Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение за 1.9 TDI, втора ръка, от ЕТ оказион


azuri

Recommended Posts

Здравейте,

Какво ще кажете за тази обява - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11499852196953785

Разглеждах доста и като че ли останах с впечатлението, че позитивните отзиви надделяват за този модел. Не искам да купувам от автокъща, защото им нямам доверие на тези измамници. Мисля, че покупката от оказион гарантира малко по-голяма сигурност, поне за историята на автомобила... Или греша?

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

На въпроса "... Или греша?" - грешиш, да. Същото е, както в автокъщите, за съжаление... Пак ти трябва човек, който да дойде с теб да я прегледа, да си каже мнението и т.н. На юнашко доверие, само защото е от Еуратек - недей, защото има много примери на хора, които са си пострадали по един или друг начин. :)

 

Колкото до мотора - много здраво и кораво добиче, това е златната среда откъм вървеж, харч, здравина - изобщо всичко. Малко е тромавка, когато е с пуснат климатик или возиш още 2-ма-3ма човека - ще ти е мудна, но това се оправя с лек чип-тунинг и става още по-приятна за каране.

 

Ако искаш съдействие, някой да дойде с теб да я прегледа и т.н. - виж тук: http://pepino-racing.com/- колега от форума pepino. Звънни му и гой питай, дали ще може да я прегледа и да ти каже с точност какво трябва да се оправя по колата, за да не съжаляваш после. :) Въобще за всички коли, които харесаш от VAG - това е човекът за диагностиката.

 

Поздрави.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни в обявите във форума, има 2.0тди пак тая година на колегата Стефан. Колата е от 1ви собственик и е безупречно поддържана и цената е доста по надолу. Относно ЕТ... Венци го обясни културно, а и аз съм от "доволните" клиенти. Когато взех Йетито от оказиона на 50х км го представяха за "ново" и технически изправно. Е седмица по късно вече беше старо и явно затова ми се наложи да сменя съединител и маховик комплект. Кола от собственик, обслужена и с ясна история е по-добре от нов внос или върната в представителство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам до колко е удачно да спомена тук, но дали си поглеждал в раздела "Продавам автомобил Шкода". Има една обява горе-долу същата година, от първи собственик, който е член на клуба и колата изглежда доста поддържана и пипната (навигации, кожен салон, чипосана, а-у...). :) Държа да подчертая, че не познавам изобщо продавача от обявата, но реших да го спомена тъй като аз лично бих се заинтригувал ако търсех Октавия от съответната година.

 

P.S.: b3lq7a ме изпревари.  :D Значи приемам, че е удачно да се спомене...  :P

Редактирано от Мonster
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни в обявите във форума, има 2.0тди пак тая година на колегата Стефан. Колата е от 1ви собственик и е безупречно поддържана и цената е доста по надолу. ...

 

Евала, Ивак, добре, че се сети!

 

Ето я колата:

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/54157-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BC-%D1%81%D0%B8-%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0/

 

100 пъти по-добре е да купиш кола от форумен член /и като цяло уважаван човек в форума/, отколкото, някоя служебна и тормозена - (според мен) синята в ЕТ на такава ми прилича.

 

ПП: Хахаха, всички едновременно пишем едно и също днес! :D

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям напълно горните мнения. Доста често се появяват обяви от първи собственици за коли в добро състояние и реални километри.

В ЕТ имат интерес да продават нови коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер и аз ще се включа с една обява, така че колегата ще може да избира поддържани коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено сме на едно мнение :) Венци и @Monster! Искам и аз да споделя, че с бат Стефан не сме близки, просто познати, но колата си я е поддържал. Още повече има цялата история и доколкото знам е гледана в ЕТ, в Трансексперт и от Пепино. Пари не са икономисвани по нея.

 

Малко от моя спам(дежурен). Моята октавия вероятно ще я продам скоро. 2007 2.0тди елеганс 6ст кутия. На реални 110х км, обслужвана в ЕТ, Трансексперт и от Пепино. Сменен агренаж и водна помпа, всички течности - скорости, антифриз, спирачна. Сменени няколко носача и тампони и др с оригинални, маховик и съединител ЛУК, двумасов, нерециклиран, усилен, още е в гаранция, вътрешни и външни карета и тн. Има хубави гуми, общо взето с изключение на дребни козметични дефекти по салона и й предстои смяна на 4ри диска с накладки, колата е доста добре и най-важното никога не е имала сериозно ПТП. Каква цена трябва да и търся според вас, колеги?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам сички се заформихте с коментари и аз да се включа поне :), та за Оказиона сяка седмица пия кафе с един приятел от ЕТ и редовно и аз ги гледам там, секи път ме разобеждава да спрЪ да гледам там и че няма смисал да давам едни 25-30% над стойноста за ИНСПЕКТИРАНА от тях в добро състояние.

 

та май скоро и аз ще я пускам мойта че може мина на горния клас Superb2  май на далавера от приятел да зема та може да се оглеждаж за обяви от 2-ки много ще има като ви гледам сичките  2.0 тди пд 140кс 6ск. :) с мнооого добавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2007 година цената е много висока като за 2010 та на тая октавия. А проблемите ще си проличат минимум след 2 000км пробег

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2007 година цената е много висока като за 2010 та на тая октавия. 

Цената не е висока, ами е направо брутално висока. Моята я взех за толкова, а е 2012 година!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно. Ама 5 години разлика са си 5 години. Колко струва една газова уредба, всички знаем. За мен цената е нереално висока. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,ако имаш интерес http://www.mobile.bg/11502368898966753обслужен готов за каране ,реални километри,всичко платено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Определено сме на едно мнение :) Венци и @Monster! Искам и аз да споделя, че с бат Стефан не сме близки, просто познати, но колата си я е поддържал. Още повече има цялата история и доколкото знам е гледана в ЕТ, в Трансексперт и от Пепино. Пари не са икономисвани по нея.

 

Малко от моя спам(дежурен). Моята октавия вероятно ще я продам скоро. 2007 2.0тди елеганс 6ст кутия. На реални 110х км, обслужвана в ЕТ, Трансексперт и от Пепино. Сменен агренаж и водна помпа, всички течности - скорости, антифриз, спирачна. Сменени няколко носача и тампони и др с оригинални, маховик и съединител ЛУК, двумасов, нерециклиран, усилен, още е в гаранция, вътрешни и външни карета и тн. Има хубави гуми, общо взето с изключение на дребни козметични дефекти по салона и й предстои смяна на 4ри диска с накладки, колата е доста добре и най-важното никога не е имала сериозно ПТП. Каква цена трябва да и търся според вас, колеги?

Наистина ли на тези километри 110 000 реални си сменил маховик и съединител? С какъв цол джанти се кара тази кола и градско и извънградско съотношение? Ти първи собственик ли си на колата от Еуратек ли е? Аз имам кажи речи същата взета от София на 8 километра беше с найлоните в магазина на Еуратек на 29 октомври 2006 година в момента е на 143 000 сменил съм агренажа и водна помпа, ама маховика е перфектен и съединителя също, карам с оригиналните 15-ки на оборудване елеганс тогава! Колата винаги е била гаражна и се е карала 80 процента извънградско! Познат имам вече на 600 000 километра е колата 2005 е купувана с дефектната скоростна кутия и той до сега е сменял през 200 000 километра маховик и съединител и веднъж скоростна кутията, и  на 400 000 ново турбо. 

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, първи собственик съм, от ЕТ е, произведена е януари 2017та. Смених маховика, защото имах шумове на студено от него, първите 5-10мин като спра ма место и се чуваше хлопане. Колата 90х км е карана с 17 цолови джанти от суперб 1. Гуми 225 45 17 и лято и зима. Оригиналния не беше за смяна според Пепино и Евгени от Трансекперт, но мен ме дразнат всякакви шумове и ги "лекувам" веднага. Съединителя беше добре също, според тях, е щял да изкара още поне толкова км. Моята също е гаражна, елеганс и на 90х км смених агренаж и водна помпа в ЕТ. Може да се каже, че пробега е 50 на 50 градско-извънградско. Карам си бързичко, но внимателно и гледам да не прекалявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.