Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Премахване на катализатор.


igyumishev

Recommended Posts

Колеги, като малък, нашите само ми се караха, че все разбирам от всичко, защото ме беше срам да казвам "Не знам", но с времето го преудолях и започнах да питам преди да плямпам глупости насам натам... Та въпроса ми е, каква е ползата от премахването на катализатора ? Слушам приятелите ми, една част от тях са бесни състезатели с 1,9TDi-та на по половин милион километра, чипосват, мапват, сменят турбини, затапват ЕГР-и и тем подобни "рейсърски" неща, но никой не успя да ми обясни какво точно сеа случва с премахването на катализатора, всички ми дават отговор, че е тапа и спъвала колата. Даже един колега ми обясни, че на А3-ката си 1.8 125к.с. го бил махнал и се била отпушила, бил много доволен, та чак ме навива да свалям моя, аз лично колата си не я чувствам спъната, тя си върви, толкова колкото си може. Та ако на някой му се обяснява, нека ме просветли, та да взема и аз да махна моя, та двигателя от малкия GTi, както го наричат във VW форума, да вземе да се превърне в големия знам ли...
Благодаря Ви предварително ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега. Щом колата си върви,защо да го махаш?Аз имам октавия дизел ,но не вървеше ,изключваше и т.н . Премахнах катализатора и найстина колата е друга,но правих доста други неща за да тръгне колата. Имай впредвид ,че колата става малко по-шумна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега. Щом колата си върви,защо да го махаш?Аз имам октавия дизел ,но не вървеше ,изключваше и т.н . Премахнах катализатора и найстина колата е друга,но правих доста други неща за да тръгне колата. Имай впредвид ,че колата става малко по-шумна.

Колега, мен ме интересува по-скоро от техническа гледна точка. Не съм се забързал да махам катализатора. Пък и до колкото съм чувал от различни "рейсъри", файда имало при дизела, но както съм споменл никой не успя да ми обясни какво точно се случва с премахването му. А и до колкото си познавам колата, съм с 2 сонди, и едната е след катализатора и ако го махна, предполагам, че ще има проблем софтуерно, а може и да има някакъв начин да се излъже, кабели, датчици и т.н. Но както съм споменал по-горе, не разбирам и за това предпочитам първо да питам :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да не съм прав, но е скоро времето, когато няма да може да се мине преглед при премахнат катализатор. Ако го махаш го прави умно като запазваш кожуха на катализатора и премахваш само керамичната пита вътре. И кога да го махаш: 1. При много голямо завишение на показателите на въглероден окис. Значи някой трябва да ти го замери както си трябва, и 2. При видимо запушване-колата няма тяга,  не върви добре,  изгорелите газове излизат с много ниско налягане и колата е с нестабилни обороти на празен ход.  Иначе по принцип с премахването на запушен катализатора автомобилът се отпушва - може да се усети по-висока мощност и по-малък разход. Ако нямаш признаци на запушен катализатор трудно ще усетиш разлика. Само дето ще има по-дрънчащ звук от ауспуха, което разбира се не е задължително-зависи от работата на майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,виждам ,че си от Варна затова отиди при Бегачката и той най- добре ще ти обясни техническата част. Доколкото разбрах ти искаш да знаеш точно какво се случва след ,,аутопсията,, на катализатора ,но без да го махаш сега. Това е твоя човек,има бял списък на сервизите от там ще вземеш адрес и тел. за връзка.Лек и успешен ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за отговорите колеги, като цяло нямам намерение да пипам нещо по-колата, което си работи добре, просто ми беше интересна ползата от цялата интервенция. Колкото до прегледите, аз лично смятам, че българина е достатъчно тъп и упорит за да измисли нещо, винаги ще има някой, който да иска 5 лева повече, само за да пренебрегне нещо важно и всички ще хукнат при него.
П.П.:Ходих при Бегачката за смяна на едни тампони и могат да ме "чекнат" в графа "Много доволен клиент" :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега :) катализатора е чисто и просто една кутия с няколко "пити" чиито състав включва платина. При награвяне , платината започва да взаймодейства с изходните газове и "привлича" гадориите , които пт своя страна полепват по тая/тея пити! Колкото по дурта колата , толко повече гадости , в следствие изхода започва да се запушва и сапушва и така ти спъва колата в някакъв момент

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Обмислям премахване на ЕГР.Колата е Октавия 2 1.9 105 к.с. Четох насам натам, че се появявало по-голямо свирене на турбината особено в ниските обороти при подаване и при падане на газта. Питането ми е дали според вас това е възможно да се случи .Не ме притеснява факта, че ще се чува притеснява ме защо ще се чува :) Ако може някой да сподели опит с премахването на ЕГР дали е довело до такова увеличване  свиренето на турбината.

 

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен да, но не е неприятно, много леко е свистенето. Пепино го пуска и спира ЕГРа няколко пъти, наистина е от неговото спиране този шум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.