Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пустиняк!


nZero

Recommended Posts

Е с извиниение вече ми писна на ***, вчера видях че пак имам вода в купет (шофорското място и зад него). Ходих на майстори, отвори каналите на шибидаха, изчистихме отпред под чистачките къде се събират шумки и всякакви боклуци и уж беше нямаше вода, в продължение на няколко месеца и вчера случайно вдигнах стелката и бях в потрес. 2 ден карам без стелка да съхна, пустата вода, че ми писа и малко ми остана вчера да я пускам за продаване има последен вариянт, да проверя оплътненята. Ако някой колега се е сблъсквал с подобно неща, нека да коментира и да каже как е решил проблема. Благодатя предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а дали почистихте, дренажните отвори, след като махнахте "шумките"?

Проверете уплътненията на вратите и челното стъкло, както и по-внимателно - тези на шибедаха!

Ако тече в купето, поради уплътнения, ще има видими следи.

Парното как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а дали почистихте, дренажните отвори, след като махнахте "шумките"?

Проверете уплътненията на вратите и челното стъкло, както и по-внимателно - тези на шибедаха!

Ако тече в купето, поради уплътнения, ще има видими следи.

Парното как е?

Парното е ок, всичко е поситено. В големите дъждове през септември ми се видя на прага, че има малко вода, но не му обърнах внимание. Сега ще си чупя кратуната. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И предните и задните канали на шибедаха?

Редактирано от Andro73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в едно предаване по телевизията видях един много интересен подход за проверка на уплътненията в купето. С по-голяма парочистачка напълниха купето с пара и стана доста интересно. Съвсем ясно си се показаха пробойните, но колата все пак беше ретро там, сега за по-нова кола не мога да кажа дали парата няма да направи щети - евентуално нещо по таблото. Сам си прецени вече за пробата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни тази тема http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/45929-%D1%82%D0%B5%D1%87-%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%BE1-%D1%82%D1%83%D1%80/ може да е нещо такова.

Друг теч който имах - на шофьорското място влизаше вода от маншона, в който влизат кабелите от двигателя към купето или компютъра (вече не си спомням) - намира се точно пред волана под пластмасовата кора на предния прозорец - беше сцепен и при по-обилно количество вода и запушени дренажни отвори водата преливаше и влизаше през маншона.

На другата ми кола VW Vento, която също има шибедах влизаше вода от единия отводнителен маркуч на шибедаха - самия маркуч там завършва като се вмъква в едно Г образно гумено коляно което извежда водата между вратата и купето - та маркуча се беше извадил от коляното. При Ventoto се намира някъде зад кората под таблото. При Октавията предполагам, че е нещо подобно - не съм го гледал как е на моята.

 

Дано откриеш проблема - наистина е много дразнещо като влиза вода.

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали кората и виж найлона да не е скъсан или разлепен. И на двете врати. Често при ремонт не го залепват и става "приливна вълна"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в едно предаване по телевизията видях един много интересен подход за проверка на уплътненията в купето. С по-голяма парочистачка напълниха купето с пара и стана доста интересно. Съвсем ясно си се показаха пробойните, но колата все пак беше ретро там, сега за по-нова кола не мога да кажа дали парата няма да направи щети - евентуално нещо по таблото. Сам си прецени вече за пробата.

Ще провисне тавана от парата
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че е вода? Пипни хубаво с ръка и опитай да подушиш дали има някакъв мирис. Моето Волво пускаше антифриз вътре, но не знам точно как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Сигурен ли си, че е вода? Пипни хубаво с ръка и опитай да подушиш дали има някакъв мирис. Моето Волво пускаше антифриз вътре, но не знам точно как.

 

Било ти е спукано радиаторчето на парното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Било ти е спукано радиаторчето на парното

Гумен маркуч беше при мен, но вероятно може да има повече причини. Просто като идея, защото в началото ми минаваха какви ли не мисли и не можех да разбера как беше толкова подгизнало под стелката. Същевременно доливах вода или антифриз от време на време, но направих връзката след доста време ...

 

Колега ОР, ти разреши ли си проблема в крайна сметка? Ако да - каква беше причината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.