Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода стресна голфовете


vmsh

Recommended Posts

Ами редно е да се стреснат малко. Натряскали са едни цени, майка плаче - линк.

Не, че нещо, но на снимката шкодака е едни гърди напред във визията на муцуната :plate_skoda:

Редактирано от vmsh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че нещо, но на снимката шкодака е едни гърди напред във визията на муцуната :plate_skoda:

 

Шкода бие по дизайн Фолксваген, не само на тази снимка, но и при всички модели.

Лично мнение, което съвпада с твоето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се абстрахирам от дизайна, по отношение на който съм съгласен с вас, моята истина, не е точно тази от статията...

Когато разгледаш и усетиш качеството в Сюпърб, а след това направиш същото с Пасат, оставаш с впечатлението, че вторият е с 35-40 процента, по-добро качество на материалите и с толкова по-добре направен, да не говорим, за предлаганите и възможни за поръчване екстри!!!

В същото време, Пасат е с едва 20 процента, по-скъп, че и по-малко!

Та, безспорно, Шкода все още е близо до оптимума цена/качество, но далеч не е толкова, колкото ни се иска!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, чувал съм го и от други хора. Демек, че е вярно.

На мен нищо не ми се иска. Говоря за дизайн. Изпълнението е друга тема, с която може и да се съглася.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се абстрахирам от дизайна, по отношение на който съм съгласен с вас, моята истина, не е точно тази от статията...

Когато разгледаш и усетиш качеството в Сюпърб, а след това направиш същото с Пасат, оставаш с впечатлението, че вторият е с 35-40 процента, по-добро качество на материалите и с толкова по-добре направен, да не говорим, за предлаганите и възможни за поръчване екстри!!!

В същото време, Пасат е с едва 20 процента, по-скъп, че и по-малко!

Та, безспорно, Шкода все още е близо до оптимума цена/качество, но далеч не е толкова, колкото ни се иска!

 

Мани, качеството и на пасатора не е така добро... Преди няколко месеца приятел си взе пасатор, като аз, разбира се, го облъчвах за Superb 3 L&K, но за жалост нямаше наличен с бежАв салон... което беше ЕДИНСТВЕНОТО ИЗИСКВАНЕ!

Бюджетът му беше 65 бинки. Отиде "у" Порше до Ориндж Каунти-то и веднага му изкараха бежАв салон - взе го на 55 бинки, мисля...

След 1500-2000км каране се обади да ми се оплаче, колко се е преебал, какви мизерии има по тая кола от чисто нова и т.н.

 

Именно:

1. задните апарати тропат, при движения назад - последва гаранционна смяна;

2. камерата за задно виждане нещо почна да му премигва - пак им я закара...

3. появило се беше някакво виене при въртене на воланът - не знам какво стана... изгубих интерес да го питам вече.

 

Човекът не е мърляч, да подчертая :)

 

Това за мене е свръх кочина за 55 бинки (апартамент/къща някъде), която е на няколко месеца - дори няма 6-7 месеца, мисля... Но това е :) Може и куцата бройка с бежАвия салон да е уцелил, разбира се...

 

Артеончето, Артеончето - това слънчице ми харесва на мен от VW бозите с грозните ръбове... :) Другото, което ми харесва като дизайн е A7/S7 играчките, но вътре е като в килера за мене и тебе дребни ми друже...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джуджи, може и да е както казваш, явно сравняваме различни автомобили!

Аз сравнявам, Сюпърб Л&К като на Ники /Coverdale/, но не комби, за 90+ бимбарици /на Ники, по спомен му струваше 87 с "ъмнайсет" отстъпки/ и Пасат за 104...

Е, за мен поне, разликата е брутална!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, в тия ценови диапазони определено може и да има доста по-голяма разлика ;) Това са 50 бимбарици разлика, дейбиш. Стана си цяла триетажна къща около София /Знаеш, далеч от свежия, иначе, "въздух" с ухание на дизел сутрин.../ ;) (Сутринта, към 6:00ч, в "наше село" имаше авария и нямаше вода /супер неприятно/ - излезнах до "свещения" гараж, да взема една туба с минерална вода, която чака там от няколко месеца да я кача или да я водя на барбекю някъде... и покрай "нуждата" усетих свежестта на дизелът, опа, сори - на въздуха в дизела, или беше на дизела във въздуха - абе, все тая...)

 

За 55 бинки този на приятелчето, 2017-та година кола... е кочина, според мен, и не си заслужава изобщо парите. На мен радостта от новата кола ще ми се изпари в същия момент, в който родните "майстори" почнат да "сменят" гаранционно някакви неща ;)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се абстрахирам от дизайна, по отношение на който съм съгласен с вас, моята истина, не е точно тази от статията...

Когато разгледаш и усетиш качеството в Сюпърб, а след това направиш същото с Пасат, оставаш с впечатлението, че вторият е с 35-40 процента, по-добро качество на материалите и с толкова по-добре направен, да не говорим, за предлаганите и възможни за поръчване екстри!!!

В същото време, Пасат е с едва 20 процента, по-скъп, че и по-малко!

Та, безспорно, Шкода все още е близо до оптимума цена/качество, но далеч не е толкова, колкото ни се иска!

 

Да, чувал съм го и от други хора. Демек, че е вярно.

На мен нищо не ми се иска. Говоря за дизайн. Изпълнението е друга тема, с която може и да се съглася.

 

Аз също говоря само за дизайн... 

Нямам база за сравнение вътре как е направено (дори не съм се качвал в новите пасати). Без да се обижда някой лично на мен новата шкода октавия с "разделения" фар НЕ ми допада. Но предшественикът и направо не мога да и се нагледам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

един от коментарите в статията е описал реалната ситуация според мен ... иначе печалбата отива на едно и също място.

 

 

 

В статията не се казва простата истина - немците не искат да плащат данъци в Чехия и Словакия (защото там основно се произвежда Шкода), а искат да си ги плащат в Германия или въобще не. Парите, които изкарва "Шкода", отиват в джоба на VAG, но преди това се плащат данъци. Ако се плащат лицензионни такси, парите пак отиват във VAG, но в Чехия те са разход за "Шкода" и се вадят от печалбата на компанията и не се плащат данъци върху тях, а във VAG в Германия са приход и там се плащат данъци върху тях. Няма друга причина министър-председателят Соботка да се интересува. В Чехия данък печалба е 28% - на 1,2 милиарда са 336 милиона - и като ти олекне бюджета дори и с половината сума, как ще плащаш заплати?!?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи обосновано и има логика. Друго, което си мисля от доста време по този въпрос е рекламата. Не следя толкова чуждите медии, но в българското интернет пространство почти всяка (ако не и всяка) медия и страница на автмобилна тематика има материал по въпроса. Най-вероятно и при чуждите е така. Реално това си е масова, световна реклама, за без пари. Пускаш мухата на двама-трима журналисти и хоп - цяла Европа пише за VAG, Skoda и Volkswagen. На фона на дизелгейт това би било доста положително за VAG, включително и за покачването на акции на дъщерни фирми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно. Шкодите и Фолксвагените са с много близки цени, докато при Шкода се използват по-стари технологии. Отделно, че при тези цени Шкодата е по-бедна откъм опции. Да не говорим за умишлено използване на двигатели само до определена мощност. Какви лицензни такси и прочие глупости? Шкода и сега ги плаща. Освен това съм сигурен, че в договора за приватизация Чешкото правителство си е запазило интересите. Там да не е булгаристан, че една компания да плаща на доставчици и да не фактурира по два месеца на клиентите си, че да им спадне печалбата.

За разлика от при нас, където за ПР се назначава човек на шефа без никаква квалификация, опит или разбиране, там се назначават хора, които си тежат на мястото и още с гръмване на скандала се е започнала кампания за лъскане на имиджа. Някой се е уредил с командировчица, друг с нещо на изгодни условия и бавно бавно се върви напред. Да не сте очаквали статии от типа VW с най-чист дизел на земята?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.