Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чип на Skoda Octavia 1.9 131 коня


Recommended Posts

Здравейте...
Имам доста голям интерес да натреса един чип тунинг на Skodata също така да надуя и малко турбото но искам да го направя така че да е нормите.... някъде да ми препоръчате къде да отида за тези екстри...
от Пловдив съм иначе но където и да е отивам стига да го направят качествено 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47766-pepino-racing-team/page-10&do=findComment&comment=409358

Погледни мненията и ако иска се свържи с човека.

Успех!

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, абсолютно вярно!

 

Погледни мненията, пиши тук: http://pepino-racing.com/ или направо му звънни и действай, не чакай! :) Идвай до София и ще си на 100% сигурен, че няма да има "олеле" после! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравиш да се похвалиш и да кажеш как се промени поведението на колата след ремап-а.

 

И аз съм с този мотор и ми е интересно как се променя динамиката и разхода на гориво след чип. Също така дали е затапен EGR-a?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

130 к.с. на предно преди ремапа при Пепи:

https://www.youtube.com/watch?v=DqpQGgIo5y8

 

След ремапа при него на същата Октавия:

https://www.youtube.com/watch?v=qU4jBJJ39sk

 

Замервани са на едно и също място. Колата става много по-приятна за каране, разхода е според крака.

В началото докато й се радвате няма да усетите по-нисък разход, но ако се кара съпоставимо с преди ремапа няма да е по-висок, дори е по-нисък.

Софтуеърно ми е затапил EGR-а на мен, защото и аз така исках. Няма нужда от други манипулации около този клапан.

Относно промените които Пепи е нанесъл , това което сме коментирали с него е че са главно в управлението на геометрията и количеството гориво, като налягането на турбото не е завишавано съответно не се очаква да пръдне преждевременно.

Редактирано от ivogiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито ти "нова" кола.

Каква е промянат след затапеният EGR или е трудно да се каже в комбинация с ремап-а?

Да разбирам ли, че нищо не е пипано по самия клапан (ламаринки и подобни интервенции)?

Има ли разлика във времето за загряване след ремап-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа каква е разликата след затапването на EGR, защото тази кола се кара предимно на кратки разстояния. Пък и аз ремапа и елиминирането на клапана като работа го направих баш като падна първия сняг зимата и после бяха едни кучи студове.....не е ясно дали загряването щеше да е по-бързо с EGR.

Никакви ламаринки не е нужно да се правят, само софтуеърно Пепи го лекува.

Личното ми мнение в момента и при по-нормални студове е, че EGR затапването не влияе или поне не осезаемо на времето за загряване. Пиша за влияние на EGR върху времето за загряване защото съм чел че това е част от идеята на тази система. Самият ремап сигурно влияе заради промяната в управлението на геометрията при нас, но ако влияе ще е само в положителна посока.

Колата си загрява доста бързо според мен за дизел,но е важно и ти как я караш.

Аз я карам с голямо натоварване, но без високи обороти докато загрее, като идеята е да е в надув.

Т.е. гоня 1600-2200 оборота с доволно натиснат педал.

Правя го така защото забелязах колко по-бързо вдига температура ако надува турбото, което е нормално.

Докато е студена я пазя от обороти заради хлабини, показатели на масло и т.н.

Това мога да дам като съвет.

Понеже съм се занимавал и продължавам да се занимавам с тунинг на атмосферни автомобили/мотоциклети , като заключения ще кажа само че тези 250лв или колкото са там за ремапа при Пепи ще са най-добре похарчените ви пари.

Ефектът е поразителен , а цената е нищо в сравнение с него.

Хората дават хиляди за 1кг по-леки джанти например, които почти не се усещат - хахаха.

А това което Пепи прави определено се усеща много.

Редактирано от ivogiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига да не бъркам, но ЕГР работи на празен ход и при по-ниски обороти. Колкото повече се увеличават оборотите, толкова повече се затваря клапата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGR-a на по-старите наистина работи само в ниските. Но на по-новите цъка непрекъснато.

 

На по-старите няма да усетите разлика в загряването. От О2 натам има радиатор, който топли водата с ЕГР газовете. Там разликата в загряването е наистина сериозна.

 

ЕГР може да се затапи и само софтуерно. Ползата от хардуерното затапване е, че не събира сажди и други гадости. Добре е преди да се затапи - да се почисти. Понякога от налепите не може да се затвори добре, вие си го блокирате софтуерно, ама той си пуска....

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за споделената информация.

Всичко, до тук казано, за ремап на този мотор и за затапване на ЕГР-а се припокрива с това, което знам и съм чел по темата.

 

Пожелавам много приятни емоции с новият сетъп на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

130 к.с. на предно преди ремапа при Пепи:

https://www.youtube.com/watch?v=DqpQGgIo5y8

 

След ремапа при него на същата Октавия:

https://www.youtube.com/watch?v=qU4jBJJ39sk

 

Замервани са на едно и също място. Колата става много по-приятна за каране, разхода е според крака.

В началото докато й се радвате няма да усетите по-нисък разход, но ако се кара съпоставимо с преди ремапа няма да е по-висок, дори е по-нисък.

Софтуеърно ми е затапил EGR-а на мен, защото и аз така исках. Няма нужда от други манипулации около този клапан.

Относно промените които Пепи е нанесъл , това което сме коментирали с него е че са главно в управлението на геометрията и количеството гориво, като налягането на турбото не е завишавано съответно не се очаква да пръдне преждевременно.

Хм, това не го очаквах от 130 к.с. пд. Преди ремапа, по - клипа 0-100 за 9 секунди, имам подобен клип с едната ми октавия, която е 2.0 115 к.с. бензин и до 100 е едно към едно с тази. Сигурно защото до 100 превключвам само веднъж, понеже си ги прави на втора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С един приятел сме си играли да ги замерваме от 0 до 100 и всички(4 коли от ваг) дават с между 1 и 2 секунди по - добро време от каталожното. Дори сме на мнение с него, че още не са разработени, като са измервани. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера, какво точно не ви харесва?

Бава ли ви се струва колата, бърза ли ?

 

Важното е, че колегата намира разлика в положителен аспек. Колата е станала по динамична, по - приятна за кране.

Щом самият той, който всеки ден кара колата и си я поснава и е доволен, какво значение имат клиповете и дали набира за 8,9 или 11 сек. и до колко километра набира за определена отсечка.

Това са толкова относителни неща... Имайте предвид, че има поне 10-тина фактора които могат да окажат влияние в тези тестове - гуми, температура на въздух, гориво, вятър и най-вече общото състояние на колата. Кола с кола от магазина да ги изкарате имат разлика, а какво да говорим за коли на по 10+ години и 240 000 км пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е казал, че е бавна колата. Пък и ускорението от 0 до 100 не е важно за ежедневна кола. Доускорението е друго нещо вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Pepino е твоя човек. Няколко колеги вече са ти написали как да се свържеш с него! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.