Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте,
Скоро сложих чип (Пепи, Голям си!) на голфа на жената(1.4 тси дсг). Всичко е супер, но колата в момента върти много гуми и реално губи от ускорението... В момента е със континентал премиум контакт 205/55/16 на един сезон и проблема не го отдавам на гумите. Смятате ли, че ако сложа 225/45/17 ще се промени положението? На моята съм също със 16 инча джанти... Би ли се навил някой колега със 17ки да разменим две джанти и да видим какъв ще е резултата?
Благодаря за мненията и отзовалите се!
Поздрави

Публикувано

Мога да ти услужа за проба с 17ки, имам в мазето едни със стари гуми. Но следващите 10-15дена не съм в София.

 

Иначе, веднага мога да ти кажа, че ще има разлика. По-малко ще "върти" гуми. Но...по-голямата и по-тежка джанта и гума ще вдигне разхода на гориво и по-бавно ще набира като цяло колата. Плюса е повече стабилност в завой и при спиране.

Публикувано

Моята няма чип (все още) но с първите гуми Bridgestone Turanza ER300 и със следващите Dunlop SportBluResponse 205/55/16 въртеше здраво гуми при потегляне. От скоро съм с Dunlop SportMaxxRT на същия размер и няма и помен от превъртане при потегляне, колкото и здраво да настъпя газта. Естествено разхода пострада, но със сигурност ще е по-малко, от колкото минаване на по-голям цолаж и стъпка.

Публикувано

Давайте по-малко газ бе хора. Сега ще се учим как се тръгва без въртене на гуми ли?

Като отлепи малко колата от място тогава настъпвайте, като ще се правите на състезатели. Гумите, да! Забравих. Там е проблема.

Набутвайте се с нови гуми и джанти...

Публикувано

Жоре, дай ми кола с ръчни скорости и ще тръгна без превъртане на гуми колкото и газ да давам. С автомата обаче, ако искаш да се "изстреляш" за левия завой преди насрещните коли, просто нямаш шанс да не превърти.

Публикувано

Ице, колата с автоматични скорости не е космическа совалка. Ще й хванеш чалъма и това е.

Публикувано

Да, Жоре, като чалъма е да тръгваш кротко.

Колегата иска лек за проблем с превъртане на гуми при ускорение. Явно не иска да си загуби кефа от натискането на педала до дупка. Частично решение е гуми с по-голяма контактна площ и по-голямо съпротивление при търкаляне. Друг ефект от тях е и по-късия спирачен път, който при увеличената мощност не е без значение.

Без да се обиждаш, но всичко друго е чесане на езиците в посока кой/как може/не може да кара кола.

Публикувано

Не е чесане на езици! Колко човека във форума са с ДСГ и колко са се оплакали или го имат за проблем това тръгване от място?

И разберете едно: Вие ще казвате на колата как да се държи, а не ТЯ на вас. Това ще ви бъде винаги от полза преди да потърсите проблема другаде.

Искам да бъда полезен. Не се заяждам. Както искате, така го разбирайте.

 

Поздрави.

Публикувано (Редактирано)

Давайте по-малко газ бе хора. Сега ще се учим как се тръгва без въртене на гуми ли?

Като отлепи малко колата от място тогава настъпвайте, като ще се правите на състезатели. Гумите, да! Забравих. Там е проблема.

Набутвайте се с нови гуми и джанти...

Бе и аз мислех да напиша нещо подобно, ма си викам и без това цяла седмица пиша само абсолютни глупости във форума. Ама си го мислех.

Редактирано от maxrpm
Публикувано

Жорка, Ицо е прав, защото нямаш пряко влияние върху момента на "отделяне" на съединителя, а ако не я настъпиш мъжката, тя почва да тъпче на едно място или слага следваща предавка. Малко е нож с 2 остриета това DSG. Най-добре се държи в ръчен режим, в момента на превъртане му слагаш следващата предавка и заминава :)

Публикувано (Редактирано)

Добре, няма да споря. Обаче се обзалагам, че това е единствената тема във форума до момента за този "проблем".

Та, не е толкова страшна работата. И аз карам градско и виждам как се изстрелват автоматиците със скоростта на светлината без проблеми.

Редактирано от joro-120L
Публикувано (Редактирано)

Решението като цяло на проблема при старт е преди покупката на аФтомобила...4х4, но я случая темата не е как да се тръгва, а дали ще има разлика с по-големи гуми и джанти като цяло.

 

Ицо, да, с по-широка гума спираш по-дълго, но в ниските скорости, намаляне и стабилност при спиране са по-добре.

Редактирано от b3lq7a
Публикувано

Здравейте,

Скоро сложих чип (Пепи, Голям си!) на голфа на жената(1.4 тси дсг). Всичко е супер, но колата в момента върти много гуми и реално губи от ускорението... В момента е със континентал премиум контакт 205/55/16 на един сезон и проблема не го отдавам на гумите. Смятате ли, че ако сложа 225/45/17 ще се промени положението? На моята съм също със 16 инча джанти... Би ли се навил някой колега със 17ки да разменим две джанти и да видим какъв ще е резултата?

Благодаря за мненията и отзовалите се!

Поздрави

Проблемът не е в гумите, а в задпедалното устройство. Първо, с тоя начин на тръгване шофьорът е опасен за себе си и за останалите участници в движението. Второ, рязкото подаване на газ при потегляне, което води до въртене на гуми, е противопоказно за кутията с двоен съединител. Просто половинката Ви трябва да свикне да дозира газта, да стане едно цяло с автомобила, тя да го води, не той нея.

 

Поздрави. 

Публикувано

Да бе аз се зачудих как върти гуми, 2.0 дизел ДСГ нито един път не съм превъртял гуми 16-ки 205/55/16 , освен ако не искам нарочно да го направя, не вярвам да има толкова огромна разлика с 1.4 ТСИ.....

Публикувано

Човека пита за гумите и търси услуга за проба, за да знае дали има смисъл да купува нови. Не виждам причина въпросът му да се обръща в посока шофьорски умения. Колкото по-мощен е един автомобил, толкова по-голяма нужда има той от сцепление с асфалта. Колата има чип, шофьора иска да й се радва на по-добрия старт.

Публикувано

Юли, за това му предложих за проба старите джанти и гуми от суперба ми(пазя ги за зимни за Йетито).

 

Ако пише днес в темата колегата, мога да му услужа. От утре не съм в СФ за 2седмици.

 

Аз имам същият проблем с о2ката. След ремапа върти яко гуми. Ония ден ми превъртя и избяга предницата 2м обратно на завоя със 100кмч на 5та на мокро,

добре че нямаше кола в насрещното (темпомат и мокро не трябва, хем го пише в книжката...). С хубави гуми съм, но забравям за тая екстра - темпомат, че и на прашно пак може да стане беля.

Публикувано

Здравейте Колеги и благодаря на отзовалите се:)

Искам само да уточня, че жената си кара колата спокойно. Този който и дава газ съм, когато я карам, но това е една друга тема. Общо взето esp-то се справя с повечвто тяга, но при завой и рязко подаване на газ, както бе описал колегата нещата стават доста несигурни и неопитен шофьор(жената) може да допусне грешка. Та целта на тази тема е намаляването на този риск до колкото е възможно.

За съжаление се връщам в София чак в четвъртък. Ще пиша на колегата готов да услужи след 2 седмици.

Отново благодаря за отделеното време!

Ще дам обратна връзка след пробата.

Поздрави,

Анатоли

Публикувано

Колега, 225 50 17са гумите, които ти предлагам за тест, не на 45, както е стандарта за голф, октавия и тн. Ако няма друг колега да услужи, живот и здраве след 2седмици ще се видим и ще усетиш разликата. Поздрави!

Публикувано

Проблем има.

Аз съм с мишелини save energy,няма тръгване съответно няма и спиране.

Особено сега,когато асфалта е напечен,карам си на 3та с 60км подавам газ и колата полудява,а на изключен тракшън направо тръгва да влиза в червените,ако не пусна газта.

Ужасно е!

Скоро минавам на 17-ки и аз.

Публикувано

Да не сте с чип за Бугати Вейрон :dog:

Публикувано (Редактирано)

Проблем има.

Аз съм с мишелини save energy,няма тръгване съответно няма и спиране.

Особено сега,когато асфалта е напечен,карам си на 3та с 60км подавам газ и колата полудява,а на изключен тракшън направо тръгва да влиза в червените,ако не пусна газта.

Ужасно е!

Скоро минавам на 17-ки и аз.

 

Ти, мразиш Шкодите, защото за теб са компромис. И на 22.5 от рейс да минеш, пак ще ги мразиш, докато не си купиш , каквото искаш. 3та не е предавка за движение с 60км/ч,  това е 4та предавка, даже е към 5 та. Претенцията ти неправилна.

Редактирано от maxrpm
Публикувано

Саше, с посочените от теб скорости и предавки, този автомобил ще угасне бре !

Човекът не е "бакшиш", та да умее да шофира извън границите на възможното...

Публикувано

Говорим за прав път, не за от Дондуков по Раковска нагоре.

Публикувано

Хора, какви са тия гуми? Какви са тия свръх мощни автомобили, които карате? Вярно е, понякога и при мене превъртат, но тогава, когато подам рязко газ при тръгване. Пробвайте с по-широки гуми, дано да има подобрение, но се съмнявам.

 

Поздрави.

Публикувано

Хора, какви са тия гуми? ...

 

Поздрави.

Този въпрос попада точно в целта.

Bondo е с EnergySaver. Друг е с BluResponse, трети с EcoControl, да не изброявам повече модели. Общото между всички тях е, че са с понижено съпротивление при търкаляне за икономия на гориво с индекси А и В.

От две седмици съм със Sport Maxx RT, индекс на икономия на гориво Е. Няма превъртане, няма приплъзване. Днес сутринта на няколко светофара се опитах да превъртя нарочно. Успях само веднъж, на много мокро, като придърпа съвсем леко и след това се изстреля. Дето има една приказка "размера няма (толкова голямо) значение" :D

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.