Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Придърпване 1.9 тди 90 к.с.


bareze

Recommended Posts

Колеги имам странен проблем , при плавно каране ( без много ряз) от 1-ва на 2-ра предавка при 1100-1200 оборота колата ми придърпва , така се случва и от 2-ра на 3-та предавка в ниските обороти. Ако натисна педала на газта по-силно този проблем го няма . Едно маркуче на някое от вакумчетата беше излязло сложих си го на мястото ( от което май една малка идея по-добре се държи) , но проблема си остана. Някой сблъсквал ли се е с този проблем , възможно ли е горивния филтър да е здал фронта. Този проблем ми е от 2-3 дена при първия ден си помислих , че нещо се е запушило и я напънах на магистралата за пръв път така я карал повече от 190 не дигна , както с включен климатик така и без. В прочем преди 100-200 км сменях масло 5 40 Motul. Преди това бях с 10 40 , но се съмнявам да има някаква връзка.

Мотора е 1.9 тди ALH с променлива геометрия турбо , не пуши нищо съмнително и работи добре извън тези обороти и като цяло.

Редактирано от bareze
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да добавя малко инфо какво направих до момента. Ходих на диагностика за ГНП казаха ми ,че горивото което подава е в идеалните норми и ми намекнаха за съединителя. Смених го сложих с твърд маховик нов комплект. Продължава да тресе , оказа се че два от тампоните на двигателя са разбити , смених 3-те . Майстора е мой човек при всичко ремонти присъствах , видях как му се разпадна единия в ръцете а другите бяха халтави. Както и да е . Проблема стана по-малко осезаем . След всичките неща . Но пак тресе . Какво да правя на друг майстор за ГНП ли да ходя . Маса пари вложих , не че не бяха за смяна нещата , но резултатът т.е. проблема не е приключил.

Някои със съвет?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен ! Оказа се много странна за мен причина. Това лашкане/прекъсване/тресене в ниските обороти , което усещах се оказа от нов касетофон марка blaupunkt с USB . В прочем като върна лентата назад от когато го сложих се почнаха мъките. Обясниха ми го така -> Някои по-нови касетофони имали един вид защита която заглушавало ОВД контрола , за някаква шина ми казаха , така и не можах да го разбера но е факт , че след като го махнах колата се промени в ниските обороти върви леко и плавно.

В прочем , чувал съм касетофони да правят оттечка и да свалят акумулатора , но за този случай , ако някой случаен ми го беше казах , не бих повярвал.

Олекна ми вече , че почти се бях съгласил да отварям ГНП за профилактика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати касетофона!!! Т’ва е неква магия нещо...

Ама хубаво, че е ОК колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, аз съм се сблъсквал с няколко Голф 4 които не могат да се свържат към VAG COM докато не им измъкна касетофоните...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.