Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка Шкода Октавия 2


ros81

Recommended Posts

Здравейте, колеги.От доста време си търсия нова-стара кола и се спрях на Октавия 2 .Преди време имах  Фабия 1.4 MPI и бях доволен от нея и сега искам пак да се върна към клуба.Четох много и Ви моля за мнение за конкретна обява.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11500645380510977&slink=4rhfpa

Предварително Благодаря на отзовалите се и се извинявам ако темата не е за тук.

Поздрави и безаварийно!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми харесва направи и преглед и диагностика може да провериш и какви щети са завеждани

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми харесва направи и преглед и диагностика може да провериш и какви щети са завеждани

Пооогледни я пак... Удряна е, вероятно? Само като видях старата решетка на капака, сложена на фейслифт и ми се доповръща ;) Дори да не е удряна и това да е с някаква “умна“ цел... Мъка. Не искам да коментирам другите неща, които се виждат, защото пиша от телефона и е трудно...

 

 

ПП: към колегата по-горе: много-много правилно си се ориентирал към марката и модела - фейслифт, двигател и т.н. :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна ми се вижда предната решетка и капак,все едно от Окти 2 преди фейслифта...Колегата да и провери историята и какви щети е имала задължително! Ако са само козметични и леки удари и натискания, колата си отговаря на сервизната история-това е един относително безпроблемен автомобил,с нисък разход,прилична динамика и доволно място и за пътници и за багаж!

Редактирано от Tie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Мен пък ми направи впечатление, че гърнето отзаде е като на 1,6тди. Не съм виждал 2,0 тди Октавия фейслифт с едноцевка, принципно всички 2,0 тди са отзаде двуцевки плюс 1,6 тди 4х4. Има нещо нестанартно в тази кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, всички Octi 2 2.0 TDI CR FL Combi (4х2)от 2012 г. (4 броя) покрай мен са с единичен накрайник на гърнето, включително и на моята!

Иначе не един път съм се бъзикал при улични закачки,че съм с 1.6 TDI 105 коня...

Другото което прави впечатление е,че колата е малко по-бедна от към оборудване-но ако е читава и с доказана история се преживява!

Редактирано от Tie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сметка на това, цената е трепач :) Що ли няма снимка на двигателя?

Мани не питай, бат' Стефко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за мненията.Изобщо не забелязах тези подробности.Радвам се, че има хора като вас.Вие правите форума жив и се надявам  някой ден да се похваля с нова придобивка.

Разбирам, че доста се лъже с модела на двигателя специално за 2.0 TDI CR.Можете ли да избройте кодовете на този двигател.Предполагам така ще помогнем и на други колеги занапред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са всички възможни дизелови двигатели вграждани в Шкода Октавия:
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia

 

 

 

1.6 TDI DPF 1598 cc 16v DOHC
common rail (CR) 105 PS (77 kW; 104 bhp)
at 4,400 250 N·m (184 lbf·ft)
at 1,500–2,500 CAYC 2009–present

 

1.9 TDI (3) 1896 cc 8v SOHC
PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 105 PS (77 kW; 104 bhp)
at 4,000 250 N·m (184 lbf·ft)
at 1,900 BJB, BKC,
BXE, BLS 2004–2010

 

2.0 TDI DPF 1968 cc 8v SOHC
PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 140 PS (103 kW; 138 bhp)
at 4,000 320 N·m (236 lbf·ft)
at 1,750 BMM 2007– present

 

2.0 TDI (4) 1968 cc 16v DOHC
PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 136 PS (100 kW; 134 bhp)
at 4,000 320 N·m (236 lbf·ft)
at 1,750 AZV 2004–2008

 

2.0 TDI (4) 1968 cc 16v DOHC
PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 140 PS (103 kW; 138 bhp)
at 4,000 320 N·m (236 lbf·ft)
at 1,750 BKD 2004–2008

 

2.0 TDI DPF 1968 cc 16v DOHC
common rail (CR) 140 PS (103 kW; 138 bhp)
at 4,000 320 N·m (236 lbf·ft)
at 1,750–2,500 CBAA, CBAB,
CBDB, CFHC 2010–present

 

2.0 TDI DPF vRS 1968 cc 16v DOHC
PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 170 PS (125 kW; 168 bhp)
at 4,200 350 N·m (258 lbf·ft)
at 1,750 BMN 2006–2008

 

2.0 TDI DPF vRS 1968 cc 16v DOHC
common rail (CR) 170 PS (125 kW; 168 bhp)
at 4,200 350 N·m (258 lbf·ft)
at 1,750–2,500 CEGA 2008–present

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджетът ти е добър, човек, ще намериш нещо читаво, но трябва да гледаш. Пиши тук, ако не си сигурен, който може ще помага ;) Успех!

 

Колите са здрави, хубави, не са чупливи, не са проблемни и т.н.! Имат си дреболии, като всяко нещо, което се движи извън шоуруум-а, но на фона на проблемите при другите марки - нещата са смешни... :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да намера читав автомобил.Благодаря предварително, ще се оглеждам и ще пиша.

Поздрави и безаварийни километри!  :flag_skoda:   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.