Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте, отскоро съм и аз с Октавия 1 1.8Т. В момента обаче имам проблем. Спрях на бензиностанция и когато дадох отново на контакт фаровете не се включиха. Нямам къси, дълги и мигачи. Ако дам аварийни - светват. Лостчето към мен за дълги - също светват. Смених бушон 2, но не подейства. Какво друго може да е?

Публикувано

Лоста за мигачи, къси и дълги е единственото общо звено.

Публикувано

Така, аз окончателно аварирах във Велико Търново. Установих също така, че нямам чистачки и предни и задна, както и че отоплението на купето не работи - иначе екранчето на климатроника си свети. Задните габарити светят. Сега ще преспя, а за утре ако може да ми дадете идеи за сервиз няма да откажа. Или ако на някой много добър колега от Търново с ВАГ-КОМ му се занимава - обещавам да почерпя. :)

Публикувано

Виж на акумулатора има предпазители, различни от тези в купето под волана.

Публикувано

Другото което ми идва на ум, има един блок с писти на контактния ключ, също дава ядове понякога.

Публикувано

Подозирам клемореда.

Публикувано

Подозирам клемореда.

 

Клемореда е.

Миналата седмица имах същия проблем - никакви светлини освен габарити, никакви чистачки, без клаксон, без парно. Закарах колата при момчетата от Герман и я оправиха.

Публикувано

Проблемът е решен. Наистина се оказа, че е от клемореда - смених си го и всичко тръгна отново. Така че много благодарности за всички, които откликнаха, защото срещу скромната сума от 20 лв за новия чарк (разбира се, не е оригинален, но нямаше къде да намеря такъв), всичко вече е наред. А за идея какво точно да направя ми послужи този коментар:

 

По принцип се сменя много лесно. Махат се двата пластмасови капака зад волана - закрепени са с четири винта - два от долната страна на долния капак и два, които са под волана (трябва просто волана да се завърти леко първо на едната страна - после на другата и отворите се откриват). Самия клеморед също е захванат с две малки винтчета без глава, които трябва да се отвият леко за да се освободи - после се издърпва и се изважда буксата с кабелите. Трябва да имаш по-дълга и тънка магнитна отвертка звезда за махане на пластмасовите капаци и малка права отвертка за болтчетата на клемореда. Не знам дали обясних много добре, но процедурата е доста лесна.

 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.