Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Затъмняване на стъкла


tupalkapet

Recommended Posts

Колеги някой ползвал ли е готовите шаблони от тази фирма?

 

https://tintcom.com/bg/Skoda-c287

 

Пасват ли добре, усеща ли се по-малко напичане вътре и ако някой го ползва от по-дълго време да сподели дали избледнява с времето.

 

Насочил съм се към най-светлото (50%), все пак не искам да нямам видимост назад, а да понамаля жегата в колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • tupalkapet

    11

  • sauber

    9

  • b3lq7a

    8

  • zloQQ

    5

Най-много писали в темата

Работата е елементарна, дори и аз се навивах, но така и не ги пробвах. Ако ги тестваш, колега - да кажеш! Иначе, тайната е в чистите стъкла, якото мокрене и сешоара - всичко друго е елементарно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цената е от 65 до 80 за комплект задни за комбито.

А и тези от 80 по-добри ли са? Уж всички били Хамерикански...

Колкото до монтажа Шафт е прав, чисти стъкла и без бързане, преди години го правих на стария пасат, но беше от ефтинджосите и след 2,3 години избледня, след 5 въобще не си личеше че има фолио.

Редактирано от tupalkapet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е елементарна, дори и аз се навивах, но така и не ги пробвах. Ако ги тестваш, колега - да кажеш! Иначе, тайната е в чистите стъкла, якото мокрене и сешоара - всичко друго е елементарно.

Понякога се налага разглобяване на корите,да се извадят стъклата.

Някои са с форма на паница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фабия 1 - комби, слагане и фолио отзад, включително вратите т.е. на 5 стъкла през 2010 ми излезе около 200 лева. До момента фолиото не е мръднало.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам че го бутате към Llumar, не е лошо фолиото ама не е евтино. Имам 2 коли правени с такова, цените на всяка от тях бяха над 350лв.

Сега на Октавията сложих Global , американско с не по-лоши показатели от Llumar-a, поне на хартия, Дори го дават по-устойчиво на надраскване. А Llumar-a ми се надра на едно място доста и много ме дразни :)

Карам Global-a вече над 2 години и не е мръднало, цялото комби Октавия 1 ( всичко без челното стъкло) ми струва 250лв ето при този човек:

 

http://dmp-folio.weebly.com/

 

Доста добре се справи, но имаше малка издънка с мойта кола,а няколко пъти се похвали че може да маха старо фолио от задното стъкло с реотаните без да ги разваля.

За беля точно на моята кола след като монтира на всички стъкла се оказа че имаше голям косъм под фолиото на задното стъкло. Смени ми го без пари, но един реотан сега не ми работи. Реално колата ми беше съвсем нова придобивка и не мога да гарантирам че е по негова вина, но съм почти 100% сигурен че е така.

И въпреки всичко, слага качествено, на добри пари и работи с добри материали.

Октавията ми е с тонирани стъкла от завода, отпред съм още с Global фолио 70% ако не се лъжа, на задните врати и назад съм с 95%.

В колата е 100 пъти по-добре откъм температура, УВ лъчи и т.н., но не съм и очаквал друго след Llumar-а.

Вечер се вижда достатъчно дори през задните стъкла отвътре-навън.

Редактирано от ivogiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавията ми е с тонирани стъкла от завода, отпред съм още с Global фолио 70% ако не се лъжа, на задните врати и назад съм с 95%.

 

 

 

Искаш да кажеш, че отпред си с 30% пропускливост, а отзад с 5% ли?

Не е ли много тъмно и тези с фуражките не се ли заяждат за предните стъкла...

Качи някоя снимка ако е удобно, че ми стана интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.facebook.com/folirane/?fref=ts

 

 

Провери този. Работи с Лумар, ако е обикновеното, не секюрити(против чупене на стъкло) е 250 до 300лв за задните всички, материал с работа. За предните до 35% е позволената пропускливост, конкретно този има уред за мерене и може да ти каже какво можеш да сложиш. 

 

Лумара не се драска лесно, ако трябва да се сравни с на 3М е по-устойчиво. И на 2те съм със секюрити фолиа на Лумар, на октавията е на 8год и не е избледняло. 

 

На о2(хечбек) задния сам няма да можеш да го сложиш, голям и с кофти овал е. Зорят му се повечето фолиаджии. Имаше един шаркифолио, сега гледам много ходят при него, може да се научил, така се изака на моята и после го сменях. Поне ми върна парите и бързо го свалих, не се развалиха реотаните. Кори не се свалят, с пластмасова карта се подпъхва фолиото за страничните става дума.

 

 

 

YSL1wrSzqnj.png
088 471 4265
xAu99DH6z6z.png
Обикновено отговаря в рамките на ден
YSL1wrSzqnj.png
088 471 4265
xAu99DH6z6z.png
Обикновено отговаря в рамките на ден
Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко пари струват шаблоните, но...Скоро писах на Шарки фолио (или нещо от сорта, много хора ми ги препоръчаха). Исках задно стъкло + двете странични задни. С най-хубавото фолио и труд беше 180 кинта. Което си е ок цена.

Това е много пипкава работа и е определено за сръчен човек. Ако не си сред тях (сръчните), по-добре не си губи времето. Особено ако искаш да стане като хората! :)

Ако искаш да си чоплиш по колата и ти се занимава - давай смело!

 

Колкото до фуражките, те могат да се заяждат колкото си пожелаят. Докато не направят тест за светлопропускливост (нямат апарати за целта към момента, а надали и ще имат скоро), могат да го папат.

Между другото, по новото изменение на ЗДвП, за граница на светлопропускливостта се приемат стандартите от евро директива. А в евро-директивата пише, че минимума светлопропускливост за автомобилно стъкло трябва да бъде 70%. Но отново, това подлежи на измерване (което е невъзможно към момента).

 

Мен друго ме интересува. Никога не съм притежавал автомобил, на който предните странични да са затъмнени. Бих искал да си ги направя слабо затъмнени. Някой колега да каже - Има ли проблем когато стъклото е мокро, през нощта или пък е мръсно? От гледна точка на видимост ме интересува? Много зле ли става или?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено стандартните стъкла са точно на тази граница от 70% или нещо близко до нея.

Тя е направена заради тях, да знаят производителите на стъкла какви стъкла да правят, а не заради лепящите фолио.

Така че имайте го предвид като лепите фолио по предните стъкла. В повечето случаи отпред би могло да се сложи само термозащитно или секюрити фолио, без грам затъмняване.

Друг е въпроса как фуражките ще го измерват, но със сигурност ще е тема за големи разправии (чувам, че правят такива за затъмнени задни стъкла, заради последните промени в закона, ама инфото не е потвърдено).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като пишеш "като лепите фолио по предните стъкла" оставам с впечатление, че грешно тълкуваш директивата. То се отнася до всички автомобилни стъкла. Предни, задни, странични и т.н.

Не знам по другите държави как е решен този въпрос. Ако наистина "фабрично прозрачно" стъкло е със пропускливост от 70%, то има маса автомобили в Европа, които са за бой.

Темата е доста широка. По принцип вълната на заяждането даже премина. Не знам дали ще има втора. Бях свидетел на няколко автомобила, които бяха спряни на пътя от движение заради тъмни стъкла. Естествено, на следващия ден бяха пуснати отново, а на някои познати, на които им се занимаваше да водят осъдително дело срещо КАТ, даже им се плати и по някой лев...

Почти няма автомобил на Народното Събрание, който да не е със изцяло затъмнени стъкла. На МВР също има доста такива автомобили. Първоначално се оправдаха, че те били "със специален режим на движение", което естествено е поредната катаджийска тъпотия, тъй като нито технически, нито законово специалният режим на движение има нещо общо с тъмните стъкла.

Но както не пропускам да напиша винаги, когато става въпрос за КАТ - ДГД за тях. Хората се държат като отвързани по улицата, те се заяждат за шумни гърнете и стъкла. Или иначе казано, цялата къща гори, а те викат "Малеее, пердетата се стопиха".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не е за всички, а точно за предните странични беше ограничението от 70%, за челното беше и по-малко.

Пропускливостта се мери от вътрешната страна, т.е. колко светлина влиза в купето. Колите които са фабрично затъмнени от вътре на вън (т.е. от вън не виждаш вътре), не пречи от вън на вътре да са отново 70%.

 

Доколкото помня БМВ форума бяха правили един ивент, точно покрай промените в закона, заедно с представители на ЛЛумар, и точно там се коментираше, че предните стъкла, дори и да са прозрачни, са фабрично ограничени с някакъв %, така че като сложиш фолио 70% пропускливост, не означава, че си спазил закона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко пари струват шаблоните, но...Скоро писах на Шарки фолио (или нещо от сорта, много хора ми ги препоръчаха). Исках задно стъкло + двете странични задни. С най-хубавото фолио и труд беше 180 кинта. Което си е ок цена.

Това е много пипкава работа и е определено за сръчен човек. Ако не си сред тях (сръчните), по-добре не си губи времето. Особено ако искаш да стане като хората! :)

Ако искаш да си чоплиш по колата и ти се занимава - давай смело!

 

Колкото до фуражките, те могат да се заяждат колкото си пожелаят. Докато не направят тест за светлопропускливост (нямат апарати за целта към момента, а надали и ще имат скоро), могат да го папат.

Между другото, по новото изменение на ЗДвП, за граница на светлопропускливостта се приемат стандартите от евро директива. А в евро-директивата пише, че минимума светлопропускливост за автомобилно стъкло трябва да бъде 70%. Но отново, това подлежи на измерване (което е невъзможно към момента).

 

Мен друго ме интересува. Никога не съм притежавал автомобил, на който предните странични да са затъмнени. Бих искал да си ги направя слабо затъмнени. Някой колега да каже - Има ли проблем когато стъклото е мокро, през нощта или пък е мръсно? От гледна точка на видимост ме интересува? Много зле ли става или?

8год съм с 15 или 20% допълнително затъмняване на предните прозорци на о2ката. Няма запотяване, не са се надрали, не са исветляли или рязлепили, освен термо има и голям шумоизолационен ефект. Само задния кучето го скъса малко с лапа... Малко над законното е, отива към 50% и да не викам дявола, но проблеми в БГ и Европа(Йетито освен в Гърция другаде не е ходило и то от 2год е с фолио и на предните, но тая с това фолио има 1/3 от пробега си от нова, сега е на 105х км) не съм имал. За Шаркифолио казах по-горе, вече може и да се е научил, но аз не бих повторил. Лумар е по-трудно за слагане, по-дебело и си иска нагряване при поставяне. Сега искам по-тъмно, но моето е секюрити и нямя сваляне, за жалост. Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че отпред си с 30% пропускливост, а отзад с 5% ли?

Не е ли много тъмно и тези с фуражките не се ли заяждат за предните стъкла...

Качи някоя снимка ако е удобно, че ми стана интересно.

Mоже и да греша, май ми предлагаше да сложа 70% както беше личната му кола, но аз избрах 50% за отпред.

Няма никакъв проблем за видимостта, никой не се е заяждал.

Но и предвид това че отзад е абсолютно непрозрачно, има доста голям контраст с предните и реално не се набиват толкова на очи.

Ето ти снимки да видиш как е:

IMG_20151222_102240_zps4dmpbjs0.jpg

IMG_20151222_102203_zpsgikf5m4k.jpg

IMG_20151222_102153_zpsurf3uxsz.jpg

IMG_20151222_102250_zpsde1bvt34.jpg

Отвътре е много приятно, реално мога да карам и без слънчеви очила при силно слънце. Не те пари слънцето, не ти избелява интериора, не се нагрява толкова вътре лятно време - направо няма минуси. Аз реално затъмних отзад на 95% заради малкия.Предишните ми коли винаги съм ги правил с еднакво тъмно фолио на всички стъкла, защото не ме кефеше разлика между стъклата. Но честно казано никак не съжалявам как се получи и какъв ефект има.

Редактирано от ivogiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимките...

Наистина се е получил контраст и не се набива толкова на очи. Аз от известно време се замислям като си сложа фолиото да направя и колонките между стъклата с черно фолио за да се слеят в една линия стъклата. Пропуснах да кажа, че и моята е сребристо комби О2.

Редактирано от tupalkapet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение е, но според мен това с колонките е цигания.

На всичкото отгоре рано или късно фолиото ще вземе да се отлепва и циганията ще лъсне с пълна сила.

Просто си затъмни стъклата и се наслаждавай на ефекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз давам препоръка за човека препоръчан от @ivogiev От миналата пролет съм с фолио 80% или 20% пропускливост и съм много доволен. Фолиото е Global.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мисля да затъмня малко, но се чудя все още колко % да сложа на задните джамове. Не искам да има голям контраст между предни и задни. Като цяло видях как изглежда Октавия 3 направена с 30% на предните и 85% на задните - хареса ми. Колата беше и цялостно направена със синьо фолио - мат. Чудна картина! Но пък моята е някъв цвят, антрацит сиво и се знам как би седяло с тези %-и затъмнение. Гледах и мостри на стъкла - 65% ми изглежда пък доста светло за отзад, а 85% пък ми тъмнее. За отпред ще е максимално позволеното от закона - 30%, ама назад... Ходих до "bulaki" - Борис, който има тема тук в която е обяснил т'ва-онова за фолиата. Синята Октавия 3, която видях фолирана беше неговата. Цената която ми предложи - 350 за стъклата. В интерес на истината, не сме обсъждали марка на фолиото, но четейки темата му тук, предполагам, че ще е с такова, което внасят те. Както и ще има гаранция и разбира се ще го застраховам в последствие. Фарове и стопове също правят - 100 за чифт. За сега фаровете няма да пипам, че са си черни, но ще затъмня леко стоповете + светлоотразителите на бронята. Някой дали знае страничка на която да може да се види как седят различно затъмнени стъкла на различни цветове коли? Като разни сайтове за джанти, където може да ги сменяш и да придобиеш чисто визуална представа за бъдещата интервенция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да изпраскам поне 85% отзад. Да си стане класическа баничарка. На старата беше толкова и с все щорите, горе долу отпада нуждата от кичене на одеала :)

 

В интернет да гледаш "мостри" за пропускливост е безмислено, на живо няма нищо общо. Отделно, че и наживо околната осветеност пак е грамаден фактор. Отделно 85% на една фирма няма общо с 85% на друга... Отделно зависи и колко и какъв спектър ти е заводската...

 

Абе докато не го налепиш... нищо не можеш да предвидиш. После пък е късно :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, моята октавия е същия цвят като твоята. Сложил съм фолио с леко синеещ цвят. За отпред - 20-ина % е, 85% задни странични и 70% заден. Задния, ако е повече на тъмно не е съвсем ОК вечер. Около 20% е фабричното на стъклата и с 30% допълнително, ако вкарат измервателни уреди може да имаш проблеми. По закон сега дават до 35% общо. 

post-7686-0-90359900-1491549062_thumb.jpg

post-7686-0-30927500-1491549078_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, Цецо, аз я гледах неговата Октавия ама тя пък е синя. Иначе готино седеше. Разбрахме се да се чуем около Великден, че до тогава няма шанс да се класирам. След т'ва ще я правя. Ако не бързаш - виж как ше стане и ако ти хареса - мятай. Аз нямам нерви да лепя сам...както и опит. По-добре едни 350 да дам и да си имам гаранция и да ми е ОК :)

Иво, супер ми изглежда на снимките. Иначе за предните - ще са общо на максимално разрешеното. Не да сложа 30% след като имам вече 20 или там колкото е. Т'ва за задния джам е добра идея. Ще видя, може и аз така да направя, макар че карам на странични огледала в 95% от времето, а и тоя парктроник мрънка нон-стоп да ме подсеща да внимавам.

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.