Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дневни светлини - смяна от късите на дългите Октавия 2


edisonov

Recommended Posts

Здравейте колеги

 

в момента Октавията ми има включени дневни светлини на късите оригинално по тип Северна Америка ако не се лъжа - светят късите без нищо друго и могат да се угасят само при дръпване на ръчната.

Понеже искам да сложа крушки Филипс за повече светлина, но знам че нямат толкова много живот както обиновеннете въпроса ми е може ли да остане същия тип на дневни светлини, но да светят дългите на по-малък процент вместо късите? Предишната ми кола Голф 3 беше така, но с допълнително монтиран модул за целта. Виждам и Шкоди светещи по този начин, но незнам дали е оригинално.

 

Нямам кабел и не съм на ти с програмирането на компа на колата и ако има такава опция и някой колега в София може да ми го направи разбира се срещу заплащане ще съм много благодарен.

Редактирано от edisonov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Преди две седмици си направих дългите да светят на 30%(колата е Octavia 2 fl).Включват се 30 секунди след запалване на двигателя.Модула струва 29лв,и има възможност за различни настройки-време на включване,сила на светене.Няма нужда от рязане на кабели и други интервенции по ел.инсталация на автомобила.На лично ще ти дам координати на фирмата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото и координатите, но този метод го знам. Както писах на предната ми кола беше с индентичен на описания от теб модул, но на тази ми се иска да е без допълнителен модул. Може и да са го предвидили в настройките и затова питам. Ако неможе тогава ще го направя по твоя начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pepino би могъл да ти свърши работа щом си от София. Виж темата в белия списък във форума. Ако има опция - ще ти я включи през vcds, че даже може и други благинки да ти "отключи". Звънкай му и да се похвалиш после! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета. Чел съм много за Пепино и не се съмнявам, че може да свърши работа. Но знам , че е доста зает и оправя доста по големина проблеми от моя и затова реших първо тук да питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дългите няма как. Трябва външен DRL.

 

Може да се пуснат фаровете за мъгла като дневни.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните 2 отговора ми дадоха яснота. Благодаря за което.

 

За фаровете за мъгла бях чел, че става но незнам господа полицаите как ще го приемат и дали няма да искат да се глобяваме. Тях така или иначе най-малко ползвам и ще е най-добре ама заради полицаите май няма да рискувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните 2 отговора ми дадоха яснота. Благодаря за което.

 

За фаровете за мъгла бях чел, че става но незнам господа полицаите как ще го приемат и дали няма да искат да се глобяваме. Тях така или иначе най-малко ползвам и ще е най-добре ама заради полицаите май няма да рискувам.

 

Колега аз съм с фаровете за мъгла на дневни светлини мисля че светят на 30%.Няколко пъти са ме спирали и се правят на ударени да ме питат къде са ми фаровете.Излизам гледам и ги питам не виждате ли че светят.Да виждам ... отговаря полицая ама са фаровете за мъгла.Прибирам се в колата шраквам копчето за мъгла да светнат на 100% и му казвам ето това вече са фаровете за мъгла и разговора приключва....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен дневните ми са активирани фаровете за мъгла. На 30%. Полицай до сега не ме е спирал или заговарял заради тях. Иначе и аз съм подготвен да им покажа разликата между 30% и 100%, както и зависимостта при включването им. Колата заводски е така и толкова. Ако имаш опцията, активирай ги смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията. Ще го помисля малко и ще реша какво да правя.

Иначе би трябвало да могат да се включат фаровете за мъгла тъй като сега имат функцията за завиване да светва единия и мисля, че и другото ще е на лице. Остава да намеря и къде да го направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми отиваш на една сбирка пред НИМ, само предупреждаваш предварително, някой да вземе кабел. Ти взимаш нещо да почерпиш и те така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок благодаря. От 2 години се каня да дойда на НИМ и все не успявам, а живея точно отдолу на 5 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен дневните светлини и фаровете за мъгла са две различни неща, макар и монтирани в едно и също тяло. Поне аз не знам начин за гасенето на дневните светлини, освен да се пуснат късите. Ето една примерна снимка от нета. Тук ясно се вижда, че светят дневните, а фаровете за мъгла са угасени.

 DRL-LED-Skoda-Octavia-2-FaceLift-Compara

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фейслифта е така с 2 крушки и едната е точно за дневни светлини. Преди фейса обаче е само с 1 крушка и няма тази възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са си направо две отделни фарчета, всяко със собствен рефлектор и светят съвсем различно, просто са монтирани в една обща кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Поне аз не знам начин за гасенето на дневните светлини, освен да се пуснат късите. ...]

При пускане на габарит се гасят също, но има и друг начин (ръчен):

Даваш на контакт и до 3 секунди правиш следното: дърпаш лостчето за дългите и едновременно с дърпането включваш ляв мигач и държиш докато не “дрънне камбанката/зумера“. Тоест, дърпаш дълги и надолу лоста, за ляв мигач и държиш така за известно време, докато се приеме командата - така се гасят дневните.

 

Пускането става със същото, но участва десен мигач.

 

Спираш контакта, даваш на контакт и до три секунди след даряване на контакт дърпаш дълги и даваш десен мигач - държиш 3 секунди поне, докато не изписука - имаш пак дневни.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дали важи и за преди фейслифта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне, там нямаш дневни светлини изобщо :)

 

При фейслифта има две крушки във фара за мъгла, както по-горе колегата казва - едната е p21w 21 вата (дневни светлини, 1:1 същата като тази на задна), другата, мисля, че беше H8 50/55 вата (халоген за мъгла).

 

Преди фейслифта можеш да си пуснеш фаровете за мъгла да светят на даден процент, както и късите можеш да ги намалиш да светят на даден процент, но за дългите не съм съвсем сигурен дали можеш да ги пускаш за дневни.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди феислифта не всички могат да ползват халогени за дневни и това трябва да се има в предвид.При мен работи само ако са пуснати и късите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Вчера ми изгоря една от крушките на дневните светлини и се замислям дали да не сменя направо и двете с LED. Гледам, че по-горе е писано, че крушката е p21w и в китайските сайтове е пълно с такива LED крушки за направо жълти стотинки.

https://www.aliexpress.com/w/wholesale-p21w-led.html?spm=2114.01010208.0.0.DFq8Or&initiative_id=SB_20170605030701&site=glo&groupsort=1&SortType=price_asc&g=y&SearchText=p21w+led

Някой пробвал ли ги е и дава ли някакви индикации за грешки след смяната? Ще съм благодарен, ако някой даде линк към конкретен модел, от който е доволен. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето дават грешка. Сега съм си поръчал едни, ако не дават грешка ще дам лика към тях. Другия вариант е съпротивления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Поръчал съм си такива по-advanced за дневни на Alhambra-та.

https://www.aliexpress.com/item/2x-1156-P21W-S25-High-Power-15-Pieces-SHARP-chips-75W-LED-Bulbs-For-Brake-DRL/32776808676.html?spm=2114.13010608.0.0.BcJ44l

 

Оказва се че същата крушка е и на Octavia-та, ще ги пробвам и на 2те коли и ще пиша. 

 

Не са стотинки, но сравнение с решението на Osram от Omega light - 35лв крушките + 39лв съпротивленията + монтаж X пари ми се струва по-добър вариант. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, след като ги получиш, ако имаш възможност, им измери тоците. Предполагам, че при 12.5V ще датат мах 0.4А.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат' Стефане, първите крушки, които поръчах и дават грешка съм решил като отида на Момчиловци с тъста да направим "custom" съпротивления - да им измерим тоците по тях да направим точно необходимите съпротивления. Та ще измеря тоците на всички ледове, които са ми дошли към въпросния момент и ще кача таблица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.