Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

 

тъй като идва времето за смяна на маслото, днес реших да си запиша час. До тук добре..... обаче цял ден никой не отговаря на телефоните, изключение прави магазина те вдигат ама не могат да помогнат, както се казва  звънете на колегите не ги жалете :fiu: Звън, звън ама никой не вдига.... и така почти цял ден... най-накрая реших, че е може би аз съм в грешка и трябва да отида лично до там за да си запиша час. Въоръжен с  мента, глог и валериан посетих Еуратек Надежда.... и изненада.... сервиза нещо ми се вижда празен /може и поради часа не знам/, приемчиците приемат коли, ама трупат документи на камари, а "любезната" жена дето играе измислената роля да записва часове и са я разположили на едно още по измислено бюро я няма. По едно време се появи, помолих да си запиша час за смяна на масло ... да ама не... въвеждали нова ERP система и системата редовно ги изхвърляла, не им позволявала да записват или те не знаят какво да запишат ......така и не разбрах....

 

С две думи в момента положението в Еуратек е въвеждаме нова система, гаси шалтера ..... :computer:

 

Мислех да избълвам още неща по отношение на отношението на Еуратек, но в крайна сметка пускам темата ако има колеги, който тези дни мислят да ходят натам.....

 

Тъй че имайте го предвид....... 

Редактирано от Ради
Публикувано

Въвеждането на въпросната система е скъпа,сложна и никак небезпроблемна работа,от опит го казвам.Въоръжете се с търпение.Днес и аз попитах дали искат да ми пуснат проформа за авансово плащане на поръчан нов автомобил и ми беше отговорено същото.Щом и пари не искат да вземат,значи наистина имат проблем. :D

Публикувано

Хаха и аз днес звънях, да добавя някоя екстра, но не стана номера. Наистина, внедряването на подобна система е доста теудоемко и сложно, така че нека сме търпеливи.

Публикувано

Но не се и прави тихомълком. Да си вдигат телефона и да обясняват, защо са се изпокрили.

Публикувано

Само да вмъкна още нещо и..... спокойно може да им се даде една разграфена тетрадка, да си вдигат телефона и да записват часове за ремонт, прегледи и прочие.... варианти много.... решение от страна на ЕТ - пълно мълчание, не вдигане на телефона....

А и да не говорим че в България никой не иска да плаща извънреден труд - смяна на система в първи работен ден след дълги празници, в работно време за всички останали.... а и като се замисля от кога са им компютрите в ЕТ Надежда..... май сривове тепърва предстоят.... не всичко се решава само с нова фасада.....

 

Така и не мога да разбера защо в България в повечето случай всичко се прави на гърба на клиента.....

Публикувано

Системата им е такава, че нямат нужда от кой знае какви компютри. Реално ги ползват само за мишка, клавиатура и монитор, нищо повече, разбира се има и изключения. За всичко останало обаче си прав.

Публикувано

Здравей колега,

 

Благодаря за информацията.

И аз по-същия начин тези два дни бях пуснал запитване, но без отговор.

Когато успях да се свържа със сервиза, хората ми обясниха същото. Дори бяха максимално любезно и се опитаха да ми дадът достоверна информация дори без система и компютър.

 

Мисля, че и при теб нещата ще станат - само малко търпение. Това са нормални неща. Хората нямат вина, че са жертва на новите технологии, които могат да будат неуправляеми когато си решът. А все пак смяната на масло не е чак толкова неотложно нещо ;) ще направиш някои друг км на старото масълце,,,!

 

Успех

Публикувано

Хората нямат вина, че са жертва на новите технологии

Понякога оставам с впечатлението, че не технологиите са проблема, а желанието на работещите тях. Не технологиите вдигат телефона за едно просто обяснение

Публикувано

Понякога оставам с впечатлението, че не технологиите са проблема, а желанието на работещите тях. Не технологиите вдигат телефона за едно просто обяснение

Точно.

И е въпрос на организация.

Нова система се внедрява едва след като е тествана и е установено, че работи достатъчно добре (бъгове винаги има).

И не се спира старата докато не се случи горното.

Публикувано

karst, уви, не стоят точно така нещата. Реално колкото и да я тестваш преди да влезне в "production" нищо не е 100% ясно. А веднъж като влезне нямаш вариант половината неща да са в старата система, а другата половина в друга. 

 

Освен това никой няма представа защо и кой изисква този промяна. 

 

А относно тетрадките и другите начини да се свърши работата - съгласен съм, че е въпрос на желание. Лошото е че много често желанието се наказва ;)

Публикувано

Наистина, внедряването на подобна система е доста теудоемко и сложно, така че нека сме търпеливи.

От цялата тема това е най-вярното...

Публикувано

karst, уви, не стоят точно така нещата. Реално колкото и да я тестваш преди да влезне в "production" нищо не е 100% ясно.

 

Затова съм написал "достатъчно добре".

До сега не съм попадал на разработки, които да работят на 100% според желанията на клиента.  :)

Публикувано

Затова съм написал "достатъчно добре".

До сега не съм попадал на разработки, които да работят на 100% според желанията на клиента.  :)

 

Има... Като го направиш само за клиента :D Точно това правя в момента - вътрешна система - тоест ERP - което е много специфично за дадената фирма и друго такова няма и няма и да има :)

 

Поздрави

Публикувано

И за новите коли няма яснота произведени ли са не са ли. Ама сега няма да седна да си разплета чорапите :)

Публикувано

В този сервиз и без да сменят нищо нивото на комуникация с клиентите е на ниво 1992г

Публикувано (Редактирано)

Днес бях по друга работа до ЕТ надежда, работеше си сервиза...!

Редактирано от b3lq7a
Публикувано

Аз пък по тъмна доба си получих проформата за Скаута! :plate_skoda: 

 

П.П.ERP -то ,за което дадохме 250 000 евра е голяма работа-написана за конкретните нужди,както казва колегата по-горе!Трябва да можеш и в бъдещето да гледаш, и назад във времето,без помощта на телевизия Скат,или подобните и  това е бъдещето! :hi: 

Публикувано

Има... Като го направиш само за клиента :D Точно това правя в момента - вътрешна система - тоест ERP - което е много специфично за дадената фирма и друго такова няма и няма и да има :)

 

Поздрави

Това е възможно само, ако клиента знае какво иска ... а това не мисля, че р възможно ;)

Публикувано (Редактирано)

Това е възможно само, ако клиента знае какво иска ... а това не мисля, че р възможно ;)

 

Ако намериш такъв клиент, прати ми го - аз ще си плащам да работя с него! :D

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Публикувано

Ако намериш такъв клиент, прати ми го - аз ще си плащам да работя с него! :D

 

Поздрави

 

:tell_me: - като човек, занимаващ се със същата дейност, те подкрепям с две ръце и два крака!

Публикувано

Само да кажа че към днешна дата нещата се подобряват(поне според мен) отнеха им само 4 часа за пускане на проформа фактура!От понеделник може и да са в ритъм!

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.