Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1 2.0 Ambiente


Recommended Posts

Да покажа и другата ми придобивка. Внос от Германия, първи собственик на 234 000 км, 2002 г. Добро попадение, според мен.  :plate_skoda:

 

1918258_765471723559332_6161449531550357

10313463_765471746892663_158070383340895

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интериора наистина е много запазен, ухилих се до уши като го видях първия път. :D Отвън единствената ми забележка е, че е с железни джанти и грозни тасове и задната лайсна на бронята е леко избледняла. Двигателя AQY е пълна индия за мен, върви повече от другата ми, която е тди 90 к.с. Висок разход му дават, май ще се газифицира....

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито и много безаварийни километри

п.п моето мнение е че за обема и мощността си двигателя е доста икономичен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По борд съм я свалял на 5.8л/100км.

175км дистанция,65км/ч средна скорост.

Мотора не е никак лош.Следи и нивото на маслото,имат навик да го хапват доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда страхотно! Честито! Явно собственикът й е бил мераклия и я е поддържал добре. Джантите не ги мисли. По-добре с железни джанти, отколкото със съдран салон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, много безаварийни киломерти. Тази е русенската нали, и ако не е тайна за колко я взе, че всеки ден и я променяха?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията. Русенската е да, за 4300. Не знам в мобилето колко е била. Просто обикалях автокъщите да разгледам супърбите и тази ме грабна и не се замислих много, много. Първоначалната идея беше бартер с доплащане от мен за колата от аватара ми, но не ми хареса офертата и направо си я платих и запазих старата.

 

П.С. Тръгнах за кола задължително дизел и супърб, а накрая се сдобих с октавия и то бензинка. :D

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега! Доста свежо излгежда. Да ти служи вярно, дълго и безаварийно! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е регистрирана и от 2 дни я ръчкам здраво, много ме кефи с каква лекота си върви(не съм очаквал такова нещо от атмосферка) в комбинация с перфектния стегнат салон и ходова част..... вътре е пълна тишина!   :) Промених си мнението за бензинките. Сега като се кача в дизеловата октавия, все едно се качвам в лада(нищо против ладите) :D Единствената забележка по салона е една дупка от цигара може би, на тавана, но ще го преживея. :)

Имам и няколко въпроса, понеже ми е за сефте с бензинка.

 

1. Какво масло да сложа, двигателя е 2.0 AQY, последната смяна според стикерчето е било 10w40. Маслото е на 14 000 км(пак според стикера) и беше на минимума, долях малко(400 мл) да стигне почти до средата. Нормална ли е тази консумация на масло?

2. На капачката на маслото има бяла консистенция(майонеза) до колкото знам се получава от градско каране, или може би заради старото масло? Опитах го-няма вкус на антифриз. :)

3. Педала на спирачката ми се струва, че е мек, но пък спира много добре, а стига почти до долу?

4. Хода на педала на съединителя при бензинките по малък ли е, от колкото на дизелите? Защото тази има малък ход. Също така и газта е с малък ход.

5. Съединителя със жило ли е?

6. Колко ролки се сменят при смяна на ангренаж?

 

За сега е това..... :)

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е! Малко странно е, че пак същия модел кола е купена като тази която вече имаш, но много е готина - хубав син цват, фейс лифт, подгрев на седалките, салона е много запазен, лифтбек...чак ти завидях :) Само безаварийни километри!

 

По въпросите:

1. на моята първата смяна бе с 5в40, но след като видях, че го поналапва, минах на 10в40.

2. тази майонеза, не знам как се получава, но под капачката за маслото има една кутийка която се води филтър на картерните газове, и при мен беше задръстен и си го чистих сам. Сваля се с отвиване като капчката за маслото, но се продава и нов (25-30 лв)

3. Това, май не е нормално. Да няма въздух? С напомпване, втвърдява ли се? (виж нивото на сп. течност в казанчето, и накладките да не са всичките за смяна?)

4. Моя съединител ми е много мек, в сравнение с дизолови коли които съм карал, което ме радва.

5. Не съм убеден, но май е хидравличен.

6. 1 обтяжна и ремъка, и водна помпа. (по спомен платих ремък+ролка бе 120 лв, и водна помпа 70 лв)

 

Поздрави

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Както ти споделих в началото на темата,този двигател похапва масло заради износени сегменти.

Т. наречената "майонеза" е от това.

И моят спирачен педал е "мек",но спира отлично.

Съединителя е хидравличен,и както е казал колегата имаш само една ролка,скъпичка е.

Пистовия ремък е двойно канален,но пък е само един.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите. Смених го с 10w40.

 Ето и малко снимки:1340fcd405d93699.jpg

 

a1c745fda3a92dc9.jpg072bf28b5ce41222.jpg16b3bc8606dce094.jpg633f0535fed052a1.jpgbe4e2820713efbcc.jpg

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........

 

Честито и от мен . Много добре изглежда , наистина салона и като цяло колата е доста запазена. 

Много безаварийни и приятни моменти да ти донесе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много запазена октавия! Със здраве и безавариини.

пс. С клубен стикер на задното стъкло се покачва мощността с 5кс ;) слагай го!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко странно е, че пак същия модел кола е купена като тази която вече имаш,

Тази ми е трета октавия 1 ! :D

 

 С клубен стикер на задното стъкло се покачва мощността с 5кс ;) слагай го!

Мисля, че го заслужава! Имах един, но изчезна някъде. Щеше да стои на тди-то, но много й бях ядосан по - него време и я лиших от това удоволствие. :)

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Честитито колега и от мен! Аз имам същата Октавия, само че не е фейслифта и съм много доволен от нея. Като изключим консумативете, които се сменят на определените километри, смело мога да кажа, че колата е повече от перфектна за средностатитистическия българин. Държи се супер на пътя, много зависи и от шофьора. Не е вярно, че похапва масло. Аз от смяна до смяна, масло не доливам. Всички данни, които трябва да  ги покрие, смело мога да твърдя, че ги покрива, стига колата да е читава. Пета година я карам само на бензин, вярно градско през лятото 9 -10 л ми харчи бензин, извънградско 6,3 - 7,5 л/100 км. През зимата, тя е студена, докато загрее варира в този диапазон - градско каране 11 - 14 л/100 км. Ако имаш някакви въпроси относно колата питай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не е вярно, че похапва масло. Аз от смяна до смяна, масло не доливам.

Ами добре.

С кой код на мотора е твоята?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видим колко масло лапа, като навъртя 10 000, засега съм минал около 1000 км. добри са ми впечатленията относно двигателя.... самата кола няма с какво да ме изненада, имам опит с октавия 1. Прави ми впечатление, че е много тихо в салона. Малко в повече ми идва шума от генерацията във високите обороти, катализатора е там и точно от него се чува. Приятно бучене ми беше в началото, но започна да ми омръзва. :)

 

П.С.Дори с един приятел измерихме на кой му е по голям. :D Бора 1.9 тди 116 к.с помпа дюза от 40 км/ч до към 180 му дърпам с поне 3 коли... до 100 км/ч са на кантар, но нагоре няма шанс.  :)

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кодът на моята Октавия е AQY. Аз и наливам масло Motul 5 W 40 и го сменям на 150000 км и нямам проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кодът на моята Октавия е AQY. Аз и наливам масло Motul 5 W 40 и го сменям на 15 000 км и нямам проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. до 100 км/ч са на кантар, но нагоре няма шанс.  :)

 

Кой няма шанс,че аз се пусках с един АФН...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бората над 100 няма шанс.Тавана почти го изправих но ще му трябва тенекеджия. С жило на газта е и не знам дали може да се сложи темпомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.