Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно първо палене под нулата !!! ПОМОЩ.


shkodilak

Recommended Posts

1.9 TDI 101кс.2002 г.

Направиха ми ремонт на глава. Разпред.вал. повдигачи. Ремонтни комплекти на помпа дюзите и едната дюза. Смених подгревни свещи и мостовият кабел. Релето работи защото подгрява различно според темп.

Сменен клапан на горивният филтър. Сложени допълнителни възвратни клапани на горивопровода. И нищо. Падне ли темп.под нулата и сутрин въртя по 5 мин докато запаля. Много тъпо защото преди ремонта беше чакмак. Топло ли е също пали от раз....но на минусови темп. Не става !

Много тъпо защото не се сещам от какво друго може да е освен от сменената дюза. Но каква е връзката с температурата. Дали няма някакъв температурен датчик. Моля помагайте колеги. Грижа си се за колата добре. Дадох 1000 лв. За ремонти.....и не ми пали на студено. Ще откача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майсторът който го прави го беше синхронизирал на нула,и пак така правеше. После смени болтовете които държат дюзите. Били се разтягали от пренавиване и после каза че бил чел и го презацепи на минус нула и пет микрона. Нищо не разбирам. Но гледам да правя нещата както трябва. Нищо не съм си спестил......и за това се ядосвам толкова.

Ако имате някаква идея или ви се е случвало моля споделяйте !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е така както си изброил дизелов агрегат в сумата от съставните му части, чак ти се радвам, защото повечето бръмчът тропат-лопат и се правят на бързи и немощни докато не изпаднат колелата и после следващата така на всеки горе доле 2-3 годинки... Хвала на тиез Шофери... Та, мойто предложение може да ти се стори и глупаво, но поне не ти коства нищо да опиташ. Особено конкретизирайки първо палене на минусови, искам да те попитам обмислял ли си вариянта от прекалено некачествено гориво с неизяснен привидно лигитимен източник да ти дава проблем на студен мотор. И също така препоръчвам горещо на всички колеги, не само на теб, без значение нова-стара, периодично през 1-2 сезона ултразвук на гориво-подаващите впръскватели... Вярно 3-40 лв. е не отнема повече от половин ден, но резултата напълно съм сигурен, че ще е красноречив относно нашенските петролни луекета и крайно положителното впечатление от привидно простовата процедура, но крайно ефективна относно надеждноста на  двигателя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз бях решил точно това да правя. Старата ми дюза,оригиналната ми е в багажника. Да я пратя за рециклаж. Лошото е че е 150 лв. После още 50 лв. Да ми я сложат. А ако трябва да правя и другите 3 бр....ужас. Иначе почистващи добавки бухах та знае ли се....А що се отнася до палене при минусови темп. При 0 градуса пали почти от раз с малко замисляне....при -3..пали с притрисане и бял дим от ауспуха....а при -8-10.....много въртене.....и пак бял дим от ауспуха. Ако ме насочите към добър дюзаджия ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгряващите свещи работят ли? Бих започнал от тях. След това бих сипал друга нафта. Започни от по простите неща. Успех и весели празници!

Да добавя.

Лесен начин за проверка на свещите е при подгряване да включиш плафон за осветлението на купето. Товарът е голям и видимо намалява светенето му!

Или най-добре свестен майстор. Защо не продължиш с тези, които са я ремонтирали.

Редактирано от stocher
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи изобщо не подгряваш. Трябва да се види схемата или някой да сподели наготово, трябва да има предпазител и реле. При всяко положение е бушон за много ток. Не можеш ли да измериш съпротивлението на реотана на всяка свещ!? Може да издумкали и четирите.

Всички ел.вериги са защитени с изключение на акумулатор и генератор, поне така беше до преди време ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весела коледа на всички колеги !

Намерих бушона който е върху акумолатора. Здрав е. И четирите свещи са сменени преди месец. Остава варянта мерене аджаба идва ли въобще ток до тия пущиняци. Но щом не е кабела. Не са свещите. Не е бушон. Не ми го побира акъла какво може да е. И лампата на таблото работи различен интервал от време според темп. Което предполага че и релето работи. След празниците ще я оставя да нощува в сервиза и дано покаже на компа какво се случва. Ебати проблема. Ако и тогава не се оправят нещата ще я продавам. Много ми е мила. Страхотно си я гледам,но рискът да ме остави на ски пистата след като съм карал 5 часа е неприемлив.!!!!!

Още веднъж весели празници и ако някой се сети нещо да пише. Ако пък отстраня проблема своевременно ще пиша аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради големите тоци за свещите, би трябвало да има реле, както колегата по-горе е написал.

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали релето за време и релето на свещите са едно цяло, та да вярваш на лампата на таблото.

Порови във Фолксваген форума, може да излезе нещо. Иначе с майстор е най-добре, гледай като си я вземаш температурата да е под нулата и двигателя студен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, имах точно описания проблем на друг автомобил (не шкода). Пробвай както са казали колегите с простите неща. Сложи една 12В крушка на подгревните свещи и виж дали ще свети като подгрява.

Моят проблем бе, че след смяна на четирите свещи с нови и работещи колата започна да се дъжи по описания начин. След като аз се заех накрая, установих, че уж новите свещи са с около 10мм по-къси от необходимото и дефакто недостигат до горивната камера и подгряват нищо, а иначе здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да е изгоряло тъпото реле на свещите и пак да свети лампата на таблото. Чета че е реле 109. Под волана. И ако е то като я вържат на компютар ще си покаже ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам представа, дали ще покаже на компютър. Мисля, че спомена колата е 2000-2002г. Как се управлява двигателя, дали свещите са по външна температура или по време!? През годините дизелите бяха различни, с една свещ, свещ на всеки цилиндър по време без значение температура и т.н. За да правиш някакви измервания трябва да ти е ясен принципа на действие на твоя автомобил.

Колега по назад спомена за пробна лампа 12в. Пробвай дали идва напрежение на свещите. От там по цЪКането или звука с помощник ще се ориентираш кое е релето. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 огледай щуцера на тандем помпата дали не се е разбил от него губи вакуум и дали не капе нафта от нея

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.