Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за двигател 2.0 TDI 140


color

Recommended Posts

Здравейте,това ми е първи пост във форума. Обмислям купуване на Октавия 2 и съм харесал една по обява, купувана от Еуратек, 2005 г  с DSG и въпросния мотор. Понеже изчетох темите за проблемите с пукнати глави при тоя мотор, искам да попитам как да проверя дали главата е от рисковите - може ли по VIN да се разбере по кода на мотора или трябва да търся номера на самата глава? Колата която гледам е на около 180 хил. км но доколкото разбирам проблема може да се появи независимо от пробега и експлоатацията и моментното състояние. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти първо!

Тук в една от темите имаше упоменати номерата на проблемните глави. Погледни ги пак, щом си ги чел - може да си ги пропуснал. А може и да пишеш едно лично на bega4kata - той мисля че ги беше писал и ги знае.

Успех с покупката и да се похвалиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ако правилно съм разбрал рисковите са с номера 125 / 130 / 320 / 330. Въпросът ми беще по -скоро може ли по VIN да се разбере с коя точно е оборудван двигателя или се налага да убедя продавача да свали пластмасовия капак за да погледна номера на главата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво има да убеждаваш. Сваляш и гледаш съвсем спокойно. Ако не дава, 100% крие нещо и не е твоята. :)

 

По рама едва ли можеш да разбереш...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По VIN нямам идея дали може да се види номер на главата. За номер на двигателя е ОК, но за главата...ще те излъжа. По-скоро "не" е отговора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 но доколкото разбирам проблема може да се появи независимо от пробега и експлоатацията и моментното състояние. Благодаря предварително.

Според мен е обратното, защото става въпрос за производствен, а не за проектантски , инженерен, дефект. Според това което съм видял в нета, пукат някъде около 50 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е обратното, защото става въпрос за производствен, а не за проектантски , инженерен, дефект. Според това което съм видял в нета, пукат някъде около 50 000 км.

В темата точно за пукнатите глави останах с впечатление че може да стане и на 50 и на150 хил. Вчера ходих да огледам колата, но за съжаление имаше тук там наченки на ръжди, което ме разубеди. Свалих и капака , но не можах да открия номера на главата, изглежда без огледало няма как да се види? Някой би ли качил снимка къде точно се намира тоя номер, че линковете не работят.

Редактирано от color
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ръждата не е много - оправя се. Въпреки че ламарините на първите двойки са кекави - факт е. Не съм сигурен, но мисля, че има как да бръкнеш с телефон и да снимаш номера. Аз не знам къде се гледа - признавам си, но май за снимки се говореше някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето:

 

Така го намерих:

https://www.google.bg/search?q=bkd+head+number&prmd=ivn&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwi1qLmFiL_TAhVBWRQKHYuFDs4Q_AUIBCgA&biw=360&bih=559&dpr=3#scso=uid_WP730AAJioEKFNdEFgCg4w_1:409

 

За ръждата не се притеснявай, и по-новите имат, оправя се, стига да не е “изяла“ чак ламарината, не е страшно толкова, ако двигателя е здрав - вземай я.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бащата колата е на 24 години и я държи още, защото двигателя не е мръднал грам. Ръжда прави точно веднъж и за минали три години и няма изгнили/избили места. Затова, колкото и да тръгне, мисля че е поправим проблем, но двигателя отвориш ли го веднъж два пъти, третият път аз бих го хвърлил...пък ламарината и пластмасата нека си блестят, докато седи пред блока без сърце.

 

Хора различни - затова е интересно.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам за вас но аз съм с 2.0 ТДИ 2008 скоро и правя юбилей 300 000 БКД мотор нее отварян досега двигателя. по сервизната книжка само път турбо е сменян и компресор климатик като по видни неща друго е масло филтри ремаци и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на обратното мнение.

Мотор се прави,ръждата е като жената.

Тръгне ли няма оправия.

 

Това се отнася, ако вземаш ретро бангия, дето няма къде да се хванеш за здраво :) 

Вярно е! Двигател много по-лесно се прави от гнилоч купе, ама на тези сравнително нови,/не 30, 40, 50 годишни коли/ кво толкова да им е ръждясалото. Дребни ръжди тук-там.  Сега и анти корозионните покрития са мн. по-добри от едно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се отнася, ако вземаш ретро бангия, дето няма къде да се хванеш за здраво :)

Вярно е! Двигател много по-лесно се прави от гнилоч купе, ама на тези сравнително нови,/не 30, 40, 50 годишни коли/ кво толкова да им е ръждясалото. Дребни ръжди тук-там.  Сега и анти корозионните покрития са мн. по-добри от едно време.

Редовно засичам една Октавиа 2 такси.Купена е нова 2008 година.В момента прагове и калници са като на Голф 3 от Австрия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавията е с едно от най-калпавите корозионни покрития за кола след 2000 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.