Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

tudzharov

Recommended Posts

Здравейте!Имам следния проблем,пренадува ми турбото,на Октавия 1 1.9 тди 110 коня.Сменени са маркучите на вакумите и актуатора с чисто нови.Геометрията се движи,с лекота.Проблема се появи,преди време,и се изявяваше много рядко.Предимно когато,я понатисна,преди да я достигнала 90 градуса.А сега е постоянно,като я натисна,влиза в авариен режим,почва да се тресе двигателя и да пуши странно.Това трае за няколко секунди и пак почва да работи равномерно.Ако може да ме  насочите,къде да търся проблема,ще съм благодарен!Или да ме насочите към сервиз от Пазарджик или Пловдив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пренадуването има други признаци......... не тресе и не пуши странно.....

Как разбра, че влиза в авариен режим?

Предлагам да се прочете компютъра на колата за записани грешки.

За Пловдив и Пазарджик колегите ще ти кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пренадуването има други признаци......... не тресе и не пуши странно.....

Как разбра, че влиза в авариен режим?

Предлагам да се прочете компютъра на колата за записани грешки.

За Пловдив и Пазарджик колегите ще ти кажат.

Ами като я смачкам,забива и много бавно ускорява,въобще не се усеща тягата след 2000 оборота.След като я загася,запаля и започна пак да изреждам скоростите се усеща тягата,в момента в който дам по-рязко газта пак забива и същите номера.Също,като дам газ по-рязко и отпусна турбото,започва да фитка :)   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като я смачкам,забива и много бавно ускорява,въобще не се усеща тягата след 2000 оборота.След като я загася,запаля и започна пак да изреждам скоростите се усеща тягата,в момента в който дам по-рязко газта пак забива и същите номера.Също,като дам газ по-рязко и отпусна турбото,започва да фитка :)

Да, това е пренадуване.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е настроен правилно,смерих и го направих по стария.Утре ще я закарам,да я закачат,че аз нямам такива апаратури :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11ти канал basic settings,се стремите duty cycle да не е повече от 75%.Това е на трета с пълна газ от 1800 до 4000 оборота.

ПП Ако са по-големи %,удължавате лоста.

При смяна на актуатора,винаги се проверява по този начин

Редактирано от vlado_tonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ОТСТРАНЕН!Закарах я на диагностика,нямаше никакви грешки.Просто регулираха ауктатора по-прецизно,в случая го одължиха с 3мм.Тестваха я и в движение,и резултата е на лице.Колата стана доста по-пъргава от преди,върви перфектно,изчезна и дразнещото фиткане.Благодаря Ви и Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зная доколко е меродавно моето мнение в случая, но за пример се сещам тази тема:

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/52982-octavia-1-lk-18t/page-3

 

Доста резултати излязоха при търсене в eBay и OLX с ключова дума boostmeter.

 

Успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.