Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бебето - гони осем.


The Best Forman

Recommended Posts

Преди 3 часа, The Best Forman написа:

На газ толкоз ;)

Искаш да кажеш, че колата на Моджо е с АГУ и това е разход на газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Да търся ли "под вола теле"?

Втори ден спирам под калон с по-висока предница (ако има значение) с дръпната ръчна на първи зъб и втори ден след 10-12 ч. покой , педала на спирачката - камък (няма вакуум в сервото) .. големия въпрос е - да търся ли проблемна връзка по вакуумната система/проблем в сервото , или да се направя , че не съм забелязал .. имам спомен , че колкото и да седи , все имаше за едно-две наатискания.

Докато работи мотора , проблем със спирачките няма.

Сега е паркирана на равно и утре ще разбера дали и на равно губи вакуум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, The Best Forman написа:

... големия въпрос е - да търся ли проблемна връзка по вакуумната система/проблем в сервото , или да се направя , че не съм забелязал ..

Направи се, че не си забелязал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена аз супърба не го помня някога да е имал нещо останало в сервото след 12 час. Джимнито също. Мица също. Абе - не се филмирай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм.

Като живеехме в кв.Лозенец, на бул. Христо Смирненски, в частта след ул. Кръстьо Сарафов до ул. Вишнева, колата винаги под наклон е била паркирвана, с предницата на по-високо, седяла е така с дни и седмици, ма за такова нещо не съм чувал.

Предишната Октавия това.

Ръчната винаги се дърпа, до горе се дърпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, РусенскоВарено написа:

Хм.

Като живеехме в кв.Лозенец, на бул. Христо Смирненски, в частта след ул. Кръстьо Сарафов до ул. Вишнева, колата винаги под наклон е била паркирвана, с предницата на по-високо, седяла е така с дни и седмици, ма за такова нещо не съм чувал.

Предишната Октавия това.

Ръчната винаги се дърпа, до горе се дърпа.

И на равно е същото - бяга вакуума.

Разгледах системата - тръба между колектора и сервото и клапан с датчик. Странно ми е , че на старите бензинки клапана се монтирашр вертикално , този е сложен хоризонтално и естествено неразглобяема система .. за сега така ще е , някой ден като ми избоят чивиите може да сваля тоз маркуч и да раздвижа и промия клапана (така правех и на старите Шкоди).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@The Best Formanедин вид, да знам и мен кво ме чака Март месец 2024, че колите са ни със сходни чарколя и около 6 месеца разлика.???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.09.2023 г. at 13:53, РусенскоВарено написа:

@The Best Formanедин вид, да знам и мен кво ме чака Март месец 2024, че колите са ни със сходни чарколя и около 6 месеца разлика.???

Няма и да разберете .. Ирина натиска здраво само газта ?

Реших да потърся нещо и в бришкода .. кошмар - тез хора си говорят само за софтуерни ъпдейти и накладки  :) 

За сметка на това ще си имам диодна подсветка на номера (по съвет на ицолини) и сега ме гложди въпроса - с Ваг ком може ли да де димира подсветката на номера?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, наиш ли как ме ядосват тез с номерата нощно време. На градско. Направо ме заслепяват. Отделно яките стопове, които са си фабрични, де. За къв ти е да се осветява толкова номера. Нещо отиваш в групата на гимнастиците, ми се струва. ;)

п.п. Като натисна спирачката на Супърба, виждам всички пътници в колата зад мен. С диоди са.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

Гена, наиш ли как ме ядосват тез с номерата нощно време. На градско. Направо ме заслепяват. Отделно яките стопове, които са си фабрични, де. За къв ти е да се осветява толкова номера. Нещо отиваш в групата на гимнастиците, ми се струва. ;)

п.п. Като натисна спирачката на Супърба, виждам всички пътници в колата зад мен. С диоди са.

За това мисля за димиране на диодите .. мога "аналогово" да ги намаля ако няма друг шанс през ВАГ ком .. и мен ме дразнят диодите като блестят. Инак ги поръчах от "зор" .. след подмяна лятото , за няма и три месеца се забелязва топене на стъклото , което ме дразни. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така се чувствам виновен, че колата, с Вижън оборудването, си дойде от завода с двойни С диодни стопове на дупето.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, Ице. Не се чувствай виновен, че аз взех да се чувствам виновен. Фабрично е това и горе съм го пояснил. Тоест, нямаме избор. Даже, забравих марката, на някои третия стоп е опънат по цялата ширина на задния капак. Стоп светлините са важни, но чак толкова... И, като си с хафтомат, щеш нещеш стоиш с натисната спирачка на светофара.

В интерес на истината, стоповете ми са по-силни от светлините за заден ход. Като недовиждам си натискам леко спирачката. :)

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре , аз по тоз повод на светофар си дърпам ръчната , а мигача го пускам преди да вляза в кръстовището (пак ако съм на светофар) , а в мъгла , когато карам зад някой гася късите.

 

Ей ги новите плафони

IMG_20230927_152937.thumb.jpg.aece51c28008e57cbdf78a517c8c9cef.jpg

Изглеждат и по размер са 1:1 с оригиналните , докато не стигнахме до буксата .. в сайта пише , че стават , ама не съвсем , та ще ги тунинговам преди да ги сложа :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

Жоре , аз по тоз повод на светофар си дърпам ръчната , а мигача го пускам преди да вляза в кръстовището (пак ако съм на светофар) , а в мъгла , когато карам зад някой гася късите.

Ама, разбира се Гена. Радвам се, като чета такива грамотни и колегиални неща. :)

Вече говорим за ръчна кутия. Същия, като теб съм. Ако мърда колата. Иначе, без ръчна. Или, ти си като мен, щото си по-малък. Млад дихател. ?  И не заради този зад мен. Що трябва да ми умалява крака на спирачката. А има и такива, които стоят с натиснат педал и на съединителя и на спирачката. Туй пък не е добре за съединителя.

С автомата не става. То става, но не смятам да ръчкам на всеки светофар N или P, за да освободя спирачката. И 99,9% от шофьорите са така. Или поне тези пред мен. С нажежаемата жичка в светлините се понасят. С фаровете не си играя.

Особено държа на левия мигач, не че не давам и десен, ако има да показвам на някого какво ще правя.

Много е гадно, когато лентата е направо и наляво, и колата пред теб да забие левия мигач, когато светне зеленото, а не преди него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За протокола. Късно, ама не се сещам сутрин. Имам вакуум за 1, даже за 2 натискания на спирачката след повече от 12 часа престой независимо дали е наклонена напред или назад /зависи как съм влязъл в алеята/. Едно от нещата , които не съм "доволен" е баш ръчната. Първо не държи кой знае колко и второ непрекъснато "олабва", всяка година ми я натягат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчна не би трябвало да се натяга. Поне не и толкова често, не след първоначално разтягане на въжето като нова. Най вероятно не ти работи механизма за самообиране на луфта на накладките, и възможната причина е именно натягане на жилата - липсва достатъчно ход. Всичко това горе е за барабанни задни спирачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, Моджо написа:

...Едно от нещата , които не съм "доволен" е баш ръчната. Първо не държи кой знае колко и второ непрекъснато "олабва", всяка година ми я натягат.

Ако е с барабани - нормално , явно са спекли клинчетата на саморегулиращото  .. при дисковите няма такава драма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С барабани е. Нямам представа какво и дали изобщо се е спекло. Спирам под наклон и я ползвам всеки ден дори и зимата. Не съм свикнал да я "опиням" докрай и всяка година я натягат в еуратек още от самото начало. Дотука 5 пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Барабанните спирачки имат механизъм, който обира луфта който се получава с износването на накладките. При ВАГ групата представлява един клин който се набива в една хлабина. За да се получи тази хлабина механизма на ръчната трябва да има определен ход. Като ти натягат въжетата този ход намалява. Никога не съм натягал въжета на моята. Имам я от 13 години. Трябва да се отворят барабаните и да се почистят механизмите, и да се отпуснат въжетата за да се осигури ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като от нова е така и се поддържа в Еуратек мисля, че ясно, че са отваряни, чистени че даже и барабаните са сменяни (май). Нито на дъртия ми Сеат , нито на Фабия 1 се е налагало да го правя. На тая се налага. Това е. Не ми пречи, просто споделям. И определено не е от че нещо не работи. Просто са си така.

Като моето виждане е -на третия зъб трябва да държи. От там нагоре е хлабаво за мен.

ПП От 13 години няма как да имаш фабия 3 :)))

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, Моджо написа:

След като от нова е така и се поддържа в Еуратек мисля, че ясно, че са отваряни, чистени че даже и барабаните са сменяни (май). Нито на дъртия ми Сеат , нито на Фабия 1 се е налагало да го правя. На тая се налага. Това е. Не ми пречи, просто споделям. И определено не е от че нещо не работи. Просто са си така.

Като моето виждане е -на третия зъб трябва да държи. От там нагоре е хлабаво за мен.

ПП От 13 години няма как да имаш фабия 3 :)))

VW ползват този механизъм от Голф 2 , а при Шкода от ФЛ на Фаворит , та и Фабия 1 или 2 все тая.

Нормата при барабаните е пети зъб (по принцип).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е. Механизма дали е същия не знам...жила, работи...и това не знам, а и не ме интересува всъщност. Факта е, че на старите бангии не се е налагало, на тая се налага. Тая година засега не е се е охлабила много все още...но това да се налага да я дърпам със сила , за да хване и да държи- не е моето. Треа да кове на 3 зъб евентуално на 4-ти. Не повече. Ако се налага два пъти в годината ще я натягат :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш вариант за конверсия към дискове .. за България не знам защо не се предлагаха 90 к.с. с дискове , при положение , че съм виждал в Европа такива .. другия вариант да си "саморегулираш" задните спирачки на 3-6 м. При вдигната ръчна помпиш няколко път до откат и така позволяваш клинчето да влезе колкото е необходимо и да не се налага да натягаш жилата .. усеща се , че педала се вдига и започва да спира по-добре (пишеше го в някоя книга за Фаворит).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианти има много. И  този , който ще се случи е нов автомобил :)) Ся ще направи 6 години - стига толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 13 години имам Фабия 1, но механизмът е същия. Трети зъб е прекалено рано. Определено нещо не е както трябва, но си е твоя работа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.