Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

покупка на автомобил


kiki_2

Recommended Posts

здравейте  харесъл съм една Шкода Октавия 2000 м3, 2000 год. 115 кс с обикновенна газова уредба , понеже никога не съм се сблъсквал с марката Шкода искам да Ви помоля да споделите вашите мнения за автомобила като цяло , за двигателя, за газовата уредба, ще е проблем ли ,че не е газов инжекцион и въобще всичко което би ми помогнало при избора на автомобил. Какво да гледам като слаби места ?

Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте хора, 

 

Вчера ходих в шоу рум на Skoda за да гледам Rapid 90 к.с. tdi, но реших да пробвам и Octavia...  Тя повече ми хареса и сега съм се наканил тия дни да си купувам Skoda Octavia TSI 1,4 / 150 коня, 6М. Искам да попитам хората, които вече са си купили такава кола за мнение, макар, че си зная, че колата си заслужава. То няма такава возия и комфорт ... Евала!

 

Между другото двоумя се малко между TSI 1,4 и 1,6 TDI :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах два пъти 1.4 бензин и 2.0 дизел. Мои впечатления (лични) - 1.4 се усеща доста по лек,пъргав и балансиран. Избрах дизела по други причини, но мисля че спрямо 1.6 дизел бих взел 1.4 бензин. Проблемът е в надеждността му..уж е нова разработка,не е стария 1.4,но само с времето ще се разбере. В много високите обороти е ми хареса,но в средните е чуден. И икономичен.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми хрумна и нещо друго: 

 

бензин 150 к.с. с оборудване "Селекшън" или безнин 115 к.с. с оборудване "Vision" (като ги гледам цените им са едни и същи) 

 

какво ще ме посъветвате ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин 115 коня е новият 3 цилиндров 1000 куб.см. Аз бих избрал изпитаното.

 

И все пак:

http://m.autoevolution.com/skoda-octavia-adds-10-tsi-with-115-hp-3-cylinder-engine-replaces-12-tsi-107404.html

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Ще гледам да пробвам и двата модела, и като, че ли съм повече за оборудването да е по-високо. 

Значи излиза, че за тия 150 коня няма достатъчно сведения дали са надеждни, така ли да разбирам ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4тси пред 1.6тди е моя избор. Колата ще е с 5год гаранция, за какви проблеми да се мисли. Поредно поколение на 1.4тси ще е, вече веригата с проблемите й я няма, буталата не са като старите, динамичен и с нисък разход. Супер е за парите си. Ще е по-бърз от 1.6дизел.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Ще гледам да пробвам и двата модела, и като, че ли съм повече за оборудването да е по-високо. 

Значи излиза, че за тия 150 коня няма достатъчно сведения дали са надеждни, така ли да разбирам ? 

Не бих казал, че няма сведения. В ютуб следя руснак, който вече е минал над 120х. км и вс е ок с двигателя, а и много други хора в бг, са доволни и не се оплакват :) Така че, 1.4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Ще гледам да пробвам и двата модела, и като, че ли съм повече за оборудването да е по-високо.

Значи излиза, че за тия 150 коня няма достатъчно сведения дали са надеждни, така ли да разбирам ?

1.4, 4 цилиндъра, 150 коня - това казвам по-горе, че него бих избрал аз, пред 1.0, 3 цилиндъра, 115 коня.

1.4 е хубав двигател, не е много малък, лесно се развърта и е приятно еластичен. Мен ме кефи, ако трябва да избера малък бензинов - този ще е. Ако трябва да избера дизел - 2.0, определено.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

1.4, 4 цилиндъра, 150 коня - това казвам по-горе, че него бих избрал аз, пред 1.0, 3 цилиндъра, 115 коня.

1.4 е хубав двигател, не е много малък, лесно се развърта и е приятно еластичен. Мен ме кефи, ако трябва да избера малък бензинов - този ще е. Ако трябва да избера дизел - 2.0, определено.

 

Поздрави

Ако трябва да избираш между двата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да избираш между двата?

 

Не те разбрах... какво точно ме питаш? Ако ще избирам бензинов двигател, и трябва да избирам между 1.0 115 коня и 1.4 150 коня - 1.4 150 коня избирам. Ако трябва да избирам бензинов или дизелов - 100% ще е дизелов пак :) 2.0 дизел 150 или по-мощния - друго не ме интересува, ако трябва да е дизелово и трябва да избера хубав двигател - 2.0 дизел е единственото, което бих избрал за мен да карам. :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те разбрах... какво точно ме питаш? Ако ще избирам бензинов двигател, и трябва да избирам между 1.0 115 коня и 1.4 150 коня - 1.4 150 коня избирам. Ако трябва да избирам бензинов или дизелов - 100% ще е дизелов пак :) 2.0 дизел 150 или по-мощния - друго не ме интересува, ако трябва да е дизелово и трябва да избера хубав двигател - 2.0 дизел е единственото, което бих избрал за мен да карам. :)

 

Поздрави

Аз след 30ката реших да е Шкода, исках 1.8 или двойка бензин, но не мога да чакам. Последно избирах м/у 1.4 TSI vs 2.0 TDI и взех дизела. Но минах през няколко дилеми къде нафта да заредя, няколко регенерации и като човек свикнал на бензин взех да се чудя дали не сбърках с моето 'нормално' каране. Но че двигателя ме кефи много като тип каране и поведение спор няма..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз след 30ката реших да е Шкода, исках 1.8 или двойка бензин, но не мога да чакам. Последно избирах м/у 1.4 TSI vs 2.0 TDI и взех дизела. Но минах през няколко дилеми къде нафта да заредя, няколко регенерации и като човек свикнал на бензин взех да се чудя дали не сбърках с моето 'нормално' каране. Но че двигателя ме кефи много като тип каране и поведение спор няма..

 

Просто го карай... Колкото кара хуй-дайката и тая толкова ще я караш, повярвай ми :) Нищо не се знае, може след две години да я смениш с друга... затова карай просто, спри да ги мислиш нещата... казах ти - супер е машинката, двигателя е супер, регенерацията пък ти е най-малкия проблем :) просто зареждай си нафтичката, карай си колицата, не се вглеждай толкова колко пъти се регенерира и какво точно се случва... Спазвай каквото предписват и след 3-4 години нова :) Това е.

 

Щом те кефи, значи нямаш грижи други. Докато си в гаранция, знаеш как е, не те бОли нищо :) Това ще излезе по-здраво от и30-ката, ще видиш.

 

Намери си хубава добавка и слагай в горивото. Не са скъпи - има по 20лв на Ксенум/Xenum (стига за 4-5 резервоара), намалява циклите на регенерация значително :) Просто няма друг вариант. Отделно, колкото и да е зает човек, все ще се намерят 20-тина минути да я изкараш на околовръстното или на някоя права отсечка, слагаш трета, не бараш предавките и само газ - малко да се продуха...  Това нещо съм го правил всяка седмица по веднъж и EGR-a ми на 90 000км светеше, пък други казват, че на 70-80 000 е пълен със сажди... просто тия дизели искат каране, не да стоят в гаража...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто го карай... Колкото кара хуй-дайката и тая толкова ще я караш, повярвай ми :) Нищо не се знае, може след две години да я смениш с друга... затова карай просто, спри да ги мислиш нещата... казах ти - супер е машинката, двигателя е супер, регенерацията пък ти е най-малкия проблем :) просто зареждай си нафтичката, карай си колицата, не се вглеждай толкова колко пъти се регенерира и какво точно се случва... Спазвай каквото предписват и след 3-4 години нова :) Това е.

 

Щом те кефи, значи нямаш грижи други. Докато си в гаранция, знаеш как е, не те бОли нищо :) Това ще излезе по-здраво от и30-ката, ще видиш.

 

Намери си хубава добавка и слагай в горивото. Не са скъпи - има по 20лв на Ксенум/Xenum (стига за 4-5 резервоара), намалява циклите на регенерация значително :) Просто няма друг вариант. Отделно, колкото и да е зает човек, все ще се намерят 20-тина минути да я изкараш на околовръстното или на някоя права отсечка, слагаш трета, не бараш предавките и само газ - малко да се продуха... Това нещо съм го правил всяка седмица по веднъж и EGR-a ми на 90 000км светеше, пък други казват, че на 70-80 000 е пълен със сажди... просто тия дизели искат каране, не да стоят в гаража...

Прав си, Shaft, трябва да спра да ги мисля. Благодаря!

 

П.п. много доволен засега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, твоя филм беше дълъг и с много серии.

Сега, ако седнеш зад волана и караш с усмивка на лицето - това е твоята кола.

При това положение си търси ново предизвикателство, това с колата вече си го преборил.

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав, трябва да си намеря друго предизвикателство, прекалено много време отделям все още за колата в четене.

 

То това не е лошо по принцип :D ама, ако я мислиш "дали ще изкара, дали ще се строши, дали ако еди какво си" - по-добре не чети, наистина почвай нещо друго да търсиш за "борене" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.