-ID7rIAW.html#position=5&page=8

 

Мисля че нещата не са толкова зле, колкото го описваш ... Стягай се и действай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съдействието, писах веднага на обявата в ОЛХ, но се чудя дали да не взема нов колянов, цената не е толкова зверска. Не съм се отказал, дори играя на търгове за джанти в чужбина за немалки суми. Продължавам и да си накупувам части от БГ, които ми харесват като състояние.
Просто нямам време да се ровя и да търся, разчитах като пусна обяви, че купувам, да ми се обадят продавачи, но това не стана. А аз работя по 14-16 часа на денонощие 3-4 различни неща, за да успея да генерирам необходимите доходи и да си избутвам всички житейски проблеми... Вкл. си ремонтирам къщата и двора сам, защото няма майстори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха, сега се обадих за "новия вал", продавачът ми обясни, че можело да е ръждясал от десетките години на склад.

Казах му, че като ще давам толкова пари, не искам да е ръждив, ще си пришлайфам моя... Отиде да провери... :D

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пратиха снимки дори... не е много добре работата.

Казаха, че ще търсят "по-запазен НОВ вал"... ?

Май имали и друг. Сега чЕкаме...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко, че не са го съхранили. Дано намерят нещо читаво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е тотална щета, иска да се заиграе човек доста с него и може би ще стане, но като даваш 210лв. за НОВ вал обикновено се предполага, че го вземаш и монтираш, а не да почнеш да го чистиш и проверяваш за деруги. Казах им, че по снимки не става, като имам път към София ще мина да го видя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола може още да нямам, но поне джанти осигурих! Да видим сега как ще ги домъкна от Англия, че продавачът не е особено сговорчив...
s-l1600.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси “Габко” в нет-а. Продавача го праща на адрес в Англия и от там идва към теб :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.