Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Двигателя е 1.9 тди агр. Колата изведнъж изгасна в движение, пробвах я на стартер докато бях по инерция - не запали, като й набих трета скорост запали веднага. Спрях, пробвах я 3-4 пъти и си палеше без проблем. Сутринта не можах да я запаля, върти ''на сухо''. Дръпнахме я и пак си запали без проблем и след това без замисляне на стартер си палеше от четвърт. Реших да я поразходя и да я понатисна малко повечко(вървеше си нормално), но изведнъж заби муцуната с около 130 км/ч на 5-та. Освободих от скорост и веднага изгасна, вкарвам на скорост и пак запалва, но се мъчеше да гасне и така няколко пъти докато тотално отказа да запали с около 100 км/ч на 5-та просто си намаляше и ме остави посредата на пътя на оживен булевард, по - тъмно, където хвърчат като ненормални. Дръпнахме я до вкъщи, по - пътя се опитах пак да я запаля на скорост, но не запали.

 

Във ваг - ком не изкарва никакви грешки. Цедката в резервоара е проверена - чиста е, смених едно уплътнение, но без резултат. Подадох директно гориво към тръбите на помпата, за да изключа проблем с горивния филтър - без резултат, смуче си гориво, но не пали. Проверих електромагнитния клапан на ГНП, работи си. Клапа за меко гасене - изправна. Съмнявам се за електрониката на ГНП или за умната дюза, но не знам как да разбера кое от двете е....

Публикувано

Не е "умната дюза".

Публикувано (Редактирано)

Както и предполагах. Остава ГНП, като вариант. Обмислям направо да заменя помпата с втора употреба, с пъти по - изгодно излиза отколкото ремонт на старата. ГНП от 110 коня asv/ahf/afn става ли да я мушна в 90 коньов мотор?

 

П.С. Лампата на подгрева светва при контакт - изключва се и проблем с реле 109...

Редактирано от Mahorec
Публикувано

датчик на коляновия вал е проблема,същото го играх с една ибиза само че 110 коня

Публикувано

Не трябва ли да запише грешка, ако е датчик на колянов вал?

Публикувано

грешка не излиза на диагностика 

Публикувано

Когато въртиш на стартер и не пали,стрелката на оборотомера мести ли се?

Публикувано

Не се мести стрелката на оборотомера...

Публикувано

С моята /О1,98г.,1,9 тди,АHF/имах подобен прблем и се оказа студена спойка в релето за управление на мотора/ако не се лъжа 109/.

Публикувано

Много малко вероятно е проблема да е в помпата. Не бързай да я пипаш.

Публикувано

Електрически проблем.... или някое реле....?

Публикувано

Отвори и провери това реле /109/ за студена спойка.Това не се лови от диагностика, защото е все едно че си изгасил с ключа.

Релето не е проблем да се отвори и да се видят спойките /при мен се вижваше ясно студената спойка/.

Публикувано (Редактирано)

Отворих и проверих реле 109 и не изглеждаше да има студени спойки, но след като го сложих обратно и пробвах да запаля светва лампата на абс-а докато въртя на стартер.(за да махна 109, първо махнах 377 за по - лесен достъп) Реших да проверя за грешки, но не ме пусна в енджин контролера(не го намира). Вадих ги и ги слагах обратно (109 и 377) но без резултат...

Редактирано от Mahorec
Публикувано

И да е било здраво релето /109/ май вече не е, след намесата ми.... :D Ще го сменя и ще видим какво ще стане.

Публикувано

Така е най-добре и ако не се лъжа не е скъпо. 

Публикувано

Колеги извинявам, се че се включвам абсолютно неподготвен но уточнявам, че не разбирам от коли  а само попрочитам тук там да знам какво карам :) Та въпроса ми е Октавия 1 и Октавия 2 имат ли ГНП.До колкото съм чел /пак казвам, че не разбирам нищо/ ГНП имат комон реайл системите а Октавия 1 и 2  били с помпи на самите дюзи за това било и помпа/дюза. Моля ако бъркам или ако е смешно включването ми да ме извините но искам да си го изясня за себе си за да знам какво карам все пак.

 

Благодаря предварително.

Публикувано

Октавия 1 имат ГНП с изключение на моделите помпа-дюза, които имат тандем-помпа. Октавия 2 са помпа-дюзи и комън рейл. Комън рейл имат помпа за високо налягане.

Публикувано (Редактирано)

Не е от реле 109, изпробвах го на друга кола и няма проблем. Вече мога да влизам във Ваг - ком, сигурно защото махах акумулатора. 

Забелязах, че когато е на контакт N75 не се чува да щрака.

Редактирано от Mahorec
Публикувано

Не е задължително да щрака....

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Проблема е решен с възвратен клапан преди горивния филтър.

Публикувано (Редактирано)

Оказа се, че връща нафтата в резервоара, но не през маркуча за обратната нафта, а от другия и точно на него е монтиран възвратния клапан. Сменени са гумените маркучи на дюзите и нов горивен филтър + една подгревна свещ и сега докато й покажа ключа и пали. 

Редактирано от Mahorec
  • 3 месеци по-късно...
Публикувано (Редактирано)

За цялата тази работа се оказа, че аз съм си виновен, но съм забравил да кажа...  :blush: След смяната на горепосочените чаркаляци пак си правеше мизерии след известно време! След внимателен оглед на сондата в резервоара, стигнах до извода, че самата сонда трудно се пълни с гориво.Оказа се от гуменото уплътнение, което съм сменил в сондата, която е в резервоара - поне 3 пъти по дебело е било от оригиналното, така поплавъка, който ''регулира'' от къде да смуче нафта в зависимост колко има в резервоара (дали ще е от дъното или по нагоре) беше буквално притиснат в затворено положение без никакъв ход заради дебелото уплътнение.Така запушваше долната част на сондата и не може да дърпа гориво. Когато пълня резервоара, дебелото уплътнение запушва горната част на сондата и вътре влиза гориво само след дълъг престой. И понеже има въздух в сондата, защото не е пълна с гориво и връща същото от ГНП и горивния филтър в резервоара..... и аз си въртя на стартер като гламав.... и по - някаква случайност ако запали я карам не повече от 20-30 км. и гасне, защото изгарям по - бързо нафтата в сондата, отколкото тя се пълни! Не знам дали стана ясно :D но след махането на това уплътнение - всичко заспа, сега съм без него и проблеми няма - смуча директно от дъното на резервоара. ;) А от възвратния клапан имаше ефект 2-3 дни и започна да пропуска в двете посоки...

Редактирано от Mahorec

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.