Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за захранването в буксата на запалката


Andro73

Recommended Posts

Колеги при мен има винаги захранване (при заключен автомобил,дори при престой няколко дни)та въпросът е дали

може да се програмира при заключване или при заспиване на комфорт модула или евентуално по друг начин да няма захранване (включил съм видеорегистратор и винаги работи или трябва да вадя буксата).

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен запалката се изключва 10-15 мин. след връщане на контакта. Това на Октавия 2000г. преди фейслифта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно. При мен също винаги има ток там. Даже се притеснявам ако зареждам телефона си преди да съм запалил колата, да не би да ми "издърпа" и падне акумулаторът :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обобщя,има и по двата начина свързани:

1.Изключва след определено време и примерно не може да оставиш телефон да се зарежда ако контактния ключ не е на първо положение при което и радиото работи.

2.Винаги има захранване ,може да се ползва за хладилник в багажника примерно да си работи дори при заключен автомобил и включена аларма.

Въпросът е дали може да се препрограмира ,а иначе с преправяне на инсталацията е ясно че ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен със супърб-а винаги има захранване и не ми допада много много, ама...

Те при мен са 3 букси за запалка, но съм тествал само тази при шофьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е написал колегата по-горе няма какво да се програмира. От запалката през предпазител и към акумулатора. Начина е да преместите запалката от реда предпазители, на който има захранване винаги, на този на който има само при запалена кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да се направи с реле за време и контактор, но трябва да имаш поне бегли познания по електротехника.Едва ли може да се програмира.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем решен.

След като свалих таблото с бушоните отстрани вляво и отделих на отделен бушон със захранване минаващо през първата позиция на контактния ключ(така е захранено и радиото)и сега всичко се пали и гаси само през контактния ключ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем решен.

След като свалих таблото с бушоните отстрани вляво и отделих на отделен бушон със захранване минаващо през първата позиция на контактния ключ(така е захранено и радиото)и сега всичко се пали и гаси само през контактния ключ.

Не съм запознат с инсталацията, но прекарвайки запалката през контактният ключ, не поражда ли опасност при включване на по-мощен консуматор самата контактна система на ключа да не издържи?

 

Предполагам контактната система на ключа да е оразмерена правилно (но все пак не е направено фабрично) или товара не преминава през ключа, а само оперативна верига на някое реле, което от своя страна захранва запалката?

 

Питам всичко това, във връзка с включване на хладина чанта, която е по-мощна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че ще има проблем. Една хладилна чанта ти е около 60W което са 5А Може и да си сложиш реле, но то ще е само за твое успокоение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат с инсталацията, но прекарвайки запалката през контактният ключ, не поражда ли опасност при включване на по-мощен консуматор самата контактна система на ключа да не издържи?

 

Предполагам контактната система на ключа да е оразмерена правилно (но все пак не е направено фабрично) или товара не преминава през ключа, а само оперативна верига на някое реле, което от своя страна захранва запалката?

 

Питам всичко това, във връзка с включване на хладина чанта, която е по-мощна?

Не би трябвало да има проблем,аз и без това не ползвам хладилна чанта,но винаги​ може е да се сложи малко по-голям бушон.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.