Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Оригинални лети джанти за зимата


Recommended Posts

На старата шкода (О2) зимата карах със железни джанти, а лятото си карах оригиналните, защото така ме бяха посъветвали, за да не кривя летите. Обаче тези железните да доста грозни и ми се иска новата колат да си е целогодишно с летите джанти. Въпросът ми е дали сте имали проблеми зимата с оригинални джанти или да споделите за някои подходящи "зимни" 16-ки. За момента съм се спрял на Velorum, тъй като ми изглеждат по-красиви от ILIAS. Исках да взема Premia, но се водели като аксесоар и не мога да я поръчам с тях, а само да си ги купя допълнително, което за мен е пълна простотия, но такова е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на зимната джанта е да не влиза сняг и да се де-балансира колелото. Иначе за оригиналните джанти нямат проблем от кривене, по скоро от пукване при много силен удар на ниска температура. Оригиналните са си достатъчно здрави. ЕТ-то е добре да е по-голямо, да не се цапа колата отстрани много. Ако гледаш 16ки вземи си гуми с усилен ръб, помага при дупки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на мен често като карам в пресен сняг ми се пълни джантата и като замръзне докато не я размразя(аз с пароструйка го права, но отдалече да не разлепя тежестите) ми тресе... Все си мисля, че ако се зелезни с тасове и дисковете няма да се вентилират толкова и може да се стопява снега.

Тези джанти, които взех оттеб са с ЕТ 45, за зимни 50-55(още по вкарани в калниците).Масовите джанти на Лаурин и клемент о2ка 17цола  са с такова ЕТ по спомен 54.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че ако се зелезни с тасове и дисковете няма да се вентилират толкова и може да се стопява снега.

 

Няма файда - пак си трябва пароструйка или шише топла вода.

Голямото ЕТ е за да има място за вериги. :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Железните с тасове не мисля, че са оферта, защото се събира под тасовете и много бързо ръждяават, а и като цяло са грознички ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма файда - пак си трябва пароструйка или шише топла вода.

Голямото ЕТ е за да има място за вериги. :eusa_think:

Като човек, който никога не е слагал вериги, не съм се замислил, но има логика да не хвърлят много кал/сняг и евентуално да не надерат калниците, ако друсне яко!  Но лета джанта и верига мисля, че ще се надере. Може би и заради това за зимни масово слагат железни джанти. Полезно е да се знае!

 

пс. За зимни съм си приготвил тези, 17ки са за Йетито на ЕТ 35 7j от Суперб 1 са. Тая зима не ги сложих, че много съм ги надрал, карам ги бая години на 02ката. Преди това на суперба, като цяло са на 12г и 200х км и ще го боядисвам лятото... Никога не съм ги изправял много са здрави!

post-7686-0-11672100-1450639197_thumb.jpg

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпросът с веригите - какво ще кажете за текстилните? Би трябвало да не надират джантите и да имат по-добро сцепление. Някой, който е ползвал, може ли да изкаже мнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледах тестовете на ADAC за вериги. Текстилните се представят малко по-зле спрямо металните. За жалост  само Франция и Германия в ЕС ги признават за вериги. Аз се отказах от тях като опция заради по-лошите показатели в дълбок сняг и  законовия им статут .... демек не са реално вериги и съответно може да отнеса някоя глоба. Малко ме притесняват и доста разностранните коментари по отношени на текстилните вериги.

За това реших проблема така :

 

RUD hybrid 2  метални вериги с текстилна истема за фиксиране на джантата. Надявам се да не ми се налага да ги ползвам никога. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам опит единствено със спрейче! Никаква полза не видях от него. Мисля, че беше силиконово някакво, взех го от бензиностанция за проба( уж марково).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.