Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов в групата на "Шкодилаците" и вече с питане :)


PYJACK

Recommended Posts

Здравейте.

Нов съм във форума и напоследък следя конкретни теми.

 

Благодарение на приятели от скоро съм с една красота повече - Октавия 1, 1,9 TDI, 90 к.с., 2004 г., Tour, комби.

По колата и в момента, въпреки че се кара полуактивно, се прави по нещо. Седяла е дълго време без необходимата грижа и има нужда от блага и веща ръчица. От София съм и това е втората ми кола, която честно и достойно минава вече на първа позиция като предпочитана за шофиране.

 

Да си призная не съм вярвал, че така ще ми хареса марката шкода. До скоро напълно я неглижирах. Но, слава Богу се поправих и влязох с летящ старт в групата на "харесващите" тази конкретна по-горе модификация. А благодарение пък на един мой близък, от около месец се заглеждам (крадешком разбира се, при това чисто като ценител на хубавото  ^_^ ) и по 2000 - 2004 (новия фейслифт), 4х4, 1,9тди, 90 к.с., с гуми 205/70/15 (и джантите от ауди А3 1-ва серия ;)

 

Моят въпрос е до болка познат на повечето от вас. Става въпрос за прословутото повдигане на автомобила. 

Прочетох няколко теми за неволите на колеги със сходен на моя проблем, за повдигането на автомобилите им. Трябва да споделя, обаче, че моята чаровница ще бъде в по-голямата си част "мръсница". Т.е. приоритетно ще бъде по мръсните, черни и некултивирани пътища, ниви и ливади на България, без да претендираме за оф-роуд изпълнения, а само полета. Градско също, тъй като работя в София, а така също и чести придвижвания в междуградски климат и условия. И разбира се, пак не само хубави пътища, а от поле на поле. Отдавна не шофирам с висока скорост, така че стабилността на повдигнатия автомобил не ме безпокои. Най-важното обаче, за мен е да се вдигне с минимум 5-6 см, а в перфектният вариант най-добре, ако може с 10 см. 

 

Обръщам се към всички знаещи, можещи и тези с мнение в този интересен форум. Мога ли с подложки, втулки, подсилени твърди пружини (+ евентуално нови амортисьори)...и гуми 205/70/15 (а защо не и с по-големи, ако станат) да се постигне заветната цел - височина от 10 см? Ако не, колко би било максималното и реално повдигане без това да наложи продажба на далак, бъбрек и др. скъпоструващи и жизненоважни органи?

 

Предварително ви благодаря, ако намерите време за отговори и мнения.

 

:hi:

Редактирано от PYJACK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:nea: Клиренса при теб е 140 мм, ако я повдигнеш е 100 мм. ще я направиш ЖИП. http://skoda.testdrive.bg/modification/7806/Octavia-Combi-1U5-1.9TDI90Hp.html

      Оригинално се повдига с 26 мм. , максимално е 35-40 мм. Схеми има из форума потърси, че не мога да качвам снимки .  

      За защита по скоро потърси метални кори за под двигателя, има на сносна цена и не се закрепят на пластмасовите под калници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

205/70/15 е размера на гумите на субаруто ми(аутбек). Имах легаси и исках и на него да набутам гумите от аутбека (който още го имам) преправях преправях и все глупости. Карай си шкодилака и му сложи само втулките и не се занимавай с глупости. Като искаш високо и проходимо... метай се на форестер/аутбек. Шкодата не е проектирана за чак толкова лоши пътища(щом искаш да вдигаш 10см ) си представям през какво ще движиш. Ти искаш един лек автомобил буквално да го направиш джип. Джиповете са с клиеренс 205-250мм (до моста).... помисли си малко преди да окепазиш колата. Иначе има много варианти за сиромашки тунинг с вдигането.

 

 

 

OUTBACK

Ground Clearance 7.3 in OR 185 mm

 

 

 

Defender ground clearance: 250 mm AXLE GROUND CLEARANCE 250mm. Defender vehicle height: 2,000 - 2,182 mm HEIGHT

 

 

 

The Mercedes-Benz G-Class offers 10 inches under the differentials

 

 

 

The LADA 4x4, formerly called the Lada Niva is an off-road vehicle designed and produced by ... Ground clearance is good at 235 mm (9.25 in) and water 510 mm (20 in) deep can be negotiated

 

 

 

basic UAZ-469B with ground clearance of 220 mm (8.7 in), and a specialized military UAZ-469, with ground clearance increased to 300 mm

Редактирано от bestbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за една поговорка тук из нашия край... Без такова не можеш да таковаш таковата! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:nea: Клиренса при теб е 140 мм, ако я повдигнеш е 100 мм. ще я направиш ЖИП. http://skoda.testdrive.bg/modification/7806/Octavia-Combi-1U5-1.9TDI90Hp.html

      Оригинално се повдига с 26 мм. , максимално е 35-40 мм. Схеми има из форума потърси, че не мога да качвам снимки .  

      За защита по скоро потърси метални кори за под двигателя, има на сносна цена и не се закрепят на пластмасовите под калници.

Благодаря ти, колега.

Като казваш "максимално е 35-40 мм", това означава отпред и отзад с толкова повдигната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

205/70/15?

Това е размерът на гумите. Трябва да ви кажа, че се получава страхотно и без да задира. Ще пробвам и този вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

205/70/15 е размера на гумите на субаруто ми(аутбек). Имах легаси и исках и на него да набутам гумите от аутбека (който още го имам) преправях преправях и все глупости. Карай си шкодилака и му сложи само втулките и не се занимавай с глупости. Като искаш високо и проходимо... метай се на форестер/аутбек. Шкодата не е проектирана за чак толкова лоши пътища(щом искаш да вдигаш 10см ) си представям през какво ще движиш. Ти искаш един лек автомобил буквално да го направиш джип. Джиповете са с клиеренс 205-250мм (до моста).... помисли си малко преди да окепазиш колата. Иначе има много варианти за сиромашки тунинг с вдигането.

Само полета и ливади ще завладяваме. И до момента го правим, но ми се искаше да я вдигна още малко - ей така, за удоволствие. Няма да се мотаем из ораното.

Да, искам лекият автомобил да го повдигна, но не колкото джип, разбира се. Като дойде време за джип, там ще е друго.

OUTBACK-a, DEFENDER-а и G-class-ата не са моят избор. Не съм запознат с качествата на НИВА-та и УАЗ-ката толкова добре, но знам, че са доста проходими, особено УАЗ-ката.

За НИВА се бях замислил по едно време, но хал-хабер си нямам от поддръжка, разход, повдигане и цени. Иначе мисля, че от всички до тук изброени тя май е най-бюджетната...?!

Редактирано от PYJACK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само полета и ливади ще завладяваме. И до момента го правим, но ми се искаше да я вдигна още малко - ей така, за удоволствие. Няма да се мотаем из ораното.

Да, искам лекият автомобил да го повдигна, но не колкото джип, разбира се. Като дойде време за джип, там ще е друго.

OUTBACK-a, DEFENDER-а и G-class-ата не са моят избор. Не съм запознат с качествата на НИВА-та и УАЗ-ката толкова добре, но знам, че са доста проходими, особено УАЗ-ката.

За НИВА се бях замислил по едно време, но хал-хабер си нямам от поддръжка, разход, повдигане и цени. Иначе мисля, че от всички до тук изброени тя май е най-бюджетната...?!

и най чупеща се :) .... карал съм Дискавъри 4г .. стана истински офф звяр, но и той се чупеше. Джип на 20++ години да не се чупи... е нема такова животно :)

 

За малко и здраво джипче... Фероза, Витара... нещо таакова. Една фероза я карахме из балкана 5години само с гресиране (не тежък офф) черни пътища и чукари, където лек автомобил си оставаше карантията, но малко джипче нямаше проблем (освен кофти возията). В дискавърито се чувствах като в лимозина.  Но според мен не разваляй колата. Като ти е толко зор, слагай тия 30мм втулки (пакет лоши пътища) и си карай, без да слагаш големите баници. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, колега.

Като казваш "максимално е 35-40 мм", това означава отпред и отзад с толкова?

 Да това е максимума 40 мм , правили сме го на голф 4 и е много добре за къра Проблема е влизането с по - висока скорост по завоите , много ляга и се люлее. Ти трябва да си прецениш дали те устройва ,с люшкане или отиваш на вариант 26 мм което също не е малко, и метална кора за защиата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

 Да това е максимума 40 мм , правили сме го на голф 4 и е много добре за къра Проблема е влизането с по - висока скорост по завоите , много ляга и се люлее. Ти трябва да си прецениш дали те устройва ,с люшкане или отиваш на вариант 26 мм което също не е малко, и метална кора за защиата.

Здрасти, колега.

Как да увелича клиренса на поне 40 мм отпред и отзад? Знаеш ли майстор в София, който да ми препоръчаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.