Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно пали при топъл двигател 1.9 тди


yotink

Recommended Posts

Здравейте,отскоро съм собственик на Octavia 2  1.9 tdi 105 к.с,понеже несъм имал досега дизел и имам следното наблюдение за ,което искам да попитам.Когато колата е студена въртя пали няма проблем,след като загрее спирам и последващото запалване при топъл двигател и показание на манометъра 90 градуса стартерът върти известно време /няколко секунди/ и тогава пали.Това нормално ли е ?Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,отскоро съм собственик на Octavia 2 1.9 tdi 105 к.с,понеже несъм имал досега дизел и имам следното наблюдение за ,което искам да попитам.Когато колата е студена въртя пали няма проблем,след като загрее спирам и последващото запалване при топъл двигател и показание на манометъра 90 градуса стартерът върти известно време /няколко секунди/ и тогава пали.Това нормално ли е ?Благодаря предварително.

Виж има теми за проблем с топлия старт или звънни на колегата Pepino да я излекува.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно е нормално. Нищо й няма, но може да отидеш при Пепи (Pepino) да я направи още по-добра.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях с такъв проблем,върти като луд стартера,но си пали когато пожелае. Смених акумолатора и вече една година си пали перфектно независимо от температурата на двг-то. Успех с решението на ,,проблема,,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мога да препоръчам Пепи (Pepino)!

Имах същия проблем, но при Октавия 1 и Пепи доста бързо я излекува :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях с такъв проблем,върти като луд стартера,но си пали когато пожелае. Смених акумолатора и вече една година си пали перфектно независимо от температурата на двг-то. Успех с решението на ,,проблема,,

 

 

Ето отговор от колегата  Цецо75, Публикувано 24 септември 2013 - 16:05

 

..............

Ако иска някой може да се пробва да го оправи, без да бара горивото. Като минимум ще му трябва да направи профилактика на стартер и нов акумулатор, както и профилактика на всички съединения. Държа да кажа, че на една кола се опитахме да го направим по "правилния" начин. Собственика набута вътре сигурно 300-400 лв. и резултата беше негативен. Докато накрая, човека си плати на мапера да му махне проклетите нули и колата възпламенява като сух кибрит. :)

 

Фокуса на Пепи е една добра алтернатива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам да се чудя на слабоумието на VAG по тая точка... 2010+ година коли има дето страдат от тоя проблем. Дали трябва да открием облози кога ще с появи първата О3 с проблем при топлия старт....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Аз знам за един случай в който се оказа датчика на разпределителния вал проблема. След смяната му, няма проблем с топъл старт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.