Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

TPMS работи , но как?


The Best Forman

Recommended Posts

Днес хванах "плодовата" магистрала и хоп на първия завой светна индикацията за налягане в гумите , а по пътя един Шел без въздух . Оказа се , че при монтажа съм рабъркал гумите - предна лява и задна дясна по 1.7 , а другите две по 1.8 (не са помпани от ЕТ) ... направих ги на 2.1 и четирите , индикацита продължи да свети , по дисплея на Суинга се появиха цветове :)

Нулирах ръчно , но се зачудих няма ли някаква опция за автоматична синхронизация ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма автоматично нищо освен следенето на налягането. Като ги напомпаш, палиш, натискаш и държиш копчето докато светне (при мен на километража е индикацията) и писне и си готов. Т'ва е "сетването". След това, ако има промяна в налягането - ще те известява.

А къде е тая "плодова" магистрала бре? На кое викаш така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходил е човека при нашите хора от Пловдив, да хапне Пататник в кръчмата с живите риби, а на мен не ми е звъннал. Жив егоист :P

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aaaa в Македония, жените са много люти и налитат на бой, добре че не си се обадил, а и кажа че пържолата е студена, ще ме гони с точилката... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи с оборотите на колелата. Когато е различно налягането са различни оборотите, обиколката на т'ръкалата става различна и явно с датчиците за ABS ги хваща и цвърчи.

Можеш да го накараш да млъкне и без да помпаш, просто му казваш, че така си те кефи, и колата започва да следи тези параметри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, TPS-а трябва да се "сверява" след всяко помпане. Иначе почва да се "сърди". 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва са се нулира при всяка смяна. Не го нулирам на нито една от колите и никъде не се оплаква, но гумите са еднакъв размер.

 

ПП: въпреки, че когато сменях различни джанти като големина пак не пищеше, а хващаше разлика от 0,1-0,2 бар.

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си чета инструкцията от производителя, а тя казва:

 

 

Always save the tyre pressure values in the system if one of the following

events occurs.
▶ Change of tyre pressure values.
▶ Change one or more wheels.
▶ Change in position of a wheel on the vehicle.
▶ The warning light in the instrument cluster.
WARNING
Before storing the pressures, the tyres must be in
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах така цяла седмица и нищо не каза , чак като изкарах колата на магисъралата светна , а при смяната есента пък дума не е обелвала за гуми за това исках да разбера как работи това чудо без специалните капачки на вентилите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.