Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бебето - гони осем.


The Best Forman

Recommended Posts

такъв ти бил късмета , ако е лед крушка те така горят - бавно и мъчително, аз си мислех че е лампа с нажежаема жичка. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, maxrpm написа:

такъв ти бил късмета , ако е лед крушка те така горят - бавно и мъчително, аз си мислех че е лампа с нажежаема жичка. :)

Пак не позна - лампа с жичка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да даде жокер как най-лесно и безопасно се сваля плафона .. гледах снимки и клипове , но не видях какво точно освобождават в предната част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, The Best Forman написа:

Някой може ли да даде жокер как най-лесно и безопасно се сваля плафона .. гледах снимки и клипове , но не видях какво точно освобождават в предната част.

Ако е като на Октавия 2 - нищо, там има едни зъбчета, които като освободиш задната част и наведеш плафона към теб се измъкват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Izolini написа:

Ако е като на Октавия 2 - нищо, там има едни зъбчета, които като освободиш задната част и наведеш плафона към теб се измъкват.

Коце те изпревари , че даже и снимки направи .. същото и успях да я сменя сега в тъмното :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Някой да познава екзорсит , леяр на куршуми и махараджа за изгонване на малко зелено човече от електрическата система на моя кош ... след няколко седмици примигване , смених крушката на плафона , междувременно изчезна заден ляв мигач , купих две дизайнерски крушки на Осрам , отварям - здрава , почиствам контакторите , всичко тръгна. От три дни крушката в плафона пак загасна (пак мига няколко дни) , видимо е здрава (не съм я мерил) , слагам старата - свети (свалих я несветеща) .. тоз път почистих и контактите. Има и други магарии в ел. инсталацията , ама те са трудни за обяснение .. явно 27.01.2016 е било петък или понеделник :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не позна, "Добре, че днес е сряда!"

Сигурно ти е слаб акумулатора. С оборотите, на които караш, тоя кошник не може да се зареди 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да изглежда здрава една крушка и понякога да свети, пак може да дава ядове. Говоря от опит, най вече с онези дребните на третия стоп, които са и за табло 1,2W. От 11, ако не греша, поне 3-4 смених, нищо че всяка от тях си беше здрава и понякога светваше. Контакти чисти, крачетата на крушките също без окис, но пак не светваха винаги. Е с новите няма ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Izolini написа:

Не позна, "Добре, че днес е сряда!"

Сигурно ти е слаб акумулатора. С оборотите, на които караш, тоя кошник не може да се зареди 🤣

Гус'ин Педро The Fast , що не си седите на опашката за мЕсото , да не свършат пилешките карета под носа Ви :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по темата средната лампа на плафона - двете крушки премерени с уред и тествани на акумулатор , и двете са по спецификация (по 10W) и все още оригиналната свети , новата не иска. Предполагам като спре оригиналната ще светне новата. Все още не съм свалял целия плафон да търся контактни проблеми.

Известно време живях с мисълта , че някое стъпало в модула на централната електроника се претоварва , ам няма от какво .. та ще се уча да свалям плафон скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, до тук разбрах, че мериш крушки. Измери с уреда или пробна лампа, дали има захранване, когато не свети крушката.

Да знаеш дали е крушка, лош контакт на крушката, или е инсталацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах и по-горе - новата крушка не свети , свалям я и слагам старата и светва .. свалям старата и връщам новата - не свети .. сега е със старата докато угасне пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.08.2024 г. at 20:03, The Best Forman написа:

купих две дизайнерски крушки на Осрам , отварям - здрава , почиствам контакторите , всичко тръгна. От три дни крушката в плафона пак загасна (пак мига няколко дни) , видимо е здрава (не съм я мерил) , слагам старата - свети (свалих я несветеща) ..

/мигането е показател за лош контакт на крушката, дефектна крушка, лоша връзка в инсталация/

 

Преди 5 часа, The Best Forman написа:

двете крушки премерени с уред и тествани на акумулатор , и двете са по спецификация (по 10W) и все още оригиналната свети , новата не иска.

 

Преди 3 часа, The Best Forman написа:

новата крушка не свети , свалям я и слагам старата и светва .. свалям старата и връщам новата - не свети ..

Малко да ти синтезирам мислите.:) Новата, като не свети я хвърляш. Обърни внимание на мястото, където контактува крушката. Натягане на пластини ли иска, фасонка ли е, цокъл ли е, квото е там.

 

И на последно място, клемите на самото тяло.

Преди 5 часа, The Best Forman написа:

та ще се уча да свалям плафон скоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, sando2 написа:

Пробвай с лед крушки, ще е на принципа, проба - грешка.

Това означава да сменя всички крушки с диоди (шест крушки) - три знам какви са , за останалите три трябва да разглобя плафоните.

Жоре , крушкта не мига като реле на мигач (примерно) , а на едно отваряне на вратата свети , на следващото не , и когато едната спре да свети само слагам другата и тя светватва без да правя нищо друго .. самите контактори са стърчащи пластинки с дупка , където влиза конуса на сулфидната крушка и видимо няма нищо по тях , за всеки случай ги разтрих с ключа , но и преди това беше светнала "другата" крушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какъв принцип затваря веригата на крушката. Електроника, механика ... И на всяка врата ли го прави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена в голям филм се вкарваш. Просто смени крушките и това е. Има дефектни. Гледаш ги здрави, прозвъняваш ги с мултицета също и въпреки това светват когато си поискат. Не е задължително всики да са диодни, единствено от естетическа гледна точка е добре да са еднакви.

 

Жоро, относно включването както предполага знаеш и си чел има микроключета в бравите и патрона на котактния ключ, както и реле. Дори да направиш грешката да включиш принудително плафона да свети постоянно в купето докато правиш нещо и после да го забравиш, веригата отново се затваря през реле и всичко изгасва след 2 часа.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

На какъв принцип затваря веригата на крушката. Електроника, механика ... И на всяка врата ли го прави?

Жоре, Гената ме вози една вечер. Всички останали крушки реагират на отварянето на врата, която и да било. Само основната крушка в предния плафофн не светва.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Жоро, относно включването както предполагам знаеш и си чел има микроключета в бравите и патрона на котактния ключ, както и реле.

Асене, благодаря за доверието, но има неща които не знам. Наистина не ми е ясно управлението на крушките. Не ме и влече да го изучавам. Даже и на Супърба не знам с колко и какви крушки са. Исках да дам някакъв жокер на Гената. Но Ицо ми напомни, че не свети само определена крушка. За което му благодаря.

 

Преди 6 часа, The Best Forman написа:

когато едната спре да свети само слагам другата и тя светватва без да правя нищо друго ..

Има и още една версия за мен, защо при поставяне крушката светва. При лоша връзка някъде си, при поставяне на крушката, от появилата се консумация, макар и минимална, там може да преискрява, волтова дъга, и да възстановява връзката временно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Управлението е през модула на централната електроника - постъпва сигнал от микроключе в брава , пуска сигнал към крушка (паленето и гасенето е плавно , та не е просто плюс) и държи известно време след затваряне на вратата или до подаване на контакт или активиране на заключване. 

Преди 2 часа, ghost_rider написа:

Гена в голям филм се вкарваш. Просто смени крушките и това е. Има дефектни. Гледаш ги здрави, прозвъняваш ги с мултицета също и въпреки това светват когато си поискат. Не е задължително всики да са диодни, единствено от естетическа гледна точка е добре да са еднакви....

Крушката я смених вече , но това е някакъв глупав дефект , който ме дразни и не знам как да отстраня .. единствено се сещам да я бодна сега , докато работи , за да тествам , но на акумулатор си свети нормално .. единствено няма как да тествам модула на централната електроника , ама там стигне ли се до ремонт , по-добре нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

Управлението е през модула на централната електроника - постъпва сигнал от микроключе в брава , пуска сигнал към крушка (паленето и гасенето е плавно , та не е просто плюс) и държи известно време след затваряне на вратата или до подаване на контакт или активиране на заключване. 

Мерси. :)

Защо се съмняваш в модула. Тези крушки не се ли управляват от едно място, заедно. Другите в купето що светят.

 

Преди 1 час, The Best Forman написа:

единствено няма как да тествам модула на централната електроника , ама там стигне ли се до ремонт , по-добре нов.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От едно място се управляват и не знам в ккаво друго да се съмнявам .. може би е удчно да си купя един плафон и да му направя дисекция и да търся слаби места в конструкцията .. между другото днес светят и двете крушки , а десния показалец е с мехурче :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

 .. единствено няма как да тествам модула на централната електроника , ама там стигне ли се до ремонт , по-добре нов.

За цифри няма да говорим...

Аз имах проблем с отварянето на багажника. Бравата се задействаше след 5-6 натискания на бутона. Малко с налучкване стана, но открих проблема в едно от релетата в комфорт модула. Да първо нях набедил микроключето на бутона и го смених, въпреки че преди да го направя го прозвънях и си работеше без пропуск. След смяната на релето забравих за проблема. А друг комфорт модул е трудно да намериш точно същия и вероятно ще трябва прекодиране, защото все ще има някоя различна настройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.