Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Белият Миксер 1,2 TSI - 7 DSG


Milen Dimitrov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

настъпи момента да представя градската Шкода, бяла Фабия 1,2 TSI 110 к,с 7 DSG Style + Bolero, подгряване на предните седалки, KESSY, преден и заден парктроник и сензор за дъжд.

Бялото ми е прекалено стерилно и смятам да добавя няколко черни детайла

капаци на огледалата 6V0072530A.jpg

тази гумена защита мисля да я поръчам, но не съм убеден, че ще я сложа f3-rbsill-mao3.jpg

Най-много се чудя какво да правя тавана, питах жена ми какво иска, каза че и е все тая само да я красиво :D 

едната опция е да направя целия таван черен, но само в контура след тавана като тази Фабия IMG_0039.jpg

другото за което си мисля са две линии през цялата кола като тази Skoda-Fabia-Red-and-Grey-Plus%2B.JPG

Най-вероятно ще бойдисам 15-ките черни и най-вероятно за лятото ще я оборудвам с черни 16-ки.

 

Според вас кой вариант на тавана ще е по удачен? Май клоня повече към фолио за целия таван, защото това с ивиците ми дава асоциации и на пипане по двигателя, а за сега нямам такива планове, но нищо не се знае  :D

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    40

  • totopz

    7

  • b3lq7a

    6

  • legaltk

    4

Най-много писали в темата

Това е варианта на конфигуратора и изглежда много добре:

036408713-big.jpg?r=0

 

Черни джанти, черни капаци на фаровете, черен таван и колонки. Единственто което бих добавил аз (като се е почнало с фолиото) е да фолирам черна хромираната рамка на решетката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ имат такава тестова, не ми харесва как стоят предните колони черни, а като го оправя афтър маркет поне да е нещо по различно.

Има изцяло черни решетки, но за да се смени трябва да се свали предната броня, май и фаровете и само един агличанин се беше наел да го направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка след като случайно разбрах, реших да гоня Монте Карло визията и ще махам хрома от предната решетка

f3-gfrm-blk3.jpg

 

ПП: Да отговоря предварително, не поръчах Монте Карло или двуцветна защото идват с 16" и не мога да я регистрирам N1

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Честито, като я наджиджаш, да я покажеш, че стана интересно !

Сигурен съм, че ще е хубавелка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми дойде поръчка и се радвам като малко дете :)....

Супер ще стане "пуканката" :)

Знаеш ли вече кога ще пристигне ? И какво реши за тавана ? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера системата не работеше и не стана ясно дали е готова, но за 20-25 се надявам да я взема.

За покрива ми проверяват в кат, ако е боядисан дали трябва трябва да сменям талоните, за фолиото няма проблем.

Драмата стана с жена ми, не иска 16-ки само щяла да се стресира да ги пази, че ако ги одере само ще и мрънкам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Дребната бяла техника вече е налична!

Крачун и малчо

8591688J.jpg

 

Вчера и днес и направих 300 км и съм с много добри впечатления от колата.

За градски условия е страхотна, страшно маневрена, паркира се с един поглед двигателя е идеален за това купе, нещо което беше много важно за мен загравя за отрицателно време, след 4 минути започва да духа топло. 

На магистралата до 120-130 км/ч вътре е приемливо шумно, след това двигателя и шума от огледалата стават неприятни.

На мен ми липсват две неща, ксенонови фарове /заложените крушки са трагични/ и ел. прибиране на страничните огледала.

 

Днес реших да се заема с добавките, които и бях купил, но с много частичен успех.

Сложих декоративните лайсни по праговеве и защита за задната броня, резултата ми хареса. ако не забравя ще на светло ще ги снимам, че в гаража нищо не се вижда.

Мъчих се с капацитена огледалата, но след половин час борба реших, че ще счупя нещо и се предадох. Свалянето на хромираната лайсна от решетка също е в полза на маската :D

Можели да препоръча сервиз, бояджия който да ги оправи от това което видях ще е работа за 10-15 минути, но не е по моите сили.

Другото нещо което ме шокира е достъпа до крушките за къси светлини. Е за моите големи и дебели ръце е абсолютно невъзможно да стигна до крушките. Мисля да сваля фара за да ги подменя, но какво става ако изгори крушка извън града, голяма тъпотия.

 

И нещо, което повече знаете и е за темата на Интерпан, но ми увисна ченето за скоростта с която смениха гумите 10-15 минути и колата беше преобута.  

 

 

   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква марка гуми дойде?

Dunlop sp1 sport

 

Уелкъм в отбора на бялата техника :)  Ксенон на лупите?

Аз отдавна съм в белия кюп с друг представител на ВАГ :)

Не съм привърженик на афтър маркет ксенона и затова ако утре жена успее да си навре ръка и да свали крушката, слагам филипс /не помня какви взех/, ако не стане ще кара така докато намеря време да отида до ЕТ да ги сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като цяло нощ гледах клипове в тюба проумях, че трябва да сваля огледалата, за да сменя капаците.

Резултата 

8593102y.jpg

 

От снимката не се вижда добре, но визията се коренни коренно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята дойде с nexen да му се незнае уж кажи речи всичко е едно само дето моята е 90 коня

 

Въпрос на партида е било, преди са имали Нексен сега с Дънлоп.

 

Днес Pepino се бори допълнителните опции, но уви компютрите на моите коли не се дават от първия път :D 

Няколко снимки на първите добавки

8598669X.jpg 8598676J.jpg8598679H.jpg8598680j.jpg

 

От тук насетне колата я очаква черен покрив, черна предна решетка, 16-ките на Монте Карло, ксенон и задни калобрани и с това ще е готова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като искаше да е лъскава и да привлича внимание, защо не си я взе от завода така? Колко икономиса и какво постигна с тези интервенции?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като искаше да е лъскава и да привлича внимание, защо не си я взе от завода така? Колко икономиса и какво постигна с тези интервенции?

N1 може да се поръчва само с 15" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тях ОК, за фабчо, приемам да има рестрикции за размера джанти, за другото кажи... Гониш ъпгрейди, не са НЕЗАВОДСКИ... Не че са лоши, чудя се, ако нещата при дооборудване дали са по-евтини при нов автолобил, защо сега ги правиш?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което от дапълнителното оборудване не поръчах бяха завиващите фарове за мъгла, които днес Пепи се бори да подкара.

Другите неща са като аксесоари, които не се предлагаха в конфигурата, освен това трябваше да внимавам, как ще конфигурирам колата заради промените в даначните закони.

Отначало не ми се занимаваше въобще, но после се запалих и много се кефя, какво се получи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпазната лайсна за бронята, лайсните за праговете, цвета на тавана и капачките на огледалата мисля се предлагат от завода, или бъркам?

Интересно ми стана за 15ките? Да няма ново изискване за N1? Моята е със 17ки заводско и N1!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има - моята N1 я поръчахме с 15", след което пътем Владо Христов ги промени на 16"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е за Фабията N1 само за 14" и 15", за другите модели е различно, примерно преди година и половина ходих да гледам Форд Куга 2,0 дизела с ръчни има сертификат авткмат няма N1.

Относно добавките по колата и да ги е имало като допълнително оборудване, нямаше как да ги поръчам, защото мерака да правя каквото и да било по колата ми дойде по време на Коледната ваканция, а колата я сглобиха първата работна седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех, добре се получава колата, харесва ми, но сигурно ти излиза по-скъпо сега? Това имах предвид. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на партида е било, преди са имали Нексен сега с Дънлоп.

 

Днес Pepino се бори допълнителните опции, но уви компютрите на моите коли не се дават от първия път :D

Няколко снимки на първите добавки

......................

 

От тук насетне колата я очаква черен покрив, черна предна решетка, 16-ките на Монте Карло, ксенон и задни калобрани и с това ще е готова.

 

Милене , с малко закъснение ... Честита ви "пуканка вкъщи"  :doubleup:  Много безаварийни и да ви е много полезна и послушна .

 

Добавките са паснали много добре. Огледалата много я отварят , а с решетката и тавана ще стане съвсем завършено , предпазната лайсна отзад си пасва със сповете :) , а когато му дойде времето джантите ще бъдат черешката  :banger_2:

За смяната на крушките .... не се ядосвай , просто за съжаление вече колите масово ги правят трудни за "ремонт пред блока" , дори и за елементарни неща.

п.с. На какво се спря за тавана ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Щом колата е N1 предполагам, че е без спортни седалки (поне на мен конфигуратора не ми даде да комбинирам N1 и спортни седалки). Ако си с обикновени би ли споделил как е комфорта?

Също така имам и питане за N1-то - има ли някакви минуси, ако колата е N1? Някъде ми казвахе, че може на границата да накарат кола с N1 да се нареди на опашката при товарните автомобили. Други неудобства има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.